مزایای نمای شیشه ای ، نمایی مدرن و لوکس

اجرای نمای شیشه ای - قیمت اجرای نمای شیشه ای

اجرای نمای شیشه ای

در اجرای نمای شیشه ای ساختمان ، ابتدا سطح پروفیل را با پروفیل های 40 * 40 فلزی، مشبک می کنند. همکاران ما در آرمن طرح و نما این کار را با دقت میلی متری انجام می دهند. سپس پس از مونتاژ شیشه و آلومینیوم، قاب نما را درون این شبکه ها قرار می دهند. لاستیک های آب بندی دو، چهار یا حتی هشت تایی در اطراف قاب و شیشه، سطح نما را کاملا عایق بندی می کنند. از مزایای سیستم های نمای شیشه ای بدون قاب ظرافت قاب نگهدارنده تمام شیشه از بیرون و همچنین امکان استفاده از پنجره پاپ آپ مخفی در نما است. این فریم هم به صورت پاپ آپ و هم ثابت است.
execution of glass facade of the building -  نمای بدون قاب شیشه ای - آرمن مجری نمای ساختمان -

روش اجرای نمای شیشه ای ساختمان

  1. تهیه نقشه های با توجه به طرح اولیه
  2. اجرای نمای زیرسازی با استفاده از پروفیل های آهن 40*40
  3. ساخت قاب های آلومینیومی بر اساس نقشه ها و ابعاد دقیق

توجه داشته باشید که متخصصان مجری نمای آرمن طرح و نما با استفاده از ابزار دقیق، تمام مراحل را کنترل و بررسی می کنند در کاتالوگ علاوه بر نحوه اجرای شیشه بدون قاب می توانید توضیحات بیشتری در مورد شیشه بدون فریم دریافت کنید.

  1.  نمای بدون قاب شیشه ای که از شیشه های بزرگی ساخته شده و به قاب چسبانده شده است. معمولاً مجریان این نوع نما را با چسب سیلیکون می چسبانند.
  2. افرادی که دوست دارند از داخل ساختمان منظره داشته باشند می توانند از انواع نمای شیشه ای بدون قاب استفاده کنند.
  3. بکارگیری انواع نمای شیشه ای بدون قاب علاوه بر ظاهر و زیبایی ساختمان، به لحاظ نگهداری و مراقبت بسیار مفید و کاربردی است.

انواع نمای شیشه ای

اگر شما می خواهید از نمای شیشه ای در ساختمان خود استفاده کنید باید بدانید این نما انواع گوناگونی دارد که عبارتند از :

  1. شیشه های چند لایه :

    این شیشه ها از ترکیب پلاستیک و شیشه ساخته می شوند و بیشترین استفاده ای که از آنها می شود برای پنجره های باز شو می باشد. این نوع از شیشه ها چندین لایه هم دارند که با توجه به ساختمانی که می خواهید این نما را در آن به کار ببرید می توانید لایه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  2. شیشه های سکوریت :

    این شیشه های بسیار مقاوم هستند و احتمال شکستن آنها صفر درصد می باشد.

  3. شیشه های رفلکس :

    این شیشه ها در رنگ های متنوعی می باشند و نوری که به ساختمان وارد می شود را بازتاب می دهند، در نتیجه مقدار نوری که وارد ساختمان می شود کاهش می یابد.

نمای شیشه ای - نمای مدرن شیشه ای - آرمن مجری نمای مدرن
شیشه های رفلکس

مزایای نمای شیشه ای که یکی از زیباترین نماها است، باعث محبوبیت آن بین کاربران  می باشد. شما می توانید هر رنگی را که مایل باشید به عنوان نما برای ساختمان خود انتخاب کنید. امروزه افراد بسیاری از نمای شیشه ای برای ساختمان های خود استفاده می کنند.

زمانی که در مورد مزایای این نما اطلاعات بیشتری داشته باشید بدون شک آن را برای ساختمان خود انتخاب می کنند. در ادامه برخی از مزایای نمای شیشه ای را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با این نما داشته باشید.

مزایای نمای شیشه ای :

استفاده کردن از این نما در حقیقت خلاقیت طراحی مهندسین را نشان می دهد، که تا چه اندازه به طراحی نمای ساختمان  اهمیت می دهند. برخی از مزایایی که این نما موجب شده بسیاری از معماران به سمت آن جذب شوند. در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

  1. ساختمانی سبک:

    یکی از مهمترین مزایای نمای شیشه ای این است که وزن ساختمان را نسب به سایر نماها بسیار کاهش می دهد.  باید بدانید زمانی که وزن ساختمان کاهش پیدا می کند خطرات بسیاری از ساختمان دور می ماند.

  2. نصب سریع:

    سرعت نصب این نما بسیار بالا می باشد و به همین دلیل شما می توانید به راحتی آن را نصب کنید و به کارهای دیگر ساختمان رسیدگی نمایید.

  3. کاهش در مصرف انرژی برق

    بسیاری از افرادی که به نور ساختمان اهمیت می دهند و به دنبال نمایی می باشند که نور را در ساختمان افزایش دهد، از نمای شیشه ای استفاده می کنند. زمانی که نور در ساختمان زیاد باشد از برق کمتری استفاده می شود و به همین دلیل نیاز به انرژی برق بسیار کاهش پیدا می کند.

  4. زیبایی دوچندان نما:

    کسانی که به ساختمان مراجعه می کنند حس زیبایی بسیاری در آنها به وجود می آید، چرا که نمای شیشه زیبایی بیشتری را در درون ساختمان ایجاد می کند.

  5. عایق صوت:

    شیشه هایی که در نمای شیشه ای به کار می روند چند جداره بوده و آلودگی صوتی را بسیار کاهش می دهند. بنابراین بسیاری از افرادی که گمان می کنند شیشه ها عایق صدا نمی باشند، باید بدانند ماهیت این شیشه ها چند جداره می باشد و به همین دلیل عایق صدا هستند.

  6. تهویه مطبوع:

    تهویه در این نماها بسیار مطبوع بوده و به همین دلیل این نما نیاز به انرژی برق بسیار کاهش پیدا کرده است.

نمای شیشه ای - سیستم نمای ساختمان - مجری نمای ساختمان
نمای مدرن

مزایای اجرای نمای شیشه ای ساختمان

نمای شیشه ای نمای ساختمانی ای است که قابلیت های مختلفی دارد. نمای بدون قاب جایگاه ویژه ای در صنعت نما و ساختمان دارد. به عنوان مثال مزایای استفاده از نمای بدون قاب و اجرای نمای اسکای لایت در ساختمان شامل موارد زیر است:
سطح ساختمان به صورت شیشه ای یکنواخت قابل مشاهده است.

  • هیچ محدودیتی در انتخاب قاب وجود ندارد.
  • عدم تشخیص قابهای بازشو در خروجی ساختمان
  • نصب آسان از داخل
  • برای نصب نیازی به داربست نیست
  •  آب بندی عالی
  • حد فاصل نما و ساختمان ایجاد می کند.
آرمن مجری نمای اسکای لایت با داشتن نیروهای متخصص و دانش کافی پیشرو در سیستم نمای ساختمان می باشد.
 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button