سقف های شیشه ای

سقف شیشه ای - glass - ceiling

این روزها جدیدترین فروش سقف های شیشه ای داخلی آنها را به عنوان یکی از بخش های مهم از فهرست کسب و کار طراحی داخلی پوشش می دهد. با تمرکز مداوم بر روی پوشش دیوارها و کف، روند طراحی داخلی اکنون به سمت سقف ها رفته است که می توانند جذابیت ظاهری اتاق را به حداقل یا به حداکثر برسانند. استفاده از سقف های شیشه ای، به صاحبان خانه این فرصت را می دهد تا وسعت فضای اتاق را با سقف هایی با نقشه باز گسترش دهند. همچنین باعث می شود نور خورشید به فضای مدرن وارد شود و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.
سقف های شیشه ای ممکن است در اتاق خواب ها محبوب باشند، در حالی که در آشپزخانه، غذاخوری و اتاق کار و هنرستان ها همچنان محبوب هستند. سرگرم کردن مهمانان در یک فضای باز و آرامش بخش یکی از علل محبوبیت طرح های سیستم اسکای لایت است که به زیبایی اتاق هایی را که می توانند به گنجینه های معاصر تبدیل شوند، اضافه کنند. هنرستان هایی که در طراحی داخلی با اسکای لایت شناخته شده ترین هستند نیز می توانند از انواع طرح های ماجراجویانه سقف شیشه ای در هر شرایط آب و هوایی به عنوان یکی از مکان های اجرای سقف شیشه ای در نشظر گرفته شوند.

سقف شیشه ای
سقف شیشه ای

سقف های شیشه ای حد مجاز آسمان را ثابت می کنند

سقف شیشه ای می تواند استعاره از موانعی باشد که در محیط کار تجربه می کنید اما در اینجا سقف های شیشه ای می تواند برای شما صحنه هایی را به نمایش بگذارد که به همان اندازه واقعی است که در طبیعت می باشد. خانه هایی که از چنین سقف هایی برخوردار هستند، همه دارای اتاق و فضایی با سقف های شیشه ای با شکوه هستند.

شیشه به عنوان یک ماده در پشت بام، از نور طبیعی خورشید بهره می برد و نیاز به نور مصنوعی را به حداقل می رساند. همچنین می تواند باعث ایجاد فضای بازتر در اتاق شود و مناظر آسمان، چشم انداز و پوشش گیاهی اطراف را فراهم کند، در حالی که همچنان از فضای داخلی خانه در برابر عناصر خارجی محافظت می کند. عایق بندی و شیشه دو جداره می تواند در برابر گرمای بیش از حد محافظت کند، در حالی که عایق انعکاسی و رسانا می تواند از دست دادن گرما در زمستان را به حداقل برساند. در اینجا سقف های شیشه ای وجود دارد که وسعت طراحی آسمان در خانه را ثابت می کند که در آن برخی از نکات خوب برای نصب پانل های شیشه ای نیز آمده است. در نهایت می توان گفت کاربرد سقف شیشه ای زمانی آشکار می شود که شما کاهش میزان مصرف انرژی را در زندگی روزمره و افزایش شادابی را در زندگی خویش مشاهده کنید.

سقف شیشه ای
اسکای لایت

انواع سقف های شیشه ای

• دهلیز هوایی
این تراس دو طبقه در حومه داخلی سیدنی دارای سقفی با ارتفاع دو برابر افزایش یافته است که اکنون در آشپزخانه جای گرفته است. سقف دهلیز شیشه ای که در فضای کمی قرار گرفته، باعث می شود نور طبیعی زیادی به داخل آن سرازیر شود و همچنین ارتباطی عالی را در داخل و خارج فراهم کند.

سقف شیشه ای
دهلیز هوایی

• سقف جمع شونده
اگر ثابت شود که میزان تابش خیره کننده زیاد باعث ایجاد سقف شیشه ای شده است، یک سایبان جمع شونده می تواند به کنترل میزان تابش آفتاب کمک کند. فضای زندگی با طرح باز در سطح بالای این خانه معاصر با سقفی شیشه ای و سایه بان جمع شونده است. وقتی سایه بان باز است، حرکت نور بتن را گرم می کند و معماری را زنده می کند.

