انواع شيشه در سقف شیشه ای اسکای لایت

سقف شیشه ای اسکای لایت - نورگیر سقفی شیشه ای - سقف شیشه ای

نورافکن يا سقف شیشه ای اسکای لایت انواع مختلفی دارند که می توانند در شیشه های سقفی و نورگیرها از نوع منفرد، دو یا سه جداره استفاده شوند. بنابراین پيش از هر چيز بايد مشخص كنيد به دنبال چه نوع سبک سقفي مي گردید. بیایید با توضیح اینکه شیشه سفت و شیشه روکش شده چیست، شروع کنیم.

قیمت سقف شیشه ای کرتین وال

سقف شیشه ای کرتین وال در معماری داخلی روز جز زیباترین نماهای محسوب می شود. قیمت نصب و اجرای سقف شیشه ای کرتین وال با توجه به نوع کارایی و متریال نما، در جهت تامین انرژی می تواند بسیار بسیار خوب و ارزان می باشد.

کرتین وال - مجری نمای کرتین وال
قیمت کرتین وال شیشه ای

شیشه سفت در سقف شیشه ای اسکای لایت

شیشه های مقاوم احتمالاً محبوب ترین نمای اسکای لایت برای سقف های داخلی هستند. زیرا در صورت بدترین حالت، شیشه ها به قطعات بسیار کوچکی خرد می شوند. از آنجايي که کیفیت شیشه در چند سال گذشته در حال کاهش است، ما تنها نورگیری را معرفی کردیم که دارای شیشه های مقاوم در برابر حرارت باشد. نتیجه این است که هرگونه نقصی که در طی فرآیند تولید شیشه مشاهده شود، می توان آن را بازیافت كرد. بنابراین 99٪ مشکلات طي نصب را برطرف می شود.
اكثر شرکت هاي طراحی و ساخت نورگیر هر روز با بهترین معماران جهان کار می کنند، آنها در طي طراحي هاي مختلف به نتايجي دست يافته اند كه بر اساس آنها مشخصات سقف اسکای لایت برای ساختمان های عمومی برای اطمینان از ایمنی به ويژگي های قوی تری نیاز دارد. این امر باعث شد تا شیشه های چند لایه را در تمام انواع سقف شیشه ای اسکای لایت مسطح به عنوان استاندارد اجرا شود.

سقف شیشه ای اسکای لایت - skilightt - نورگیر سقفی - سقف شیشه ای
نورگیر سقفی

شیشه لمینت شده در سقف شیشه ای اسکای لایت

بهترین مشخصات اسکای لایت برای یک صفحه در محیط داخلی، یک صفحه چند لایه است. به بیان ساده تر، شامل دو صفحه است که با یک لایه ميان لایه ای چسبیده اند و این بدان معنی است که اگر هر چیزی صفحه را خرد کند، در همان موقعیت باقی می ماند و احتمال صدمه به انسان یا دارایی، زیر صفر است. با شکستن صفحه روکش، می توان به راحتی واحد دو جداره آن را تمدید كرد، در عين حال كه هیچ کس یا هیچ چیز صدمه و آسیب نديده باشد. علاوه بر این، ميان لایه نیز به عنوان یک فیلتر UV عمل می کند، تا آنجا که ممکن است اشعه های خورشید را منحرف کرده و به حفظ دمای داخلی به بهترين شكل ممكن کمک می کند. از لحاظ دوام و ایمنی در خانه، شیشه های چند لایه امنیت بیشتری را برای هر سقف شیشه ای اسکای لایت ایجاد می کند. زیرا شکستن شیشه حتی در صورت شکسته شدن تدریجي، سخت تر می شود.
همانطور که قبلاً نیز گفتیم، شیشه لمینت یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با اشعه ماورا بنفش است اما در مقابل جهت افزایش نور خورشید برای فضای داخلی نیز بسیار موثر است. به خصوص هنگامی که با پوشش شیشه کنترل خورشیدی ترکیب شود. این بدان معنی است که صفحات داخلی چند لایه سقف شیشه ای اسکای لایت اجازه می دهد تا نور مرئی به فضای زندگی پایین منتقل شود در حالی که اکثر قریب به اتفاق، انتقال UV را جذب و منحرف می کند. تقریباً مسلم است که شیشه های چند لایه جزئی جدایی ناپذیر از هر نوع سقف شیشه ای اسکای لایت مسطح است. یکی دیگر از مزایای بزرگ شیشه های چند لایه توانایی آن در کاهش تأثیر سر و صدای خارجی در فضای داخلی است. این در مقایسه با نورگیر شیشه ای دو جداره استاندارد و حتی بیشتر از نورگیر پلاستیکی، در به حداقل رساندن آلودگی صوتی خارجی بسیار موثر است. یک چالش در مورد شیشه های چند لایه این است که به دلیل ماهیت پردازش اضافی، گران تر از بیشتر اشکال دیگر شیشه است.

