بازشو کرتین وال

بازشو نمای کرتین وال - کرتین وال

کاربرد بازشو در نمای کرتین وال فریم لس

بازشو نمای کرتین وال فریم لس برعکس سایر نماهای پیش ساخته شیشه ای به چندین حالت مختلف و رو به بیرون باز می شوند، مانند:

  • به شکل لولایی (TUR)
  •  به شکل کلنگی (TILT)
  •  دو شکل حالته (TILT&TURN)

به دلیل مزایای بیشماری که سیستم کرتین وال دارد، در سال های اخیر شاهد رشد و گسترش استفاده از کرتین وال بازشو در سراسر دنیا بوده ایم.
معمولا به دلیل ساختار خاص نمای کرتین وال فریم لس، پنجره‌های بازشو موجود در این نوع نما قابل‌رؤیت نمی‌باشند. بعد از نصب چنین نمایی شما شاهد یکدست بودن آنها خواهید بود، اما در صورت نیاز می توانید به راحتی نمای کرتین وال فریم لس را باز و بسته نمایید.
در ساخت و سازهای تجاری، شیشه یک عنصر طراحی همه کاره است. این مواد می تواند اهداف تزئینی و کاربردی داشته باشد، و نمای بیرونی کرتین وال یکی از محبوب ترین عناصر در طراحی مدرن طبقه متوسط و بلند است. سازندگان گزینه های زیادی برای ادغام شیشه در دیوارهای خارجی دارند، اما نمای کرتین وال فریم لس با بازشو های خاص خود رایج ترین آنها است.

بازشو نمای کرتین وال کاربرد زیادی در حوزه اداری، تجاری، آموزشی، فرهنگی و نیز درمانی دارد. چنین بازشوهایی به دلیل باز شدن رو به بیرون معمولا در حوزه مسکونی طرفداران زیادی ندارد. زیرا تامین امنیت واحد هایی که دیوار شیشه ای کرتین وال دارند کمی مشکل ساز است.
تمامی قطعات بازشو نمای کرتین وال به صورت پیش ساخته در کارخانه های مجهز به تجهیزات پیشرفته به صورت پیش ساخته طراحی و تولید می شود. سپس توسط پیمانکاران و مجریان کرتین وال در محل پروژه مونتاژ می شود. ایجاد این قطعات در سیستم نمای کرتین وال یک مزیت بسیار خوب و موثر است و به کاربران ساختمان ها اجازه می دهد تا بتوانند در مواقع مختلف برای ایجاد تهویه و دید مناسب از آن استفاده کنند.

قیمت کرتین وال - کرتین وال - نمای کرتین وال
اجرای نمای کرتین وال فریم لس

نصب و اجرای بازشو نمای کرتین وال

همانند سایر سیستم های نمای کرتین وال، نصب و اجرای نمای کرتین وال فریم لس، سریع، آسان و نیز بدون نیاز به داربست است و به راحتی می توان با کمک یراق بازویی کرتین وال و سایر یراق آلات آن را نصب کرد. البته برای نصب کرتین وال بازشو نیاز به پیمانکاران و مجریان متخصص و ماهر در این زمینه دارید تا به صورت استاندارد و مطابق با نقشه های فنی موجود بازشو نما را نصب کنند.

نصب بازشو نمای کرتین وال فریم لس به این شکل است که بعد از ارائه مدولاسیون و نیز انجام محاسبه سازه ای مجریان به واسطه پروفیل های سبک و یا نیمه سنگین شبکه‌بندی یا زیرسازی سطح نما را انجام می دهند.
در مرحله بعد پروفیل پیش ساخته بر روی شبکه‌ زیرسازی شده سوار می شود. در این نما هر دو متریال شیشه و آلومینیوم به خوبی در کنار هم و در قاب ساختمان دیده می شوند و زیبایی خاصی به سازه می دهند. معمولا فاصله شیشه ها در کنار هم در حد ۱۰ میلی‌متر و یا کمتر است. در صورت عدم باز بودن پنجره ها، بازشو ها در این نما اصلا قابل ‌رؤیت نمی‌باشند.

