پارتیشن شیشه ای ، تجربه ای جدید و زیبا از دکوراسیونی مدرن

پارتیشن تک جداره

پارتیشن شیشه ای یکی از جدیدترین راه هایی است که امروزه در صنعت دکوراسیون برای جداسازی فضاهای یکدست و یا ایجاد فضاهای کاملا مجزا استفاده می شود. معمولا در ایران در دکوراسیون ادارات و شرکت ها استفاده می شود. البته شما می توانید این سیستم را در هتل ها و یا ساختمان های دیگری نیز بسته به نیاز استفاده کنید. تا تجربه ای جدید و زیبا از طراحی دکوراسیون داخلی بدست آورید. در این روش فضا به وسیله شیشه هایی از یکدیگر جدا می شود که به وسیله ی پروفیل هایی در قسمت های بالایی و پایینی شیشه نگه داشته می شود.

انواع پارتیشن شیشه ای

از آنجایی که این سیستم انواع متفاوتی دارد، شما می توانید با توجه به هزینه ای که برای اجرای این سبک از دکوراسیون در نظر گرفته اید و یا کاربرد مد نظرتان هر مدلی را که متناسب تر است انتخاب کنید و به کمک نیروهای شرکت آرمن در کمترین زمان برای نصب این نوع پارتیشن ها اقدام کنید و دکوراسیون محیط اطراف خود را از این رو به آن رو کنید.

پارتیشن شیشه ای
این سیستم به دلیل زیبایی آن اخیرا گسترش زیادی پیدا کرده است

مزایای پارتیشن شیشه ای 

این سیستم بهترین راه حل برای طراحی فضا و اتاقی کاملا مجزا در شرکت شما می باشد که می توان به کمک آن بدون دستکاری در ساختار ساختمان و بدون نیاز به عملیات بنایی و دردسرهای آن و یا بدون ایجاد تغییرات در دکوراسیون محیط، به راحتی فضایی کاربردی ایجاد کرد که هم فضا را زیباتر می کند و هم محیطی را در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله نور طبیعی نورگیری می شود که این مزیت خود باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود.
یکی دیگر از مزایایی که بعضی از مدل های این نوع سیستم ها دارند این است که عایق صدا نیز هستن و به هیچ وجه هیچ گونه صدایی از این شیشه ها رد نمی شود و محیط طراحی شده را کاملا آرام و بدون سر و صدا نگه می دارد، همچنین از آنجایی که هنگام نصب این وسیله ها هیچ خطی به صورت افقی و عمودی بر روی سطح پارتیشن به وجود نمی آید، شما به سادگی می توانید از سطح پارتیشن برای کارهای تبلیغاتی و یا دکوراسیونی استفاده کنید و یا حتی می تواند لوگو شرکت را بر روی آن نصب کنید. پارتیشن شیشه ای برای اداره یک گزینه بسیار مناسب است و تقریبا می توان آن را جز پارتیشن های اداری به حساب آورد

 قیمت پارتیشن اداری شیشه ای 

در بازار کیفیت ها و مدل های متفاوتی وجود دارد. که باعث می شود قیمت های متفاوتی برای این نوع دکوراسیون ارائه شود که می تواند این تفاوت در قیمت ها مرتبط با جنس شیشه ی استفاده شده و دیگر مصالح استفاده شده باشد. البته با به کارگیری بهترین و باکیفیت ترین مصالح همیشه بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
شما می توانید با کمک گرفتن از متخصصان شرکت آرمن متناسب ترین گزینه را چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت برای شرکت و یا اداره ی خود انتخاب کنید.

جنس پارتیشن شیشه ای

برای اینکه جلوه ای زیباتر داشته باشد و فضا را جذاب تر کند باید از شیشه هایی استفاده شود که شفاف، روشن و درخشنده باشد و در یک کلام باید شیشه ای با کیفیت و ساخته شده از مواد مرغوب باشد تا نمای پارتیشن شیشه ای به طور کامل به چشم بیاید. اگر که برای نصب از شیشه های سکوریت استفاده شود می توان از آسیب رسیدن به کارمندان هنگام شکستن شیشه نیز جلوگیری کرد. همچنین باید برای نصب و اجرای آن از تجهیزات و مصالح با کیفیت استفاده شود تا برای استفاده در طولانی مدت مشکلی برای مشتری ایجاد نکند.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button