جدیدترین پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای -پارتیشن اداری

به جرات می توان گفت یکی از زیباترین پارتیشن های اداری، پارتیشن اداری شیشه ای است. درست است که عده ی زیادی امروزه کار ساخت و نصب پارتیشن اداری شیشه‌ای و پارتیشن اداری مدرن را انجام می
دهند، اما شما باید متخصص های این زمینه را پیدا کنید.
امروزه بهترین راه برای تفکیک کردن فضاهای داخلی موسسات اداری و رسمی، به کاربرد بردن پارتیشن اداری شیشه‌ای است. مهم ترین مساله در پارتیشن اداری شیشه ای، دقت و ظرافت کار است. شیشه ها باید بسیار مرغوب و تمیز باشند. نصب این پارتیشن اداری مدرن باید کاملا تمیز و بدون لکه باشد و گرنه کل کار به تباه رفته است. رنگ پارتیشن اداری می تواند هر رنگی باشد که شما دوست دارید، شما می توانید این رنگ را با مبلمان و وسایل داخل محیط کاری خود ست کنید. انواع پارتیشن اداری شیشه و چوب، پارتیشن اداری شیشه و فلز، پارتیشن اداری فریم لس و غیره را می توانید در محیط های اداری خود اجرا کنید. پروفیل های پارتیشن های شیشه ای قبل از نصب با یک رنگ کوره ای پوشش داده می شوند.

فریم پارتیشن اداری شیشه ای

نکته ی دیگری که درمورد این نوع پارتیشن ها مهم است فریم جداره ها می باشد. این فریم ها می تواند از طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار باشد. جای مانور دادن بر روی رنگ و ضخامت این فریم ها زیاد است و می توان طرح های بسیار زیبایی را با آنها بوجود آورد. در اینجا به برخی فریم های آلومینیومی اشاره می کنیم.

  • فریم M، ابعاد 28*28 و با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • فریم U با ارتفاع 32 و عرض 12 با رنگ کوره ای
  • فریم دو تکه زهوار خور
  • فریم سه تکه زهوار خور
  • فریم فارسی بُر ، 50 میلی ، در رنگ های طلایی، نقره ای و غیره.
  • فریم فارسی بُر ، 70 میلی ، در رنگ های طلایی، نقره ای و غیره.
  • فریم های استیلی در رنگ های مختلف
  • فریم های چوبی

البته علاوه بر پارتیشن اداری فریم دار می توانید از انواع جدید آن که شیشه های فریم لس است استفاده کنید. در این نوع پارتیشن اداری شیشه ای، دیگر فریم ها محو و بسیار نازک می شوند. شفافیت و دید گسترده ای را در فضاهای خود ایجاد خواهید کرد.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

از جمله مزایای این نوع پارتیشن می توان به بزرگتر نشان دادن فضاهای داخلی، ایجاد شفافیت بصری، پذیرا بودن و دعوت کنندگی، ایجاد آرامش روانی برای کارکنان، کاهش انتقال صدا و زیباتر کردن محیط اشاره کرد. برخلاف تصور عامه، پانل های شیشه ای می توانند تا حد زیادی عایق صدا باشند و خاصیت آکوستیکی داشته باشند.
پانل های شیشه ای نوع جدیدی از پارتیشن های اداری هستند که بسیار برای محیط های کاری کاربرد دارند و می توان در بسیاری از شرکت های مدرن و مشهور، استفاده از آنها را دید.
جهت دریافت مشاوره و اجرای انواع پارتیشن اداری با آرمن طرح و نما در تماس باشید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button