سقف شیشه ای آشپزخانه

سقف شیشه ای آشپزخانه - نمای اسکای لایت

بنابراین دانستن برخی از اطلاعات جمع آوری شده در زمینه سقف شیشه ای آشپزخانه بسیار ضروری است. سقف شیشه ای نوعی سقف است که از شیشه به عنوان متریال اصلی استفاده می کند. در واقع این ایده یک منبع نور طبیعی و روشنایی طبیعی از خارج ایجاد می کند. هنگامی که تاریکی شب در راه است، می توانید منظره ای زنده از آسمان شب داشته باشید. در حالی که بعد از ظهر مناظر مختلف از نور خورشید و آسمان آبی را دریافت خواهید کرد. برخی از ایده های عالی برای پیکربندی و راه اندازی سقف شیشه ای آشپزخانه در خانه خود را در ادامه ببینید.


• بلوک سقفی
می توان سقف پهن و یکدست ایجاد کرد اما بعضی از افراد برای ایمنی بیشتر، سقفی با بلوک انتخاب می کنند که بلوک ها معمولاً از چوب ساخته می شوند تا مقاومت شیشه را بالاتر ببرند.
• سقف بلند
استفاده از متریال شیشه ای هنوز هم برای ساختن مدل سقف بلند خوب است. شما می توانید آن را در هر طراحی خانه ای که نیاز به طراحی لوکس دارد، بهبود ببخشید. آن را با کف چوبی و پنجره بزرگ شیشه ای کامل کنید تا نمای ساختمان زیبایی را به ارمغان بیاورد.
• بلوک بزرگ چوبی
برخی از انواع نورگیر سقفی آشپزخانه برای ایجاد سقف محکم به اندازه بلوک بزرگتری نیاز دارند. ممکن است شما آن را با یک چوب بزرگ در هر بلوک طراحی کنید. برای انجام جزئیات، می توانید آن را با کف مرمر و ست آشپزخانه مشکی هماهنگ کنید.

• ترکیب بزرگ و کوچک
پیش از این ما در مورد اندازه کوچک و بزرگ اجزای چوبی صحبت کردیم. آیا تا به حال فکر کرده اید که می توان هر دو را با هم ترکیب کرد؟ چوبی بزرگ و کوچک در ساخت چنین سقف بلوکی امکان پذیر است.
• مدل تخت
برخی از انواع سقف شیشه ای آشپزخانه صاف هستند تا فضای وسیع تری از خانه شما را نشان دهند. ممکن است این سقف تخت را در آشپزخانه طراحی کنید. همانطور که آشپزخانه معمولاً در فضاهای کوچک که با تنظیم سقف صاف سازگار است، عمل می کند.
• قاب بزرگ
برخی از مدل های سقفی به هیچ بلوکی نیاز ندارند. شما می توانید به عنوان جایگزین، یک قاب بزرگ از چوب بسازید. این قاب چوبی برای تنظیم در اطراف سقف می باشد. سپس می توانید شیشه را در مرکز مدیریت و راه اندازی کنید.
• سقف شیشه ای مدل Prism
مدل سقف منشوری ایده دیگری است که می توانید در خانه خود نصب کنید. اگر آن را در آشپزخانه راه اندازی کنید، یک سقف شیشه ای آشپزخانه با فرم منشوری کاملی خواهید داشت. آشپزخانه کوچک به همان ترتیب بسیار زیبا و ساده به نظر می رسد.
• بلوک عمودی
بلوک مشترک به شکل مربع ایجاد می شود اما امکان ایجاد آن به صورت عمودی نیز وجود دارد. شما می توانید مدل شیشه ای را با جداسازی عمودی چوبی ترتیب دهید. در نهایت سقف وسیع تری بالای اتاق خود خواهید داشت.
• نیم منشور
مدل سقف نیم منشور نیز برای پوشش فضای کوچک مناسب است. می توانید مستقیماً آن را در تراس یا اتاق کار راه اندازی کنید. برای انجام تعادل آن را با یک پنجره بزرگ شیشه ای ترکیب کنید.
• سه قسمت مجزا
مدل دیگر سقف شیشه ای آشپزخانه که می توانید آن را بهبود بخشید، جداسازی عمودی در سه خط است. ممکن است شما برای اجرای ظرافت به معنای واقعی کلمه، آن را با یک رنگ خنثی طراحی کنید. این مدل های سقف شیشه ای آشپزخانه مناسب برای قرار دادن در هر طراحی خانه است. سعی کنید آن را در خانه خود به خوبی پیاده سازی کنید.