نگهداری کمتر با بكارگيري انواع لعاب

لعاب با نگهداري كمتر هنوز هم نياز به تميز كردن پراكنده دارد. واحدهای شیشه ای برای تمیز کردن راحت تر ساخته شده اند، همچنین زمان تمیز کردن فيزيكي را نیز به حداقل می رساند. پوشش با نگهداری کم باعث ایجاد یک سطح شیشه ای خارجی صاف می شود که هم در برابر عناصر مقاوم است و هم تمیز کردن آن آسان است. اما استفاده از اين لعاب چه سودي خواهد داشت؟

  •  اگر سقف شیشه ای شما قرار است در منطقه ای صعب العبور نصب شود، لعاب هايي با شرايط نگهداری کمتر، تقریباً كل ساختار نورگير را تضمين می كند.
  •  شما قرار است در منطقه ای صعب العبور نصب شود ، قطعاً شیشه هایي با نگهداري کمتر باعث سهولت در نگهداري و مراقبت از سوي شما می شوند. به طور مشابه، صاحبان خانه که ممکن است از لحاظ فيزيكي با تمیز نگه داشتن شیشه خود مشكل داشته باشند، از اين لعاب استقبال می کنند.
سقف شیشه ای اسکای لایت - سیستم نمای ساختمان
سیستم نمای اسکای لایت
عايق کنترل نور خورشیدی در سقف شیشه ای اسکای لایت

این ويژگي شیشه باعث کاهش گرمای خورشیدی در داخل ساختمان می شود و به نور خورشید اجازه می دهد تا از پنجره سقف شیشه ای اسکای لایت عبور کند. در حالی که اکثر قریب به اتفاق گرمای خورشید را در خارج از منزل تابانده و منعکس می کنند. در نتیجه نورگیر شما می تواند همچنان مقدار زیادی از نور طبیعی روزانه را به داخل خانه یا محل کار وارد کند. در عين حال که راحتي و دلپذیري محیط را حفظ می کند، با جلوگیری از تجمع بیش از حد گرما، با لعاب خورشیدی نیاز به تهویه مطبوع گران قیمت را کاهش می دهد. اما استفاده از لعاب خورشيدي در سقف شیشه ای اسکای لایت چه سودي دارد؟ این لعاب برای مكان هايي مناسب است که مایل به پرداخت هزینه های بيشتر در كنار بكارگيري واحدهای تهویه مطبوع نیستند. برای مشاغل و صاحبان خانه که به دنبال بهبود بهره وری انرژی خود هستند، کنترل خورشیدی یک روش خودکفا برای حفظ درجه حرارت راحت تر در محیط داخلی است. همچنین برای دفاتر کاری که نياز به تابش خیره کننده كمتر خورشید، در عین لذت بردن از نور طبیعی ایده آل مي باشد.

عايق صوتی در سقف شیشه ای اسکای لایت

عايق صوتي برای هر کسی که از آلودگی صوتی رنج می برد، مناسب مي باشد. مانند افرادی که در نزدیکی فرودگاه ها یا جاده ها زندگی می کنند، لعاب عایق بندی صوتی می تواند به بیرون نگه داشتن سر و صدا کمک کند و شما را از لذت بردن از منظر بی نصيب نگذارد. عايق صوتی در یک واحد سقف شیشه ای اسکای لایت دو جداره قرار دارد. یک لایه، لایه باز است كه به طور ویژه مانع از لرزش فرکانس های صدا در بین هر دو صفحه شیشه ای می شود و به عنوان مانعی برای سر و صدای ناخواسته مي شود. اما لعاب صوتي چه مزايايي دارد؟ عایق صوتی برای مشاغل حساس ضروری است تا نویز را در حد معقول، کنترل كرده و به حداقل برساند تا تأثیرات بیرونی را كاهش داده و به ایجاد یک مکان آرام و بي سروصدا كمك كنند. برای صاحبان خانه، عايق آکوستیک می تواند صدای ضربه مانند بارش باران شدید بر روی پنجره های سقف مسطح را به حداقل برساند تا از خواب شبانه ای آرام برخوردار باشيد.

عايق حریم خصوصی در سقف شیشه ای اسکای لایت

روش های شفاف سقف شیشه ای اسکای لایت برای دارایی شما، مي تواند نور را کنترل کند و حریم خصوصی شما را حفظ کند. عايق حفظ حریم خصوصی، نور را در برابر توجه ناخواسته متراکم می کند، در عین حال اطمینان حاصل می کند که از محل زندگی یا محل کار شما نور طبیعی کافی دریافت می کند. عايق شفاف ممکن است با سایر ویژگی های عايق مانند عایق حرارتی و صوتی ترکیب شود تا به بهترین شکل برای املاک شما انجام شود. این عايق داراي مزايای بسياری است. شیشه ضد حرارت برای صاحبان خانه ای ایده آل است که تمام مزایای زیبایی سقف یا نور کف را می خواهد در حالی که اطمینان از عدم دیدن فضای بیرون را دارد، حفظ مي كند.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button