انواع طرح پارتیشن اداری

پارتیشن اداری شیشه ای

انواع طرح پارتیشن اداری زیبا و شیک را می توانید برای محیط های کاری خود انتخاب کنید. اما همیشه برای کاربران و متقاضیان پارتیشن های اداری این سوال مطرح می شود. که آنها کدام
طرح پارتیشن اداری را باید انتخاب کنند.
جواب این سوال به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. شما باید حتما در مرحله ی اول هدف خود از پارتیشن بندی اداری را مشخص کنید. کدام فضاها را می خواهید از هم جدا کنید، کاربری فضای اداری شما چیست؟ آیا ارتفاع خاصی برای جدا کردن و تفکیک کردن فضاها در نظر دارید؟ دیگر اینکه محدودیت بصری باید ایجاد شود یا نه؟
تمام این سوال ها را باید به دقت جواب دهید. نوع و طرح پارتیشنی که شما انتخاب می کنید باید حتما با مبلمان ها و دیگر اجزای محل کار شما در هماهنگی باشد. چرا که هارمونی و هماهنگی در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه تعدادی از طرح های پارتیشن اداری را با هم مرور می کنیم.

پارتیشن اداری چوبی

طرح پارتیشن اداری چوبی؛ نوع زیبایی از پارتیشن هاست که می تواند تمام پارتیشن یا بخش هایی از آن مانند جداره ها و فریم آن باشد. چوب خاصیت و حالت گرمی دارد که آن را احساس خواهید کرد. برای همین پارتیشن چوبی به جو کاری شما، صمیمیت و گرمای خاصی خواهد بخشید. شما می توانید پارتیشن های چوبی را به راحتی بریده. در جای دیگری نصب کنید.

نکته ی مهم در مورد پارتیشن های چوبی این است که بهتر است. آنها را در فضاهای در معرض رطوبت به کار نبرید. در فضاهای مسکونی نیز از این نوع پارتیشن استفاده می شود.

پارتیشن چوبی زیبایی خاصی به محیط کار می بخشد

 

اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره

با طرح پارتیشن اداری تک جداره می توانید فضاهای داخلی را به راحت ترین شیوه و با کمترین اشغال کردن فضا به قسمت های مختلف، تقسیم بندی کنید. از این نوع پارتیشن در آزمایشگاه ها و پذیرایی خانه ها به کرات استفاده می شود. پارتیشن های تک جداره در ارتفاع های مختلف قابل تهیه هستند. منظور از پارتیشن های دوجداره، دو لایه است که در موازات هم قرار دارند.
این جداره ها می تواند ام دی اف، آلومینیومی و یا شیشه ای باشد. پارتیشن اداری دوجداره، می تواند تا سقف ادامه یابد. این نوع پارتیشن، فضاهای داخلی محرمانه تری ایجاد می کنند.

پارتیشن های اداری در دو حالت تک جداره و دو جداره وجود دارند

 

پارتیشن اداری
آرمن مجری انواع پارتیشن اداری
قیمت پارتیشن اداری
نصب پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری متحرک

با استفاده از طرح پارتیشن اداری متحرک شما می توانید هر از گاهی، چیدمان و دکوراسیون فضاهای داخلی را عوض کنید. پارتیشن های اداری متحرک بهترین گزینه برای نمایشگاههای موقت هستند. در گالری ها و سالن های نمایش، بسیار از این نوع استفاده می شود. هر کدام از این طرح ها، مزایا و معایب خاص خود را دارد. شما باید با مشورت با متخصصان، ببینید کدام نوع برای شما بهترین گزینه است. این شما که هستید که انتخاب نهایی را خواهید گرفت.
در این ویدئو با ساخت انواع پارتیشن های اداری فلزی، پارتیشن اداری چوبی، پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای آشنا می‌شوید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button