• راهرو پر از پنجره
در اینجا یک مسیر پیاده روی شیشه ای به عنوان یک انتخاب پنجره های سقفی در میان یک خانه طراحی شده و یک دیدگاه جانبی در پشت، اتصالی را ایجاد می کند که به افراد این احساس را القا می کند که بیرون از منزل هستند. در حالی که هنوز از آب و هوا در آن کنترل و محافظت شده است. سقف های شیشه ای نه تنها چشم انداز درختان بالا را نشان می دهد، بلکه درهای کشویی شیشه ای آن به شما این امکان را می دهد در حیاط و باغ دو طرف خانه غوطه ور شوید.

سقف شیشه ای - اسکای لایت
راهرو پر از پنجره

• ورودی شیشه ای
ورودی این خانه روستایی با یک فضای سقف شیشه ای مشخص شده است که حجم افقی خانه را متصل می کند. این ورودی دارای درهایی برای دسترسی به هر دو طرف خانه است، در حالی که نور طبیعی زیادی را ایجاد می کند و طراحی منفعل آن را افزایش می دهد.

• حمام باشکوه
این حمام های زیبا برای افزایش میزان تجمل هنگام حمام کردن است که در زیر آسمان باز و ستاره ها بدون نگرانی از هوا یا خزنده های وحشتناک، بسیار عالی طراحی شده اند. حمام هایی با سقف های شیشه ای، سبک و روشن هستند و به اندازه مناظر بیرون احساس شادابی را به شما می بخشند. مسلماً حریم خصوصی در حمام های سقفی شیشه ای فاکتور مهمی است، بنابراین بهترین کار این است که خطوط دید را تعیین کنید تا همسایگان نتوانند داخل آن را ببینند.

سقف شیشه ای
حمام باشکوه

• سقف شیشه ای کشویی
این یک صفحه شیشه ای و کناری برای این جعبه داخلی در یک خانه در لندن است. فضای ناهار خوری با درهای کشویی شیشه ای گسترده و سقف شیشه ای هوا و نور طراحی شده است که مستقیماً روی عرشه باز می شود. لعاب بکار رفته در آن از کارایی بالایی برخوردار است، به طوری که میزان تابش آفتاب و دما را در تابستان و زمستان تنظیم می کند.

• فضای گذر
این گوشه شیشه ای در فضای ناهار خوری واقع شده است که روزگاری درب ورودی پشت ساختمان بوده است. با این وجود، این یک فضای هوایی است که در کل آشپزخانه و اتاق نشیمن فیلتر می شود و در عین حال دید و دسترسی آسان به خارج را فراهم می کند.

سقف شیشه ای
فضای گذر

• سقف های دو لنگه
این خانه کالیفرنیایی از دو بخش تشکیل شده است که توسط یک اتاق نشیمن سقف های شیشه ای به هم متصل شده اند که نه تنها هر انتهای خانه، بلکه داخل و خارج آن را نیز متحد می کند .این اتاق با سقف شیشه ای دارای چشم اندازهای دیدنی از مناظر ساحلی است و متناسب با خطوط طبیعی زمین طراحی شده است.خوب است بدانید در حالی که سقف شیشه ای یک بخش خیره کننده در یک خانه یا ساختمان است.

سقف های شیشه ای
glass ceiling

• ابعاد
سقف های شیشه ای به طور معمول از صفحات کوچکتر تشکیل شده اند که برای کل ساختمان یا بخشی از آن طراحی و پیاده سازی می شود. معمولاً با شیشه، آلومینیوم یا فولاد ترکیب شده و تقویت می شوند. آنها ممکن است در اندازه های پیش ساخته تنظیم شده و یا متناسب با اندازه، شکل و پیکربندی خاص ساخته شوند.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button