اجرای نمای کرتین وال ساختمان

اجرای نمای کرتین وال ساختمان - آرمن مجری نمای کرتین وال

سیستم کرتین وال ساختمان بخشی از عناصر طراحی شگفت انگیز و جدایی ناپذیر از معماری و ساخت مدرن یک ساختمان است. گرچه به طور کلی این طراحی تنها یک پانل های شیشه ای است که به ساختمان متصل شده است، یک طراحی تخصصی فشرده ای به حساب می آید که شامل چندین فن آوری مدرن می باشد. تخصص و مهارت دو عامل اصلی و مهم در اجرای نمای کرتین وال ساختمان و هر سیستم نمای شیشه ای دیگر است که در دهه های گذشته با نمای مشابه ساختمانی طراحی شده است.

سیستم اجرای نمای کرتین وال ساختمان

روش های نامحدودی برای طبقه بندی انواع سیستم نمای کرتین وال وجود دارد، در ادامه شرح انواع نمای کرتین وال ساختمان به طور گسترده آمده است. اجرای نمای کرتین وال ساختمان مانند هر رویکرد دیگر پیش از ساخت و بسیاری از برنامه های اولیه در اجرا، یکی از کارهای مهم در طراحی ساختمان است که باعث می شود چندین جنبه نظم بیشتری در روند کار و ساخت نمای زیبا و منظم ایجاد کند.

سیستم نمای کرتین وال - آرمن مجری نمای کرتین وال - قیمت کرتین وال
اجرای نمای کرتین وال شیشه ای
اجرای نمای کرتین وال ساختمان - کرتین وال - قیمت کرتین وال
سیستم نمای کرتین وال

کاربرد اجرا در نمای ساختمان

سیستم نمای ساختمان یکی از برجسته ترین موارد در بخش ساخت و ساز است. امروزه صنعت از فن آوری ها و روندهای طراحی ها و تکنیک های صنعتی استفاده کرده است. این امر به جای استفاده از راه حل طراح ، از طریق رویکرد طراحی محصول استاندارد و یا سفارشی به صنعت نما کمک زیادی کرده است.

طراحی های تست شده با استفاده از زمان و راه حل های ابتکاری با جسارت فراوان، در بسیاری از ساختمانها در سراسر جهان مورد تست، طراحی و اجرای موفقیت آمیز قرار گرفته است. مفهوم پیش ساخت و رویکرد به پایان رسیده در کارخانه، نه تنها به پیش برد اجرای پروژه ها کمک کرده است، بلکه باعث افزایش اطمینان از راه حل های طراحی شده است که می تواند برای هرگونه نیازی پیچیده کار شود. در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن فناوری های طراحی و تولید تأثیر مثبتی در صنعت نما که به طور مداوم در حال پیشرفت است، ایجاد کرده است.

انواع اجرای نمای کرتین وال ساختمان

  • سیستم های باران با آب بندی نما، مدیریت آب و فشار هوا موجود هستند. به طور معمول سیستم های صفحه باران برابر با فشار، بالاترین سطح مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب را فراهم می کنند و با سیستم های مدیریت شده آب، قابل اطمینان ترین سیستم هستند.
  • سیستم های صفحه باران برابر با فشار، با مسدود کردن تمام نیروهایی که می توانند آب را از یک سد عبور دهند، عمل می کنند. همانطور که در مورد سیستم کرتین وال می دانید، این سیستم یک سیستم با سطح داخلی شیشه و واشر اتصال دهنده یا مهر و موم را به عنوان یک مانع ضد هوا طراحی می کند. نمای بیرونی شیشه، مواد شیشه ای خارجی و نمای بیرونی قاب بندی آلومینیوم به عنوان صفحه باران، باعث ریختن آب می شود. بین صفحه باران خارجی و سد داخلی یک محفظه برابری فشار شیشه ایجاد شده است که به منظور کاهش نفوذ آب، ایجاد می شود.
  • سیستم های مدیریت شده در نگاه اول به نظر می رسد شامل تخلیه است اما هیچ تلاشی برای ایجاد یک مانع هوا در هر واحد شیشه یا اسپند انجام نمی شود. بنابراین مقدار بیشتری آب ممکن است وارد این سیستم شود.
  • برخی از سیستم های کرتین وال آلومینیومی هنوز به عنوان دیوارهای مانع نما طراحی می شوند. آنها برای اجرا به مهر و موم های مداوم و کامل بین واحدهای شیشه ای و قاب و بین تمام اعضای قاب بستگی دارند. قابلیت اطمینان طولانی مدت چنین مهر و موم هایی کم است.
اجرای نمای کرتین وال ساختمان
سیستم های کرتین وال آلومینیومی

