اجرای نمای کرتین وال مدرن و استاندارد

اجرای نمای کرتین وال مدرن - قیمت کرتین وال - کرتین وال

با پیشرفت در فناوری شاهد به وجود آمدن نماهای شیشه ای بسیار خاص، انعطاف پذیر و مقاوم با نام کرتین وال مدرن هستیم. اجرای کرتین وال جزو خدمات بسیار ارزنده و منحصر به فرد شرکت های ساختمانی یا شرکت های تولید کننده است و در حال حاضر این نوع خدمات را می توانید از شرکت های معدودی در کشور دریافت کنید. ما در این مقاله معتبرترین مکان برای دریافت خدمات نمای کرتین وال را به شما معرفی می کنیم، اما قبل از آن بهتر است تعریف دقیق از این نوع نما داشته باشیم.

 اجزا اساسی دیوارهای شیشه ای یا کرتین وال مدرن

1. شیشه های مخصوص
2. قاب فولادی مقاوم
نحوه اجرا و نصب این دو عنصر، از جمله نسبت آنها به یکدیگر، خصوصیات و لنگرگاه هر دو تاثیر جدی بر طراحی سیستم کرتین وال دارد. از آلومینیوم به دلیل مقاومت و پایداری بالا، معمولاً برای فریم های سیستم نمای کرتین وال استفاده می شود. همچنین بسیار مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی است و ۱۰۰٪ قابل بازیافت است.

توجه داشته باشید که این قاب از فولاد، آلومینیوم، شیشه چند لایه یا مواد انعطاف پذیر تشکیل شده است، این قاب شبکه پشتیبانی است که شیشه را در جای خود نگه می دارد. و اجرای آن باید کاملا طبق اصول و از روی نقشه های فنی موجود و توسط تکنسین های حرفه‌ای انجام شود.

کرتین وال - نمای کرتین وال curtain wall - قیمت کرتین وال
اجرای انواع اجزای کرتین وال

 انواع شیشه های کرتین وال

معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند. از مهمترین شیشه هایی که برای این نما به کار می رود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه های تقویت شده
  • شیشه های چند لایه
  • شیشه اسپندرال
  • شیشه شناور
  • شیشه آنیل

نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند.

نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال (curtain wall)

برای نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال نیاز به دانش، تخصص و مهارت است. با افزایش تعداد ساختمان های بلند، سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر می شوند. بیایید نگاهی دقیق به نماهای شیشه ای بیندازیم. سیستم های نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال پس از جنگ جهانی دوم به سرعت مورد استفاده قرار گرفتند. در این دوران بود که برای اولین بار از آلیاژ آلومینیوم برای اهداف دیگری غیر از اهداف نظامی استفاده شد.
در عصر حاضر، نمای کرتین وال شیشه ای اهمیت بالایی پیدا کرده است. چنین نمایی از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • شیشه
  • مولیون
  • ترنزوم
  • کپ (در سیستم نمای کرتین وال فیس کپ کاربرد دارد)

هزینه نصب سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن به نوع نمایی که دوست دارید داشته باشید بستگی دارد. به زبان ساده، این نوع سازه از نمای بیرونی ساختمان محافظت می کند و حتی از نمای داخلی نیز محافظت می کند. علاوه بر این شرکت های مختلف برای اجرای نمای کرتین وال هزینه های مختلفی را از کارفرما طلب می کنند، بنابراین بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنید تا بتوانید تخفیفات خوبی برای اجرای نمای کرتین وال دریافت کنید.

نمای کرتین وال مدرن - قیمت کرتین وال
نمای کرتین وال شیشه ای

 نمای خشک کرتین وال

برخلاف سایر نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، یا نمای بتنی و نمای سنگی، سیستم نمای خشک کرتین وال، نمایی نازک و سبک و نیز یکپارچه است که بدون نیاز به مصالح سنتی مانند بتن و یا چسب بتن ایستایی خود را حفظ می کند، معمولاً آلومینیوم و شیشه مصالح اصلی این نوع نما است. این نماها ساختاری نیستند و با طراحی، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالی که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل می کنند. این نوع نماها در برابر آب و هوا نیز مقاومت بالایی دارند. تمامی اتصالات نمای خشک کرتین وال مدرن به واسطه پیچ و مهره و یا چفت و بست انجام می شود، به همین دلیل نما خشک نیز به آن می گویند.

مزایای نمای خشک کرتین وال

استفاده از نمای خشک کرتین وال مدرن مزایای زیادی دارد. این نوع نما بسیار مقرون به صرفه تر از نماهای سنتی حجیم و سنگین است، زیرا از مواد سبک، ساخته شده و عایق بسیار خوبی در برابر عناصر مختلف محیطی می باشد. بسته به اندازه ساختمان، ممکن است صرفه جویی خوبی در مصرف انرژی نیز داشته باشید.
به دلیل توانایی سیستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نمای خشک کرتین وال از نظر انرژی کارآمد هستند. با این کار هزینه گرمایش، سرمایش و روشنایی ساختمان کاهش می یابد.
بنابراین علاوه بر صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، دارای مزایای طولانی در مصرف انرژی نیز هستند.
یکی دیگر از مزایای نمای خشک کرتین وال مدرن این است که بسته به نیاز و اولویت پروژه شما در واحدهای کوچک یا بزرگ قابل نصب است. دیوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طی کنند یا در چندین طبقه نصب شوند.

نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال (curtain wall) - قیمت کرتین وال
نمای خشک کرتین وال شیشه ای مدرن

ویژگی های نمای خشک کرتین وال

اگرچه مشخصات آن بسته به نیاز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نمای کرتین وال شیشه ای مدرن عناصر مهم را در نظر می گیرند، از جمله تأثیرات انبساط و انقباض حرارتی، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتی.

نمای کرتین وال شیشه ای مدرن را می توان با چندین گزینه شیشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاری نصب کرد. همچنین می توان آنها را به صورت دیواری با قاب فلزی نصب کرد.

اجرای نمای کرتین وال مدرن

برای اجرای ارزان قیمت کرتین وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترین گزینه است آرمن شرکت مجری کرتین وال در کشور بوده و در این زمینه خدمات بسیار ارزشمند و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه می هد.
از اجرای تخصصی نما گرفته تا فروش انواع مدل های نمای کرتین وال شیشه ای را می توانید با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت در آرمن طرح و نما تجربه کنید. ما در آرمن طرح و نما به شما این اطمینان را می دهیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه اجرای نمای کرتین وال مدرن، را تحویل دهیم.
برای تعیین مشاوره بدون هیچ تعهدی در مورد تمام نیازهای سیستم کرتین وال مدرن، می توانید امروز با تیم آرمن شرکت مجری کرتین وال در تماس باشید. شما می توانید در خصوص برآورد رایگان قیمت ها قبل از اجرا و خرید مصالح نما با تیم ما مشورت کنید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button