جدیدترین طرح های پارتیشن های اداری

پارتیشن فریم دار

پارتیشن اداری شیک

چرا روز به روز بر کاربرد پارتیشن اداری و زیبایی آنها افزوده می شود؟ تقاضا برای پارتیشن اداری در انواع شرکت ها و اداره های خصوصی و دولتی روز به روز در حال افزایش است. پارتیشن ها، جداره های موقت و بعضا دائمی هستند که با کمترین اشغال فضا، به تفکیک فضاها می پردازند. برای همین در طراحی داخلی دفاتر و شرکت ها بسیار به کار می رود. به خصوص اگر وسعت فضا کم باشد. بهترین روش برای جداسازی و تفکیک عرصه ها، استفاده از پارتیشن اداری است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارتیشن های اداری

از پارتیشن ها برای جدا کردن فضاهای داخلی به شیوه ای موقت و متفاوت استفاده می شود. انواع پارتیشن اداری را می توان برای قسمت های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از پارتیشن اداری شیشه ای برای جدا کردن سالن جلسات در یک بخش اداری استفاده کرد. پارتیشن اداری شیشه ای شفافیت و زیبایی خاصی به فضاهای شما می دهد. همین پارتیشن اداری شیشه ای خود به انواع پارتیشن های فریم دار و فریم لس تقسیم می شود. فریم های رنگی می تواند گزینه ی خوبی برای بخش های کودکانه و غیر رسمی باشد در حالی که پارتیشن شیشه ای فریم لس برای فضاهای رسمی و مدرن، یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود.

پارتیشن فریم لسکاربرد پارتیشن اداری

روز به روز بر انواع پارتیشن ها افزوده می شود و طرح های جدیدی به بازار معرفی می شود. تکنولوژی، انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند را وارد بازار کرده است که طرفداران و کاربردهای خاص خود را دارد. انواع پارتیشن را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • پارتیشن دوجداره ام دی اف یا شانل
  • پارتیشن دوجداره آکوستیک
  • پارتیشن دوجداره هایگلاس
  • پارتیشن های تک جداره
  • پارتیشن اداری مدرن
  • پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل
  • پارتیشن کمد یا کوموتیشن
  • پارتیشن دوجداره شیشه ای سالید
  • پارتیشن های پی وی سی
  • پارتیشن های هوشمند
  • پارتیشن اداری متحرک
انواع پارتیشن اداری
انواع پارتیشن اداری شیشه ای

 

انواع پارتیشن اداری

همه ی ما کم و بیش با پارتیشن ها آشنایی داریم، اما انواع پارتیشن اداری کدامند؟ برای فضاهای مختلف کدام نوع را باید انتخاب کرد. در ادامه انواع پارتیشن اداری را برای شما معرفی می کنیم و به ویژگی ها و مناسبت های هر کدام می پردازیم. امروزه فضاهای داخلی ما در ادارات، شرکت ها و دیگر فضاها ناگزیر از به کار بردن پارتیشن اداری هستند. برای همین شما باید حتما با انواع پارتیشن اداری آشنایی داشته باشید.

می توان پارتیشن ها را به دو دسته ی دائم و موقت تقسیم کرد. پارتیشن های موقت را می توان جا به جا نمود اما پارتیشن های دائمی، انعطاف کمتری دارند. نکته ی مثبت در مورد پارتیشن های اداری این است که به راحتی نصب و برچیده می شوند. برای همین وقت گیر نیست و خود به خود در فضاهای اداری که زمان بسیار اهمیت دارد، جای خود را باز کرده است. اگر می خواهید برای مدت طولانی یک فضا به اداره یا محل کار خود اضافه کنید، می توانید از پارتیشن های اداری ایستا یا دائم استفاده کنید. برای برچیدن این نوع پارتیشن ها به نیروی متخصص نیاز دارید، در حالیکه نوع موقت را خودتان می توانید به آسانی جابه جا کنید.

پارتیشن اداری لوکس

شاید پارتیشن های شیشه ای را بتوان به جرات، زیباترین و لوکس ترین نوع پارتیشن دانست. امروزه طراحان از انواع ترکیبی پارتیشن اداری در طرح های خود استفاده می کنند. شما می توانید پارتیشن های خود را با گیاه، گل، چوب و دیگر متریال ها ترکیب کنید و یک پارتیشن بسیار زیبا و لوکس برای خود ایجاد کنید.

پارتیشن ها در مقام نخست، نقش جدا کردن فضاها را دارند برای همین این کار، ابتدایی ترین ویژگی های آنهاست. در ادامه زیبایی، طرح، رنگ و بافت آن نیز اهمیت زیادی دارد. شما باید حتما، پارتیشن ها را متناسب با فضاها و مبلمان های اداری خود انتخاب کنید. هماهنگی در رنگ مبلمان و چارچوب فریم پارتیشن ها می تواند یکی از کارهایی باشد که شما می توانید در محیط کاری خود رعایت کنید.

پارتیشن فریم دار با آلومینیوم
پارتیشن فریم دار با آلومینیوم

 

پارتیشن های اداری  از نوع پارتیشن های چوبی می تواند دید مخفی ایجاد کند، بدین معنی که محرمیت ایجاد می کند و فضاهای داخلی پارتیشن دیده نمی شود، اما همین چوب و ام دی اف می تواند در جداره ها و فریم ها باشد و فضای میانی آن را شیشه قرار داد، که در این صورت شفافیت خاصی در میان دکوراسیون داخلی ایجاد خواهید کرد. این دیگر بسته به فضاهای شما دارد اگر فضای ریاست و مدیریت را جدا می کنید بهتر است این محرمیت فضایی وجود داشته باشد. اما فضاهای جمعی مانند سرو صبحانه یا سالن کنفرانس می تواند شیشه ای باشد. در اداره ها و شرکت های بزرگتر می توانید با پارتیشن های شیشه ای و طرح های جدید، قسمت های مختلف را از هم جدا کنید.

پارتیشن های زیبا، می توانند هویت و اعتبار کار شما را افزایش دهند. در انتخاب آنها خیلی دقت کنید. ارباب رجوع های شما به طرح های داخلی شما نگاه می کنند. همین جداسازی، یک محدوده ی شخصی را برای کارکنان بوجود می آورد که راحت تر می توانند در آن کار خود را انجام دهند.

پارتیشن اداری فریم
پارتیشن اداری فریم
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button