اجزای نمای کرتین وال ساختمان

  • سیستم روکش
  • مواد پوشش دهنده مثبت منفی
  • پانلهای آلومینیوم مقرون به صرفه و گسترده
  • تخته های سیمان الیاف اقتصادی نیاز به قاب های پشتیبان، ماندگاری طولانی مدت دارند.
  • FRP یا کمپلکس پلاستیکی تقویت شده با الیاف به شکل ممکن
  • مواد با دوام در دسترس اما محدود
  • GRC مواد بسیار متنوع
  • تست زمان
  • منابع محلی خوب
  • تأمین هزینه کلی

جزئیات اجرای نمای کرتین وال ساختمان

• مواد
طراحی و اجرای نمای کرتین وال ساختمان استفاده متفاوت از مواد لعاب و روکش را نشان می دهد.
• سیستم لعاب کرتین وال
برای انتخاب مناسب سیستم لعاب تحقیقات دقیق انجام شده است. از بسیاری جنبه های دیگر از جمله کیفیت، تکمیل به موقع و هزینه کلی عوامل کلیدی در نظر گرفته شده در پروژه می باشند. در حالی که کیفیت به عنوان یکی از جنبه های اصلی تعیین می شود، یک شرکت طراح و ناظر در مورد نمای از پیش ساخته شده و کارهای کمتری که باید در ساختمان اجرا شود، تصمیم گیری می کند.

مزایای اجرا

سیستم کرتین وال به صورت واحدی در طول پروژه به تصویب می رسد. سیستم شیشه ای مداوم در امتداد پکیج ساختمانی اجرا می شود، بدون اینکه در قسمت های روکش کاری قطعی وجود داشته باشد. این امر باعث ایجاد یک مزیت بزرگ در کار، کار کمتر ساختمان، عملکرد بهتر آب و هوا و غیره می شود. این تصمیم مهم یکی از دلایل اصلی موفقیت پروژه است که پس از اتمام آن محقق می شود و در نتیجه کار کاملاً قابل مشاهده است. با مساحت قابل توجهی از ساختمان در روکش، آنها باید به اشکال خاص ساخته شوند. از این رو مواد مناسب برای روکش اصلی طراحی کلی نما کرتین وال بسیار مهم است. چندین ماده توسط شرکت های مختلف ارزیابی شده و لیست نهایی بر اساس شایستگی ها و کارایی آنها تهیه شده است.

کرتین وال - سیستم اجرای کرتین وال
نمای مدرن شیشه ای کرتین وال

محدودیت ها

در راهکارهای طراحی برای سیستم های کرتین وال ساختمان هیچ محدودیتی وجود ندارد. در طراحی و اجرای کرتین وال هیچ قانون یا محدودیتی وجود ندارد. تنها محدودیت های تخیل و مهارت طراحان می باشند که می تواند روی اجرای آن و ایجاد نمای زیبا تاثیر به سزایی دارد. اگرچه شکل ظاهری و نمای کرتین وال متفاوت است اما اصول طراحی، عملکردها و رفتارها شبیه به هم هستند. طراحی و عملکرد اصلی سیستم های کرتین وال که در زیر شرح داده شده است، صرف نظر از هرگونه سیستم و طرحی شامل فلسفه های اصلی طراحی می شود. دستیابی به یک راه حل عملی و مناسب برای طراحی که نیاز به پیاده سازی و اجرای طراحی های معماری ساختمانی، معماری و مطابقت با جدول زمانی پروژه را برطرف می کند، یک کار بسیار مهم و چالش برانگیز بوده است. یک شرکت مجری نما درست از مرحله مفهوم سازی طراحی مسئولیت کامل طرح را به عهده می گیرد، زیرا هر تصمیمی در این مرحله بیشترین تأثیر را در نتیجه پروژه خواهد داشت که با توجه به تخصص شرکت مجری نتیجه آن متفاوت خواهد بود. آنها اغلب جنبه های مختلفی از طراحی تا تکمیل نهایی را با حفظ پایان کار در ذهن متمرکز می کنند تا نتیجه دلخواه افراد را از یک ساختمان استخراج کنند.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button