پارتیشن اداری شیشه و چوب امروزه بسیار رواج پیدا کرده است

سیستم پارتیشن دوجداره ویتروم ملاصدرا

پارتیشن اداری شیشه و چوب :

پارتیشن شیشه و چوب برای فضاهای اداری بسیار استفاده می شود و نمای آن را مدرن تر می کند. شما می توانید با استفاده از آن نمای داخلی ساختمان خود را زیباتر سازید. به تازگی ترکیب این دو پارتیشن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نما دارد. استفاده کردن از این نما در روحیه و انگیزه کارکنان اداره بسیار تاثیر می گذارد.

ترکیب شیشه و چوب هم عایق صدای اتاق می باشد و هم نور درون اتاق رد و بدل می شود. پارتیشن چوبی از رد و بدل کردن صدا و نور جلوگیری می کند و بیشتر برای مکان هایی به کار می رود که فضای اتاق باید محرمانه باشد. ترکیب پارتیشن اداری شیشه و چوب ویژگی های پارتیشن های شیشه و چوب را با یکدیگر دارد و برای استفاده در مکان های اداری بهترین انتخاب می باشد. البته در انتخاب پارتیشن اداری باید به نکاتی دقت داشته باشید که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

نکاتی که در انتخاب پارتیشن اداری شیشه و چوب باید به آن توجه کرد :

شما باید برای اینکه پارتیشن را در فضاهای اداری به کار ببرید بسیار دقت داشته باشید، چرا که در برخی از مکان ها باید میزان چوب به کار برده شده و در برخی دیگر از مکان ها باید میزان شیشه به کار برده شده در فضا بیشتر باشد. همچنین نکات بسیار مهمی در این پارتیشن وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  • انعطاف پذیری پارتیشن های اداری :

    یکی از مهمترین ویژگی هایی که پارتیشن شیشه و چوب دارد این است که آنها را می توانید به راحتی و آن طور که دلخواهتان می باشد تنظیم کنید. اگر شما دیواری را در فضای اتاق ایجاد کنید دیگر به راحتی نمی توانید آن را تغییر دهید، ولی استفاده کردن از این پارتیشن ها جابجایی بسیار آسانی دارد. هزینه این پارتیشن ها با پارتیشن های دیگر یکسان می باشد.

  • برنامه ریزی صحیح :

    شما برای اینکه پارتیشن شیشه و چوب را در فضای اتاق به کار ببرید، باید با شخصی که در این زمینه آشنایی دارد مشورت نمایید. آنها به خوبی می توانند اندازه گیری های لازم را به طور بسیار دقیقی به دست آورند و در این زمینه به شما کمک کنند. اندازه هایی مانند ارتفاع سقف تا کف، جنس کف و سقف و … بسیار مهم است که متخصصین این زمینه می توانند طرح مورد نظر شما را بر اساس اطلاعاتی که به دست می آورند ارائه دهند.

پارتیشن اداری چوبی

  • تاسیسات :

    یکی دیگر از نکاتی که در پارتیشن شیشه و چوب باید رعایت کنیم کابل های هر پارتیشن می باشد. برای اینکه فضای پارتیشن به هم ریختگی نداشته باشد و به صورت منظم شکل بگیرد، باید برای کابل های هر یک از پارتیشن هایی که می خواهید در فضای اتاق به کار ببرید از جدا کننده استفاده کنید. استفاده کردن از کابل های جدا کننده موجب می شود اطراف هر یک از پارتیشن ها به طور منظم شکل بگیرد و دست و پا گیر نشود.

  • زمان طراحی :

    شما پیش از اینکه پارتیشن را در فضای اتاق نصب کنید باید زمانی را برای طراحی آن اختصاص دهید. نصب آن بسیار ساده و آسان می باشد ولی باید برای طراحی آن چند روزی را به تولیدکنندگان پارتیشن زمان دهید تا آنها را به خوبی طراحی کنند.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button