نرده شیشه ای استخر جلوه ای زیبا و ایمن

آرمن مجری انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای استخر یکی از مدرن ترین و لوکس ترین جلوه های اجرایی در فضای استخر می باشد. با توجه به زیبایی ظاهری و ویژگی های منحصر به فرد این جان پناه شیشه ای شاهد تقاضا و اجرای آن در مکان های مختلف از جمله منازل مسکونی، ویلاها، هتل ها… هستیم. همانطور که میدانید شیشه ها یکی از محبوب ترین مصالح مورد استفاده در دکوراتیو ساختمان ها بوده و با توجه به جنس بسیار باکیفیت و نصب آسان در اولویت انتخاب مخاطبان و مشتریان قرار می گیرد.نرده شیشه ای استخر نسل جدید از شیشه بالکن ها بوده و به منظور پوششی اطراف استخر مورد بهره برداری واقع می شود و در زمان تابش نور خورشید به صورت تاشو، جمع شده و در زمان سرما مانع از نفوذ هوای سرد به داخل استخر می شود. در حالت کلی می توان گفت استفاده از این متریال دارای مزایای بسیار و چشمگیری بوده و با بهره مندی از شیشه طراحی و اجرا می شود.

برای استفاده از نرده شیشه ای باید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع مصالح بهره مند باشیم که به این منظور پیشنهاد می شود با کارشناسان آرمن طرح و نما در تماس باشید.

نرده شیشه ای - انواع نمای شیشه ای - قیمت نرده شیشه ای استخر
نرده شیشه ای فیکس پوینت مناسب برای اجرا در فضای اطراف استخ
 

اهمیت نرده شیشه ای استخر

با توجه به ویژگی ها و مزیت های استفاده از شیشه برای جان پناه در مکان ها و محیط های مختلف می توان به اهمیت استفاده از نرده شیشه ای نیز پی برد، همانطور که می دانید شیشه با داشتن زیبایی ظاهری از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در بسیاری از اماکن عمومی و خصوصی به منظور جدا کننده فضا از این مصالح ساختمانی بهره مند می شوند. هم چنین راحتی در تمیز کردن و شفافیت بسیار بالای آن از دیگر مزیت هایی می باشد که نظر و توجه اغلب کارفرمایان را به خود جلب می کند. کاربران می توانند برای بهره مندی از سیستم هندریل شیشه ای از خدمات و امکانات آرمن طرح و نما استفاده نموده و با خیالت راحت و بدون نگرانی از کیفیت اجرای نرده شیشه ای استخر از تمامی ویژگی ها و قابلیت های این جان پناه استفاده کنند.

 

ویژگی های نرده شیشه ای یا هندریل استخر

هندریل با عبور نور بیشتر، مقاومت قابل توجهی را نیز دارا بوده و به هیچ وجه از بین نمی رود. با توجه به این ویژگی ها از نرده شیشه ای استخر می توان در مناطق خشک و سرد، گرمسیری و شرجی استفاده نمود. این شیشه ها با تولید در بهترین کیفیت به صورت ضد آب، ضد زنگ و ضد خش از کارایی بالایی برخوردار می باشند و با مرور زمان شکل و رنگ خود را از دست نمی دهند. تنها می تواند با گذر زمان لک بگیرد که این موضوع در عرض یک دقیقه با شیشه شور قابل برطرف شدن می باشد. استفاده از نرده شیشه ای سبب زیباتر شدن دکوراسیون ساختمان شده و هم چنین مزیت های بسیاری را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

نوع شیشه های مورد استفاده، نرده شیشه ای استخر

نوع شیشه های استفاده شده در هندریل شیشه ای استخر با توجه به تقاضای مختلف مشتریان در انواع متنوعی اجرا می شود که محبوب ترین و با کیفیت ترین نوع شیشه ها می توان به شیشه سکوریت و شیشه لمینت اشاره نمود که هر یک دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند. نرده شیشه سکوریت در ضخامت 12 میلی متر تا 100 سانتی متر اجرا می شود و به منظور افزایش ایمنی از پایه های عمودی آلومینیوم و استیل استفاده می شود. اتصال اصلی شیشه از جنس آلومینیوم بوده و به منظور مهار کردن شیشه ها در ضخامت های 10 و 12 میلی متر از اتصال های آۀومینیومی استفاده می شود. نرده شیشه ای استخر لمینت به عنوان مستحکم ترین نرده تمام شیشه به شکل یک دیواره شیشه در ضخامت های بیش از 16 میلیمتر قابل اجرا می باشد.

نرده های شیشه ای یا بالسترید شیشه ای برای استخرهای روباز
بالسترید شیشه ای برای استخرهای روباز

قیمت نرده شیشه ای استخر

یکی از مهمترین موضوعاتی که در اجرای نرده هندریل برای مشتریان و کارفرمایان جای سوال می باشد قیمت نرده شیشه ای استخر بوده و اغلب سعی بر آن دارند تا با هزینه های مقرون به صرفه اقدام به اجرای نرده های شیشه ای برای اطراف استخر دارند. قیمت اجرای نرده شیشه ای به عوامل متعددی از جمله نوع شیشه، مقدار فضای در اختیار برای اجرای نرده، طرح نرده شیشه ای مورد تقاضا و … بستگی دارد. برای مثال هزینه نرده شیشه ای سکوریت نسبت به نرده شیشه ای لمینت ارزان تر بوده و افراد می توانند با انتخاب شیشه سکوریت هزینه های پایینی را برای اجرای نرده شیشه ای در اطراف استخر متقبل شوند. آرمن طرح و نما با هدف ارائه بهترین خدمات و کسب رضایت مشتریان خود با ارائه نرخ قیمت بسیار مناسب و معقول توانسته است مورد انتخاب بسیاری از کاربران برای اجرای انواع نرده شیشه ای که در صفحه خدمت نرده شیشه ای یا هندریل درج شده است باشد. شما میتوانید همین الان با کارشناسان آرمن در تماس باشید تا پروژه ای با مرغوب ترین جنس مصالح در نرده سازی شیشه ای بهره مند شوید. هم چنین به منظور اطمینان از نحوه کار طراحان ما نمونه کارهای انواع نرده شیشه ای ارائه شده در وب سایت را مورد بررسی و مشاهده قرار دهید.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button