مزیت بازشو در کرتین وال

بازشو نمای کرتین وال مزیت های زیادی به همراه دارد، معمولا این نوع بازشوها یا همان پنجره ها از پایین رو به بالا و به شکل شیبدار و یا به صورت موازی باز می شوند و برای تهویه فضای داخلی بسیار مناسب هستند. با باز کردن بازشوها هوای تازه وارد ساختمان می شود بر روحیه افراد نیز تاثیر می گذارد.
انکار نمی شود که هوای تازه برای انسان ضروری است چه در داخل ساختمان و چه در فضاهای بیرونی، ما برای زندگی مناسب به آن احتیاج داریم. در یک دنیای ایده آل، ما دائماً در بیرون از خانه و یا بیرون از محل کار مقابل هوای پاک و تمیز هستیم. متأسفانه، برای بسیاری از افراد، اینطور نیست. به احتمال زیاد اکثر ساختمان های تجاری، اداری، آموزشی از این ویژگی برخوردار نیستند. اما بازشو نمای کرتین وال این ویژگی را دارند تا ضمن ایجاد نمایی شیشه ای یکپارچه و زیبا، هوای داخل ساختمان را نیز به خوبی با بازشوهایی که در جداره نما دارد تهویه کند و هوای تازه وارد ساختمان کند.

از نظر ساختاری نیز بازشو نمای کرتین وال مزیت های زیادی دارد. به طور کلی، نمای کرتین وال به بیرون صفحات کف متصل می شود، و مانند “پرده” ای عمل می کند که به معنای واقعی کلمه بر روی ساختمان آویزان است و بنابراین، تحمل کننده بار نیست و این یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود.
پروفیل های این نوع نما از دال به دال گسترش می یابد و سیستم ها اغلب به شکل یکپارچه ساخته می شود. علاوه بر این اجزای سازه ای نما مستقیماً در کارخانه ساخته می شوند و در محل کار مونتاژ می شوند برای همین خطاهای موجود به حداقل کاهش پیدا می کند.

قیمت کرتین وال - نمای کرتین وال شیشه کرتین وال اجرای نمای کرتین وال نمای شیشه ای کرتین وال
قیمت کرتین وال

آرمن بهترین مجری بازشو کرتین وال در کشور

نصب بازشو نمای کرتین وال نیاز به تخصص، مهارت و دانش دارد، شما باید همواره از مجریان با تجربه و ماهر برای این کار استفاده کنید. توجه داشته باشید مهارت های فنی کاملاً از یک شرکت به شرکت دیگر می تواند متفاوت باشد. برای همین از کیفیت کار مجریان این کار اطمینان حاصل کنید.

وظایفی که تکنسین های نصب بازشو نمای کرتین وال، انجام می دهند از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا برای به حداکثر رساندن کارایی نما کمک می کند، و علاوه بر این این تکنسین ها عملکرد بهینه چنین سیستم هایی را در ساختمان های مربوطه تضمین می کنند.
اما اگر به دنبال مجری کرتین وال باتجربه و متخصص در این زمینه هستید آرمن مجری کرتین وال می تواند نیاز شما را به خوبی برآورد کند. شما می توانید بهترین و ارزان ترین خدمات را در زمینه بازشو نمای کرتین وال از این مجموعه دریافت کنید.
آرمن طرح و نما با داشتن تکنسین های ماهر می تواند در سریع ترین زمان و با تضمین کیفیت خدمات خود را در زمینه نماهای شیشه ای با کمترین هزینه به شما ارائه دهد. اگر به اجرای دقیق و نیز اجرای اصولی انواع مختلف نمای کرتین وال معتقد هستید حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناسان آرمن طرح و نما شما را راهنمایی و اطلاعات تکمیلی در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید زیباترین و نیز مقاوم ترین نمای مدرن برای سازه خود داشته باشید.

آرمن بهترین مجری بازشو کرتین وال در کشور - کرتین وال
آرمن بهترین مجری بازشو کرتین وال در کشور
لینکدین
پینترست
تلگرام

Comments (02)

  • صباحی

    آگوست 4, 2021 / 3 سال بیش از

    سلام
    انواع بازشو کرتین وال چند مدل هستند؟

    • پشتیبان

      آگوست 4, 2021 / 3 سال بیش از

      سلام وقت شما بخیر
      نمای کرتین وال یا لامل شبیه به پرده و حائل بین دو فضا بوده که کاملا سبک و قابل انعطاف می باشد.
      انواع بازشو کرتین وال
      بازشو کنگی: اولین بازشو کرتین وال به سمت بیرون نما به صورت شیب دار میباشد.
      parallel opening: دومین بازشو کرتین وال به صورت موازی با سطح نما به سمت بیرون باز میشود
      برای آشنایی بیشتر با کرتین وال می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:
      https://r-men.com/service/curtain-wall/

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button