مهمترین نکات پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن
طراحی و اجرای پارتیشن های اداری مدرن برای تفکیک کردن فضاهای داخلی، نیازمند تخصص و تبحر کافی می باشد. جرقه ی ایجاد پارتیشن در نوع خود ایده ای مدرن برای محیط های کاری پلان باز است. بعد از آمدن پلان باز و ناموفق بودن در ایجاد محرمیت و فضاهای شخصی، پارتیشن های اداری مدرن پاسخی بودند برای این مساله.
در واقع ما برای ایجاد فضاهای شخصی بیشتر برای کارکنان و جدا کردن حوزه های کاری مختلف، از پارتیشن های اداری مدرن استفاده می کنیم. این مساله البته به دلیل کوچک بودن فضاهای جدید اداری نیز بوده است. فضاهای جدید کوچک هستند و نمی توان با توجه به افزایش های جمعیت و کم بودن فضاها، از دیوارهای داخلی حجیم و دست و پاگیر استفاده کرد. در چنین مواقعی از پارتیشن اداری مدرن استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای راه حل بسیار خوب برای محیط های کوچک است. و اما سوال این است که اصول طراحی پارتیشن های اداری مدرن چیست؟
پارتیشن های اداری مدرن
پارتیشن های اداری مدرن- آرمن طرح و نما

اصول طراحی پارتیشن اداری مدرن

قبل از همه چیز باید ایده ی بسیار خوبی برای پارتیشن های خود داشته باشید. اگر مبلمان اداری شما مشخص شده و در فضا چیده شده اند، حتما باید آنها را در طراحی پارتیشن اداری خود نیز لحاظ کنید. پارتیشن های اداری مدرن، می توانند ایستا و یا متحرک باشند.
در نوع متحرک شما می توانید به راحتی با جابه جا کردن آنها، چیدمان های متفاوتی در داخل فضاهای خود ایجاد کنید، اما در نوع ثابت، نصاب پارتیشن اداری باید، کار این چیدن و نصب دوباره را برای شما انجام دهد. پارتیشن اداری مدرن را می توان در ترکیب با نقوش هندسی، کمد، آینه و غیره به کار برد. دیگر اینکه شما می توانید در طراحی پارتیشن اداری، متریال های مختلف را با هم ترکیب کنید.
پارتیشن های اداری شیشه ای یک گزینه ی بسیار خوب برای فضاهای کوچک هستند، که طراحی آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. رنگ و جنس فریم ها اهمیت دارد. شما می توانید از پارتیشن های هندسی و مرتب و یا فراکتال استفاده کنید. فراکتال ها آن دسته از اشکال هندسی هستند، که منظم نیستند. پارتیشن ها قرار نیست حتما مربع و یا مستطیل شکل باشند. می توانید از انواع آنها در ارتفاع ها و شکل های مختلف استفاده کنید.

انواع پارتیشن اداری
انواع پارتیشن اداری

مزایای نصب پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری، یک راه ساده برای جدا کردن فضاها هستند، شما می توانید با عوض کردن ساختمان اداری خود به جای دیگر، پارتیشن های خود را با خود به همراه ببرید. نصب و راه اندازی این پارتیشن ها، راحت است و مدت زمان کمی طول می کشد. امروزه پارتیشن ها از تنوع زیادی برخوردارند و شما هر مدلی که بخواهید را می توانید سفارش بدهید. برای تمام سلیقه ها و محیط ها و کاربری ها، پارتیشن های اداری مدرن، جواب می دهد.
گروه آرمن طرح و نما شما را به دیدن انواع خدمات آرمن دعوت می‌کند.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button