سرامیک خشک پرسلانی

سرامیک خشک پرسلانی - سیستم نمای خشک - نمای سرامیک خشک

سرامیک خشک پرسلانی به سرامیک هایی گفته می شود که کاملا شیشه ای است، درصد جذب آب بسیار پایین می باشد و در دمای 1200 درجه سانتیگراد تولید می شوند. از آنجایی که این دسته از سرامیک ها به هیچ عنوان نفوذ پذیر نیستند و طرفداران بسیاری را دارد. برخی از افراد به آن سرامیک های سنگ مصنوعی هم می گویند. این سرامیک ها را برای اینکه حالت پذیری بهتری داشته باشند و همچنین تخلخل آنها کمتر باشد در درجه دمای بالا تولید می کنند. اگر به دنبال یک نمای سرامیک خشک با کیفیت بسیار عالی داشته هستید و می خواهید ساختمان تان را از خطرات طبیعی دور کند استفاده از آن توصیه می شود.

نمای سرامیک خشک
نمای سرامیک خشک پرسلانی

سرامیک خشک پرسلانی لعابدار یا بدون لعاب

به صورت لعابدار و به صورت بدون لعاب تولید می شود و شما می توانید هر کدام را که مایل هستید را تهیه کنید. در صورتی که در دمای بسیار بالایی پخت شود نیازی نیست آن را لعاب کاری کنید، ولی اگر آنها را در درجه پایین تری تولید کنند برای اینکه سطح براق، درخشنده و صافی داشته باشد روی آن لایه نازک لعاب داری قرار می دهند.
مواد اولیه آن شامل، سیلیس، خاک رس و فیلیدسپار می باشد. این مواد در ابتدا به خوبی خرد می شوند، و بعد از آن مخلوطی از خرد شدن آنها به دست می آید. بعد از آن این مخلوط را به شکل پلاستیک نرم، پرس، پلاستیک سخت و ریخته گری در می آورند.

سرامیک خشک پرسلانی - آرمن مجری نمای خشک - سیستم نمای ساختمان
سرامیک خشک پرسلانی

ویژگی های:

استفاده کردن از سرامیک خشک پرسلانی به دلیل ویژگی هایی که دارد طرفداران بسیاری را جذب کرده است . در ادامه برخی از ویژگی های مهم این سرامیک ها را بیان می کنیم.

    1. استحکام این سرامیک بسیار بالا می باشد، حتی زمانی که به این سرامیک ها حالت خمشی می دهید، استحکام بسیار بالایی دارند. استحکام سرامیک های پرسلانی نسب به سرامیک های صنعتی دو برابر می باشد.
    2. در برابر آب نفوذ ناپذیر می باشد، جذب آنها بسیار پایین بوده و به هیچ عنوان آب را جذب نمی کنند. به همین علت در برابر یخ زدگی مقاومت بسیاری دارد.
    3. در برابر مواد شیمیایی هم مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل لک نمی گیرد.
    4. این سرامیک ها در برابر سایش مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل عمر آنها بسیار طولانی تر است.
    5. از آنجایی که سرامیک خشک پرسلانی سطح سختی بسیار بالایی دارد هیچ گونه خراشی به آن وارد نمی شود و به همین دلیل زیبایی آن برای همیشه حفظ می گردد.
    6. اگر نور شدید و زیادی به این دسته از سرامیک ها برخورد کند و به طور مدام بر آنها بتابد، آنها مقاومت بسیار بالایی دارند و نه رنگ خود را از دست می دهند و نه مقاومت آنها کاهش پیدا می کند، ثبات رنگ آنها بسیار بالا می باشد.

آرمن طرح و نما، توانسته است با همکاری مشاورین فنی خود در زمینه انواع نمای مدرن، ایده های منحصر به فرد در طراحی نمای سرامیک خشک، را به شکلی نو و خلاقانه به مشتریان خود ارائه نماید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button