دیوار پارتیشن بندی اداری

پارتیشن بندی اداری
منظور از پارتیشن بندی اداری چیست؟ آیا تفاوتی میان پارتیشن بندی فضاهای مختلف وجود دارد؟ جواب این سوال بله است. حتی پارتیشن بندی اداره ها و محیط های کاری مختلف نیز با هم تفاوت دارد. در واقع هدف اصلی و مشترک در پارتیشن بندی اداری این است که به محیط سامان داده شود. اما طرح ها و چیدمان نوع پارتیشن اداری در فضاهای مختلف به فاکتورهای مختلف، بستگی خواهد داشت.
برای همین است که اکثر محیط های رسمی و اداری طرح داخلی فضاهای خود را به معماران و طراحان داخلی می دهند. برای جدا کردن قسمت های کاری کارمندان از یکدیگر و جدا کردن اتاق کنفرانس بسیار به کار می رود.

کاربرد پارتیشن در فضاهای اداری

دیوار پارتیشن بندی اداری مخصوص فضاهای کوچک است. از آنجایی که کوچکترین ضخامت برای دیوارهای بنایی داخلی 11 سانتی متر است و این برای فضاهای کوچک بسیار به طرح داخلی ضربه می زند، برای همین به پارتیشن بندی روی می آورند، که این ضخامت را به سک سانتی متر کاهش می دهد. این یعنی شما از فضا و مساحت فضاهای خود نهایت استفاده را برده اید. بعضا محیط هایی وجود دارد که فعالیت های مختلف در آن انجام می شود و امکان قرار دادن آنها در یک اتاق و در کنار هم وجود ندارد.

برای همین پارتیشن بندی اداری می تواند بسیار مفید واقع شود. بدین صورت که یک صفحه در میان دو فرد قرار می گیرد و از لحاظ مالکیت و دید بصری برای آنها، فضاهایی خصوصی و شخصی ایجاد می کند.

پارتیشن بندی اداری
پارتیشن اداری شیشه ‌ای-آرمن طرح و نما

پارتیشن اداری چیست؟

همانطور که از نام این نوع پارتیشن ها مشخص است، این نوع پارتیشن ها مخصوص فضاهای اداری هستند. بیشتر از پارتیشن های شیشه ای، چوبی، ام دی اف، شیشه سکوریت، بلوک شیشه ای و در طرح های ساده و مدرن در پارتیشن بندی اداری استفاده می شود. در کنار اینها، به کار بردن پارتیشن های متحرکی می تواند گزینه ی خوبی باشد. چرا که شما می توانید به سلیقه ی خود، طرح و چیدمان پارتیشن ها را تغییر دهید.
آیا هیچ پیش نیامده که به عنوان ارباب رجوع به فضایی اداری بروید و ببینید با پارتیشن های اداری، طرح ها و چیدمان های خاصی را ایجاد کرده اند. این پارتیشن بندی سبب می شود ارباب رجوع بتواند به راحتی به بخش مد نظر خود برود و کار خود را انجام دهد. عموما مدیران و صاحبان یک شرکت، با قرار دادن میز و مبلمان، فضاهایی خصوصی را برای کارمندان خود ایجاد میکنند اما در این میان پارتیشن ها، ابزارها و عناصر جدیدی هستند که برای جدا کردن فضاهای شخصی و کاری در اداره ها و شرکت ها به کار می روند.
علاوه بر اداره ها، در داخل منازل مسکونی، بیمارستان ها، مدارس و انواع کاربری های دیگر می توان، پارتیشن بندی را به زیبایی به کار برد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button