جدیدترین پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن - پارتیشن تک جداره

انواع پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن تاثیر زیادی بر روی زیبایی و شیک بودن دکوراسیون فضاهای اداری و کاری شما خواهد داشت. پارتیشن اداری مدرن، گزینه ای بسیار شیک و جدید برای دفاتر و محیط های کاری مدرن است. شما با نصب پارتیشن، به مشتری ها و ارباب رجوع های خود نشان می دهید که چقدر برای کار و بیزینس خود اهمیت و ارزش قائل هستید.
انواع پارتیشن اداری را می تواند در پارتیشن اداری شیشه و فلز، پارتیشن اداری متحرک، پارتیشن اداری شیشه ای در انواع فریم دار و فریم لس، در نظر گرفت. هر کدام از این متریال ها دلایل و زیبایی های خاص خود را دارند. اگر مبلمان‎های شما، از چوب خاصی ساخته شده است، شما می توانید همان چوب و رنگ را در فریم های فلزی، پارتیشن اداری مدرن به کار ببرید.
و یا اینکه پارتیشن اداری شیشه ای را به کار ببرید و در قسمتی از آن، شیشه های رنگی را به کار ببرید، رنگ هایی که با مبلمان و دیگر قسمت های داخلی شما هماهنگ هستند.

 

پارتیشن اداری فریم دار
پارتیشن اداری فریم دار

انواع پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن مدرن ساده و یکنواخت هستند. این نوع پارتیشن های اداری را می توان در فضاهای مختلف به کار برد. قسمت زیادی از پارتیشن های اداری مدرن، شیشه ای هستند. برای همین اگر به دنبال پارتیشن اداري شیشه های هستید، حتما از انواع پارتیشن های مدرن دیدن کنید.
در این پارتیشن ها، متریال های جدید و به روز به کار رفته است و شما می توانید دکوراسیون های بسیار زیبایی با آنها ایجاد کنید. پارتیشن ها در نوع خود یک المان و عضو ساختمان جدید هستند. پارتیشن در لغت به معنای جدا کننده می باشد.
شما با پارتیشن اداری مدرن می توانید نیازهای خود به دیوارهای همیشگی، سنگین و غیر ضروری را برطرف کنید. دیوار درست کردن در فضاهای داخلی یک کار وقت گیر و دمده است و به علاوه شما مجبور خواهید بود بعد از مدتی، برای عوض کردن دکوراسیون ها و تقسیم بندی های فضایی، این دیوارها را تخریب کنید.
اما این نوع پارتیشن، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید فضاهایی انعطاف پذیر را داشته باشید.

پارتیشن فریم لس
پارتیشن فریم لس
پارتیشن اداری شیشه ای

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری مدرن می تواند ثابت یا متحرک باشد.
فرق این دو دسته در این است که در پارتیشن های اداری متحرک شما می توانید خودتان، پارتیشن ها را جدا و حرکت دهید و جای دیگری بگذارید، اما برای پارتیشن های اداری مدرن ثابت، نصاب پارتیشن باید اتصالات را برچیده و در جای دیگر آنها را نصب کند.

پارتیشن ها در ارتفاع های مختلف موجود هستند. شما می توانید با توجه به ارتفاع و نیاز فضایی خود ارتفاع های مختلف را انتخاب کنید و در داخل محیط های اداری خود نصب کنید. برای همین قبل از خرید، نوع آنچه مد نظرتان است را برای خود تعریف کنید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button