سازه های شیشه ای در استخر

سازه های شیشه ای در استخر - سیستم نمای ساختمان - آرمن مجری نمای شیشه ای - سیستم نمای اسکای لایت

سازه های شیشه ای در استخر از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سازه هایی می باشد که با توجه به ویژگی ها و مزیت های بی نظیر در اولویت بسیاری از مخاطبان و کاربران واقع می باشد. استفاده از این نوع سازه در پیاده سازی استخرها نیاز به دانش و تخصص بالا داشته و با اندازه گیری مقاومت و محاسبات بارهای استاتیک مناسب ترین و بهترین گزینه را برای اجرای نمای اسکای لایت در استخرها انتخاب و استفاده نمود.توجه داشته باشید که نحوه اجرای این نوع سازه تاثیر بسیاری در کیفیت استخر داشته و بایستی به صورت حرفه ای و مدرن طراحی و اجرا گردد. سازه شیشه ای در این فضا یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه هایی می باشد که نیاز به محاسبات بسیار دقیق داشته و به مراتب ساخت استخرهای شیشه ای نسبت به نماهای شیشه ای دیگر بسیار سخت تر می باشد. طراحان و معماران با توجه به تقاضا و درخواست کارفرمایان از نرده شیشه ای متنوعی در ساخت و اجرای استخرها بهره مند می شوند که از جمله انواع آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نرده شیشه ای استخر
  • سقف شیشه ای استخر
  •  دیوار شیشه ای استخر

سازه های شیشه ای در استخر

در دکوراسیون ساختمان نقش بسیاری داشته و جلوه ای خاص و زیبایی را به محیط ساختمان ارائه می دهد. در سال های اخیر استفاده از شیشه در سازه های مختلف افزایش یافته است که با توجه به ظرافت ظاهری بی نظیر این متریال، قابلیت ها و ویژگی های بسیاری را نیز به همراه داشته و پسند اغلب مشتریان و خریداران را به دست آورده است.

نرده شیشه ای برای بهره مندی در اجرای استخر از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و امروزه مورد توجه و اجرای بسیاری از معماران و طراحان قرار گرفته است. استفاده از نرده های شفاف و مات به منظور طراحی یک نرده ایمن و لوکس در استخرها بسیار رونق یافته و برای اجرای این سازه از شیشه های سکوریت و لمینت کریستالی استفاده می کنند که در کنار جذابیت بی نظیر از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد. نرده شیشه ای در استخر نمونه بارز از پروژه های شیشه ای می باشد که روز به روز بر تعداد متقاضیان برای اجرای این طرح از استخرها افزوده می شود.

سقف شیشه ای استخر

یکی دیگر از سازه های شیشه ای در استخر، سقف شیشه ای استخر می باشد که با اجرای آن فضای استخر به خوبی محفوظ شده و می توان در فصول مختلف از سال به راحتی از آن بهره مند شویم. سقف های شیشه ای در طرح ها و مدل های مختلفی قابل اجرا بوده و در فصل گرما لذت بهره مندی از گرمای تابستانی و آفتاب را در فضای باز برای افراد مهیا نموده و در فصل سرما نیز با فراهم کردن فضای گرم و به دور از سرمای محیط بیرونی امکان استفاده از استخر را به مخاطبان ارائه می دهد.

از محبوب ترین سقف های شیشه ای می توان به سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پلی کربنات اشاره نمود که انتخاب سقف های متحرک علاوه بر داشتن زیبایی سبب لوکس و مدرن بودن شدن فضای استخر خواهد شد. سازه های شیشه ای در استخر با توجه به نوع سازه و طرح مد نظر کارفرمایان در هزینه های مختلفی محاسبه و اجرا می شود که افراد قبل از پیاده سازی پروژه مد نظر بهتر است اطلاعات دقیق از هزینه های اجرای سیستم نمای شیشه ای به دست آورند.

سازه های شیشه ای در استخر -سقف های شیشه ای - Glass structures in the pool
اجرای سقف های شیشه ای آرمن

دیواره های شیشه ای استخر

دیواره های شیشه ای یکی دیگر از انواع سازه های شیشه ای در استخر می باشد که علاوه مدرن و لوکس بودن از جنبه های مثبت بسیاری برخوردار می باشد دیواره های شیشه ای در استخرها از مزیت ها و ویژگی های بسیاری برخوردار می باشد و با سوق یافتن جامعه به سوی مدرنیته شدن انتخاب این نوع سازه ها در اولویت بسیاری قرار گرفته است.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت گروه آرمن مجری نمای ساختمان انواع سازه های شیشه ای را مشاهده کنید و صورت مورد پسند واقع بودن پروژه های اجرایی با بهره مندی از خدمات با کیفیت و طراحان حرفه و مجرب شرکت ما به اجرای لوکس ترین استخر شیشه ای بپردازید.

با توجه به محبوبیت استخرهای شیشه ای در میان افراد جوامع مختلف، شرکت های متعددی در زمینه ارائه خدمات در این خصوص به فعالیت پرداخته اند که در این میان کیفیت کاری و اجرای حرفه ای مهندسین و معماران شرکت ما سبب جلب توجه و پسند بسیاری از مشتریان و کارفرمایان شده است.

سازه های شیشه ای در استخر - سیستم نمای اسکای لایت - سقف شیشه ای - قیمت اجرای نمای شیشه ای
دیواره های شیشه ای

اهمیت اجرای سازه های شیشه ای در استخر

اجرای سازه های شیشه ای در استخر از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد چرا که با استفاده از شیشه در بخش های مختلف از استخر می توان از امکانات و قابلیت های بسیاری بهره مند شویم از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– اجرای نرده های شیشه ای در اطراف استخر سبب حفظ امنیت کودکان
– سبب ایجاد دیدگاه بدون مانع با اجرای نرده های شیشه ای
– جریان بدون درز به فضای بیرونی را ایجاد می کند
– قابلیت استفاده در فصول مختلف از سال
– شفافیت بی نظیر استخر با اجرای دیواره های شیشه ای

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button