سیستم پارتیشن دو جداره

سیستم پارتیشن دو جداره - vitrum duo - انواع پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری

سیستم پارتیشن دو جداره یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع پارتیشن هایی می باشد که به بهره مندی از تکنولوژی به روز در کیفیت و کارایی قابل توجهی طراحی و عرضه می شود این محصول به منظور مانع از ورود مزاحمت های دیداری و شنیداری در کسب و کارهای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.سیستم پارتیشن دو جداره در انواع طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده و هر یک با داشتن ویژگی ها و قابلیت هایی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد. ام دی اف استفاده شده در این سیستم 16 میلی متر بوده و تمامی لبه های آن با استفاده از نوار پی وی سی عایق شده است.

از جمله ویژگی های این سیستم پارتیشن بندی دوجداره می توان به ایستایی زیبا، عایق صوتی و آکوستیک بودن آن اشاره نمود که این موراد از مهمترین دلایل جلب توجه مشتریان و کاربران در سال های اخیر به خرید و پیاده سازی آن در ساختمان های عمومی و خصوصی شده است. ضخامت پارتیشن های دو جداره 13 سانتی متر بوده و ارتفاع آنها با توجه به سلیقه و تقاضای مشتریان به صورت کوتاه، نیمه بلند و بلند قابل اجرا می باشد با توجه به دوجداره بودن پارتیشن ها می توان از قابلیت ایستایی و مقاومت بی نظیر آن در مقایسه با پارتیشن های تک جداره استفاده نمود. هم چنین از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به اصطکاک کمتر در طول دوره استفاده اشاره نمود و با توجه به پارتیشن های نگهداری نیاز به سرویس و نگهداری ندارد از این رو انتخاب و پیاده سازی سیستم پارتیشن دو جداره یکی از بهترین انتخاب مخاطبان بوده و بهره مندی از امکانات و ویژگی های آن نوعی آینده نگری به شمار می رود.

سیستم پارتیشن دو جداره - vitrum duo
vitrum duo partition

سیستم پارتیشن دو جداره

پارتیشن به صفحات بزرگی از جنس های مختلف گفته میشود که با هدف جداسازی بخش های مختلف از یک فضا و محیط مورد استفاده قرار می گیرد که با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد بهره مندی از به روز ترین ایده ها و روش ها برای طراحی و ساخت انواع پارتیشن ها می باشیم که در این میان سیستم پارتیشن دو جداره یکی از مدرن ترین و به روز ترین انواع این سازه بوده و با داشتن ویژگی های بی نظیر از فروش قابل توجهی برخوردار می باشد.

امروزه کاربرد پارتیشن ها در زمینه های بسیار افزایش یافته و این امر نشان از اهمیت استفاده از این سیستم جداسازی و تقسیم بندی در محیط های مختلف می باشد. سیستم پارتیشن دو جداره مشابه پنجره دوجداره عملکرد داشته و با داشتن مقاومت و استحکام بسیار بالا دارای طول عمر زیاد می باشد.

افراد با انتخاب این نوع پارتیشن برای تقسیم بندی فضای مدنظر می توانند از بیشترین شفافیت و زیبایی بهره مند شده و از بالاترین میزان عایق صدا با این سیستم استفاده کنند. انتخاب این سیستم پارتیشن بندی برای بهره مند شدن از انعطاف پذیری، عایق صدا، طراحی لوکس و مدرن بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار می رود. هم چنین پارتیشن های دوجداره به منظور پوشش کامل برای ارتفاع از کف زمین تا سقف کارایی بی نظیر را دارا بوده و هم چنین قابلیت ایجاد پیکربندی در مدل های منحنی و مسطح را دارا می باشد.

انواع سیستم پارتیشن دو جداره

  • سیستم پارتیشن دو جداره ام دی اف: از با کیفیت ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن های دوجداره بوده که به طور کلی جداره های تشکیل شده این نوع از پانل ام دی اف یا قاب های شیشه خور می باشد. در این نوع پارتیشن های از 16 میلیمتر ام دی اف با روکش ملامینه بهره مند می شوند و در بخش هایی از آن از شیشه ها 4 و 6 میلیمتری استفاده شده و این امر سبب افزایش استحکام و ظاهر لوکس این پارتیشن دو جداره می شود. این پارتیشن دارای درجه آکوستیکی صدای بسیار زیاد بوده و به عنوان یکی از پرتقاضاترین و پرفروش ترین پارتیشن های اداری محسوب می شود.
  • سیستم پارتیشن دو جداره شیشه ای: پارتیشن دوجداره شیشه ای یکی دیگر از انواع این سیستم بوده که با داشتن جنس مرغوب از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل طراحی و تولید می شود. این پارتیشن با قابلیت جداسازی بخش های ورودی و راهروهای منتهی به اتاق ها در ساختمان ها مورد استفاده واقع بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند.
سیستم پارتیشن دو جداره - vitrum duo - انواع پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری
سیستم پارتیشن دو جداره – vitrum duo

مزایای سیستم پارتیشن دو جداره

استفاده از سیستم پارتیشن دو جداره به منظور جداسازی فضا از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد و با توجهی قابلیت هایی که دارا می باشد در دنیای مدرن امروزی از کاربرد قابل توجهی بهره مند بوده و در اولویت انتخاب بسیاری از خریداران قرار می گیرد در ادامه به برخی از اشاره خواهیم کرد:

  • دارای مسیر عبور کابل های برق تلفن شبکه و سایر موارد تاسیساتی پارتیشن
  • منحصر به فرد در مقایسه با دیگر انواع مشابه پارتیشن بندی
  • قابلیت استفاده از شیشه ساده و سند پلاست و طلق پلی کربنات با شفافیت ۹۲% ضد ضربه و ایمن

از دیگر مزیت ها و ویژگی های این محصول می توان به روکش ملامینه در برابر رطوبت، ضد خش، ضد سایش، اتصالات با پیچ فلزی و … اشاره نمود.

کاربران می توانند با بهره مندی از خدمات آرمن طرح و نما مجری پارتیشن اداری از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این سیستم برخوردار شده و از قیمت اجرای پارتیشن اداری ارزان بهره مند شوند.

 

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button