نمای شیشه ای متحرک ،زیبایی ساختمان شما

نمای شیشه ای متحرک
نمای شیشه متحرک در مقایسه با سایر نماها مدرن تر است. این نما در ساختمان باعث ایجاد واکنش های هوشمند به تغییرات محیطی می شود و در نهایت آسایش و راحتی ساکنان ساختمان را فراهم می کند. کاربران می توانند نمای شیشه متحرک را کنترل کرده و تغییرات لازم را اعمال کنند.

نمای شیشه ای متحرک زیبایی ساختمان شما

صد و دوازده تایل فلزی، نما را در بر می گیرند و زاویه تایل ها با حرکت خورشید در طول روز تغییر می کند. در جهات بالا و پایین حرکت می کنند و با تغییر زاویه تایل ها، گرما و نور به صورت کنترل شده به داخل ساختمان راه پیدا می کند، در نتیجه ورودی نور را می توان کنترل کرد.

سایه و کنترل دبی هوا ورودی به محیط باعث تهویه مطبوع و طبیعی در محیط خواهد شد. 56 موتور می توانند نمای شیشه ای متحرک را به حرکت در بیاورند. کاربران حتی می توانند فضای داخلی ساختمان را نیز کنترل کرده و تایل ها را به صورت دستی کنترل نمایند. تایل های نما می تواند هم به صورت آرام و هم به صورت مداوم حرکت کنند. با انجام این کار پوسته دینامیک ساختمان به صورت بصری یک نمای رقصانی خواهد داشت.

نمای شیشه متحرک - آرمن مجری نمای شیشه ای
نمای شیشه متحرک

نمای شیشه ای متحرک باعث می شود تا ساختمان مینیمال به نظر برسد. دمای داخل ساختمان و تهویه مطبوع و مصرف بهینه انرژی در نمای خارجی ساختمان نقش مهمی را برای راحتی و آسایش بازی می کند.

کنترل شرایط اقلیمی و فراهم آوری شرایط آسایش انسانی با هوشمندسازی یک دستاورد بزرگ در معماری مدرن محسوب می شود. با این حال صرف هوشمندساز هرگز به پایداری و ایجاد ساختمان هوشمند منجر نمی شود. زمانی که میزان مصرف انرژی از میزان انرژی صرفه جویی شده کمتر باشد در واقع می توان گفت که یک ساختمان هوشمند را ایجاد کرده ایم.

دسته بندی نمای شیشه ای متحرک
  1. نمای هوشمند متحرک و کنترل دما
  2. نمای هوشمند متحرک و کنترل روشنایی و دید
  3. نمای هوشمند متحرک و تهویه طبیعی
  4. نمای هوشمند متحرک و تولید انرژی
نکات مهم در طراحی نمای شیشه ای متحرک
  1. هدف طراحی
  2. هندسه مدول ها و نماها
  3. مصالح ساختمانی مورد استفاده
  4. مکانیسم باز و بسته شدن عناصر و قطعات متحرک
  5. نحوه واکنش نسبت به نیروهای طبیعی
نمای شیشه ای
آرمن مجری نمای شیشه ای ساختمان

مکانیزم حرکت در سیستم نمای شیشه ای  عامل تعیین کننده ای است. انتخاب مفصل‌ها، تکیه‌گاه‌ها، نوع پوشش از جمله عوامل تاثیرگذار در زیبایی نمای متحرک به شمار می رود. علی‌رغم تاثیر پوسته‌های متحرک در کاهش مصرف انرژی، ساختمان‌ها هنوز ابزارهای محدودی برای شبیه‌سازی عملکرد وجود دارد. نحوه عملکرد این‌گونه پوسته‌ها به آن صورت گسترده و پیچیده نیست و ابزارهای شبیه سازی محدودی در این رابطه وجود دارد. شما باید با توجه به شرایط و بودجه خود ، مساحت نما را مشخص کنید. می توانید در این خصوص با متخصصان و مشاوران شرکت آرمن تماس بگیرید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button