نرده شیشه ای ، زیباترین محافظ در ساختمان شما

نرده شیشه ای -

نرده ی شیشه ای یک راه حل ایمنی زیبا است. که این قابلیت را به ساکنان ساختمان می دهد که محیط اطراف بالکن، استخر. پله و… را به صورت کاملا واضح و روشن و بدون هیچ مانعی ببینند. امروزه کاربرد نرده شیشه ای بسیار است و در موارد مختلف استفاده می شود.

این نرده ها به صورت شیشه ای و ترکیبی از شیشه و استیل ارائه می شود. که می توان به عنوان یک محافظ جذاب و با دوام برای پله ها و تراس های ساختمان هایی با نمایی مدرن استفاده گردد. البته ممکن است بعضی از معایب آن مانند شکستنی بودن و یا نیاز به تمیز کردن مداوم باعث شود خیلی ها از کاربرد نرده شیشه ای قافل شوند. اما زیبایی که این مدل نرده ها به ساختمان می دهند و همچنین استفاده از جنس هایی که بعضی از عیب های بالا مانند شکستنی بودن را ندارند می تواند اهمیت کاربرد نرده شیشه ای را برای ما روشن کند.

نرده ی شیشه ای بیشتر در چه مکان هایی استفاده می شود؟

نرده ی شیشه ای بهترین وسیله برای قرار دادن در اطراف پله هایی است. که در داخل ساختمان ها ساخته شده است. استفاده از این نرده ها در ساختمان علاوه بر مزیت امنیتی که ایجاد می کند می تواند دکوراسیون ساختمان را نیز بسیار تحت تاثیر قرار دهد. ظاهری به روز و مدرن به آن دهد. همچنین می توان به جای نرده های فلزی قدیمی و یا دیوار ها در تراس و بالکن ساختمان قرار داد. تا نمای ساختمان نیز زیباتر شود.

نرده ی شیشه ای امروزه در ساخت استخر ها بسیار استفاده دارد. به صورتی که با ساخت استخر ها در طبقه های بالایی ساختمان و قرار دادن آن می توان هم ساختمانی زیبا و پیشرفته در صنعت معماری و نمای ساختمان ساخت و هم از مزیت های این مدل نرده استفاده کرد. البته برای استخر های که روی زمین قرار دارند نیز می توان به کمک انواع مدل های این نرده فضایی ساخت. تا محوطه استخر را از بقیه قسمت های حیاط و یا ساختمان جدا کند.

نرده ی شیشه ای به صورت کلی قابل استفاده در تمامی ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و … می باشد. البته مدل های تولید شده بسیار متنوع هستند.

پس باید قبل از نصب بهترین و متناسب ترین نرده ی شیشه ای با دکوراسیون و سبک ساختمان را انتخاب و استفاده کرد. تنوع گفته شده می تواند در یراق نرده شیشه ای، اتصالات نرده شیشه ای، جنس و طرح شیشه ی استفاده شده در آن و… باشد. علاوه بر طرح ها تنوع در جنس و کیفیت نیز می باشد. که مسئله بسیار تاثیر گذاری در کیفیت اجرا و طول عمر نرده ی شیشه ای می باشد. پس بهتر است برای تهیه و انتخاب مصالح و تجهیزات لازمه از افراد با تجربه در این زمینه مشورت گرفت.

 

شرکت ارمن چه مدل هایی از نرده ی شیشه ای را ارئه می دهد؟

همانطور که گفته شد نرده ی شیشه ای در انواع مدل ها، طرح ها، رنگ و دیتیل های آن ارائه می شود. که شما می توانید متناسب با سلیقه تان و کاربردی که در نظر دارید از آن استفاده کنید. شرکت آرمن می تواند انواع نرده ی شیشه ای دفنی، پله گرد، فیکس پوینت و … را در کمترین زمان برای شما تهیه و نصب کند.

شرکت آرمن علاوه بر در نظر گرفتن تجارب خود در پروژه های قبلی. با کیفیت ترین و مرغوب ترین مصالح را با مقرون به صرفه ترین هزینه ها به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.  اجرای کار را به ماهر ترین و با تجربه ترین نصاب ها می سپارد. پس شما می توانید بدون هیچ دردسری برای پیدا کردن بهترین اجناس و حرفه ای ترین نصاب ها کار خود را به شرکت آرمن بسپارید.

منابع:

http://www.aquaviewfencing.com/

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button