پارتیشن دوجداره ، مکانی آرام با نورگیری عالی برای شما می سازد

پارتیشن دو جداره - سیستم پارتیشن اداری

پارتیشن دوجداره یکی از انواع سیستم های پارتیشن اداری می باشد که با در برداشتن خصوصیات پارتیشن های تک جداره، می تواند علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب، محیط اطراف شما را به محلی کاربردی تر تبدیل کند. پارتیشن دوجداره اتاق هایی شیشه ای برای شما می سازد که به صورت ایزوله طراحی شده اند و کاملا عایق صدا می باشند و همچنین از آنجایی که شیشه پارتیشن های دوجداره بسیار شفاف و درخشنده هستند مکانی با نورگیری بسیار زیاد برای شما می سازد.

اگر که می خواهید دکوراسیون محیط اطراف خود را به گونه ای طراحی کنید که کاملا مدرن باشد و از پارتیشن هایی استفاده کنید که در هر جایی ندیده اید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از سیستم پارتیشن دوجداره می باشد.

سیستم پارتیشن دو جداره - vitrum duo - انواع پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری
سیستم پارتیشن دو جداره مناسب ادارات

اجزای پارتیشن دوجداره

پارتیشن های دوجداره به صورت کلی از شیشه، یراق آلات، تجهیزات لازمه برای بازشوها و … تشکیل می شود که هر کدام از این موارد نیز خود در نوع های مختلفی ارائه می شوند. این تفاوت در نوع، گستره ی وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار می گذارد تا بتوانید بهترین ها را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت به کار بگیرید.

 قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از موضوع هایی که در انتخاب انواع پارتیشن ها اهمیت دارد قیمت کلی محاسبه شده برای اجرای کار و تهیه ی تجهیزات و مصالح می باشد. طبق تجربه نصاب پارتیشن دوجداره و مشتریانی که از این سیستم استفاده کرده اند ، هزینه لازمه برای ساخت و نصب این مدل از پارتیشن های شیشه ای بسیار با صرفه و اقتصادی می باشد و اگر به دنبال تحولی زیبا و مدرن در ساختار دکوراسیون فضای اطراف خود هستید بهترین راه استفاده از سیستم پارتیشن های شیشه ای می باشد.

این سیستم انواع متفاوتی دارد که همین تفاوت در نوع، جنس وکیفیت باعث می شود قیمت های مختلفی نیز برای این کار برآورد شود، اما همیشه باید توجه کرد که اگر به دنبال خدمات و نتیجه ای با کیفیت هستید باید مصالحی با کیفیت و مرغوب استفاده کنید و از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. همچنین شما می بایست برای استفاده از این سیستم متناسب ترین تجهیزات را با دکوراسیون شرکت، اداره و … خود انتخاب کنید تا دکوراسیون محیط چشم نوازتر و زیباتر شود.

پارتیشن دوجداره
قیمت پارتیشن اداری تابعی از کیفیت مواد اولیه و ابعاد ان است.

مزایای پارتیشن دوجداره 

همانطور که گفته شد بسیاری از خصوصیات این سیستم همانند پارتیشن های تک جداره می باشد زیرا زیر دسته سیستم vitrum می باشد. ما در زیر به طور اختصار بعضی از خصوصیات مثبت این سبک از پارتیشن را برای شما آورده ایم تا بتوانید بهترین نوع پارتیشن را انتخاب کنید.

  • شیشه عایق صدا، سرما، گرما می باشد
  • جداسازی فضا ها به وسیله ی مرزهای شفاف انجام می شود
  • ظرافت و قطر پارتیشن های دوجداره نسبت به پارتیشن های دیگر بسیار کمتر است
  • شفافیت و روشنایی بالای محیط
  • قابلیت نصب درب در هر قسمتی از پارتیشن شیشه ای طبق خواسته ی مشتری
  • از آنجایی که در سیستم پارتیشن دوجداره پروفیل های خاصی وجود دارد این قابلیت وجود دارد که پنل های مورد نیاز برای اتصالات الکتریکی، کنترل هوا و… به راحتی نصب می شوند.
  • مزیت بسیار مهمی که این نوع سیستم ها دارند این است که به راحتی قابل نصب هستند و در کمترین زمان بدون نیاز به ایجاد تغییر در ساختار اصلی ساختمان نصب می شوند.
  • به دلیل امکان نصب پروفیل ها شما می توانید هرگونه آرام بند را برروی این سیستم استفاده کنید.

البته نکته ای که باید حتما به آن توجه کرد نصب این سیستم می باشد. نیروهای متخصص شرکت آرمن مجری اجرا پارتیشن ها در کمترین زمان و با ظرافت بالا سیستم پارتیشن دوجداره را برای شما نصب خواهند کرد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button