سقف شیشه ای آشپزخانه-نمای سقف شیشه ای - Glass kitchen ceiling
Glass kitchen ceiling

کاربرد سقف شیشه ای آشپزخانه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا نورگیرها در آشپزخانه شما ضروری هستند؟ آشپزخانهن ها قلب خانه ما هستند، جایی که خاطرات ساخته می شود، دستور العمل ها را امتحان می کنیم و لبخندها را در پشت میز می بینیم. ما به روشنایی و پر نور بودن آشپزخانه خود کمک می کنیم تا در تهیه غذا و لذت بردن از آن به ما کمک کند. با وجود این که آشپزخانه های ما به تمام کابینت ها و انبارهای موجود نیاز دارند، ما اغلب نور طبیعی را فدای فضا می کنیم. چراغ های سقفی بر روی سقف آشپزخانه قرار می گیرند تا نور را منتشر کند اما در واقع نور کم می شود. در مقابل سقف شیشه ای آشپزخانه نور طبیعی و زیاد را به آشپزخانه اضافه می کند بدون اینکه برای شما هزینه بیشتری در پی خود داشته باشد. سقف شیشه ای بر روی سقف شما قرار می گیرد و فضای بیشتری را برای افزودن کابینت به آشپزخانه به شما بدون از دست دادن نور طبیعی می دهد.
علاوه بر این از شر گرمای اجاق گاز خلاص می شوید و اجازه می دهید هوای خنک و دلپذیر از نورگیر شما عبور کند و در سراسر آشپزخانه شما به گردش درآید.

اهمیت سقف شیشه ای آشپزخانه

یکی از بهترین فضاهای مطلق برای نصب سقف شیشه ای، آشپزخانه است. دلایل زیادی وجود دارد که آشپزخانه مکانی ایده آل برای این منظور است. اول اینکه پنجره ابعاد مناسبی از نور طبیعی متعادل را که برای کارهای دقیق پخت و پز مانند لایه برداری و خرد کردن لازم است، فراهم می کند. همچنین یک نورگیر سقفی فضای دیواری بیشتری را برای ذخیره سازی آزاد می کند. از آنجایی که از بالا نور طبیعی می گیرید، به همان اندازه به پنجره سنتی احتیاج نخواهید داشت. این بدون کاستن از نور، فضای بیشتری برای کابینت ها باقی می گذارد. سرانجام نورگیرها می توانند تهویه اضافی در اتاقی را که اغلب به آن نیاز دارند، فراهم کنند. چه کسی می خواهد بوی شام شب گذشته در تمام طول روز را بویید؟ کافی است یک سقف شیشه ای منفذ دار در آشپزخانه نصب کنید تا هوای تازه وارد شده و بوی پخت و پز خارج شود.

سقف شیشه ای آشپزخانه
سیستم نمای اسکای لایت

مکان های سقف شیشه ای آشپزخانه

اول اینکه نور از بالای یک آشپزخانه، با نور متعادل برای کارهای ظریف پخت و پز مانند خرد کردن و لایه برداری فراهم می کند. هیچ کس تاریکی را نمی خواهد، به ویژه زمانی که چاقویی در دست داشته باشد. در گام بعدی که یکی از مزایای سقف شیشه ای آشپزخانه به حساب می آید و شاید فکرش را هم نکرده باشید، افزودن فضای اضافه تر به آشپزخانه می باشد. پنجره سقفی نصب شده در سقف به شما این امکان را می دهد تا از فضای دیوار آشپزخانه خود برای افزودن فضای کابینت بدون از بین رفتن نور طبیعی استفاده کنید.

اگر یک نورگیر منفذی در آشپزخانه ها نصب کنید، مزایای دیگری نیز برای شما وجود خواهد داشت که فراتر از یک نور ساده است. در مورد آشپزی همیشه بوی پخت و پز وجود دارد. با این حساب شما می توانید سقف شیشه ای آشپزخانه را انتخاب کنید تا بتوانید سریعتر و به طور طبیعی هوای مرطوب، گرم و بوی پخت و پز را از خانه خود آزاد کنید. نورگیر می تواند در قسمت مرکزی سقف نصب شود تا نور را به خوبی منتشر کند. علاوه بر این به صورت پنجره های عمودی نیز می توان آن را نصب کرد.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button