دتایل کرتین وال را بیشتر بشناسیم

کرتین وال فریم لس

یکی از نماهای مدرن می باشد که کیفیت ساخت آن بسیار عالی بوده و سرعت اجرا را بسیار افزایش می دهد. در ساخت آن از ترکیب پروفیل های آلومینیومی، یک متریال پوشش دهنده، اتصالات نصب، هوابندی و آب بندی و ورق استفاده می شود. دتایل کرتین وال انواع گوناگونی دارد که آن را به دو گروه اصلی سیستم یونیتایزد و سیستم نمای لامل تقسیم کرده اند. انتخاب نوع این نما به نوع ساختمانی هدف بستگی دارد. به دلیل ساختار ویژه ای که دارد به جز وزن خود بار دیگری را تحمل نمی کند، بنابراین در برابر نیروی زلزله و تکان های آنی مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد.

قیمت کرتین وال - نمای کرتین وال - آرمن طرح و نما
سیستم اجرای نمای کرتین وال

انواع نمای دتایل کرتین وال

همانطوری که بیان کردیم این نما در انواع گوناگونی تولید می شود که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه با دو نوع اصلی این نما بیشتر اشنا می شویم.

  1. سیستم درپوش دار فیس کیپ :

    سیستم درپوش دار فیس کیپ، یکی از انواع دتایل کرتین وال می باشد که خطوط آن به صورت نمایان است. در این نوع از نما قاب آلومینیومی برای دور شیشه به کار نمی رود و شیشه به صورت مستقیم بر روی نما قرار می گیرد. برای نگه داشتن آن شیشه بر روی نما از اتصالات استفاده می شود. همچنین لاستیک هایی که دور شیشه به کار می رود به خوبی آب بندی شده است.

  2. سیستم کرتین وال فریم لس :

    این نوع از نمای کرتین وال شیشه ای  دارای فریم خاصی می باشد که از پشت به خوبی شیشه را قاب می کند و آن را روی نگهدارنده های مخصوص آلومینیومی نگه می دارد. سیستم کرتین وال فریم لس یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمانی می باشد که آب بندی مناسبی داشته و نصب آن ساده است. یکی از تفاوت های اصلی این نما با نمای های دیگر فریم آهنی آن است، فریم سایر نماها آلومینیومی می باشد.

قیمت سیستم کرتین وال شیشه ای - اجزای نمای کرتین وال - مجری نمای کرتین وال - کرتین وال
سیستم کرتین وال شیشه ای

روش اجرای نمای دتایل کرتین وال :

شما باید بدانید اولین نماهای شیشه ای که به صورت بسیار ابتدائی نصب می شده، نمای دتایل کرتین وال بوده است. برای اجرای این روش باید به صورت قطعه قطعه شروع کنید. بدین صورت که اجزای مختلف نما را به صورت افقی و عمودی در محلی که می خواهید نصب کنید روی هم سوار نمایید. به یکی از نکاتی که بسیار در نصب آن باید دقت داشته باشید این است که ابتدا اجزای عمودی و بعد از آن اجزای افقی را نصب کنید. بعد از سوار شدن اجزا باید قطعات شیشه و یا سایر مصالحی که پرکننده هستند را در نما به کار ببرید.

نصب قطعات این نوع از نما بسیار آسان است، چرا که آنها را اندازه گیری کرده و در کارگاه دقیقا در همان اندازه تولید می شود. نیازی نیست برای حمل قطعات نما ماشین های بزرگی داشته باشید، چرا که ابعاد قطعات به صورتی است که حتی در ماشین های کوچک جای میگیرد. . این روش باعث افزایش سرعت کار می شود. اگر می خواهید از نمای دتایل کرتین وال استفاده کنید باید بدانید بهترین نوع آب بندی و هوابندی را این نوع نما دارد.

شرکت آرمن طراح و مجری انواع نما ، مفتخر است که مدرن ترین و زیبا ترین نماها را برای ساختمان شما به ارمغان بیاورد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

Comments (02)

  • لهراسبی

    ژوئن 21, 2021 / 3 سال بیش از

    سلام وقت بخیر
    داخل دتایل کرتین وال شیشه کاربردی دارد؟

    • پشتیبان

      ژوئن 21, 2021 / 3 سال بیش از

      سلام وقت بخیر
      دتایل کرتین وال همان بخش های جزئی سیستم کرتین وال یا نمای شیشه ای ساختمان می باشد. دیتیل کرتین وال استراکچر تمام آلومینیومی است که کاملا منعطف پذیر است بنابراین کاملا خود ایستا است و برای نصب از نمای شیشه ای لامل و یونیتایز استفاده می شود.
      برای آشنایی بیشتر با انواع نمای کرتین وال و سیستم لامل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://r-men.com/service/curtain-wall/

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button