اجرای شیشه پارتیشن

شیشه پارتیشن - پارتیشن اداری شیشه ای - انواع پارتیشن اداری

شیشه پارتیشن روشی بسیار محبوب و پرطرفدار برای ایجاد فضاهای شخصی در اماکن عمومی از جمله شرکت ها و ادارات می باشد در سال های اخیر استفاده از پارتیشن برای جداسازی بخش های مختلف در دفتر اداری و شرکت ها بسیار مورد توجه مدیران و مسئولین واقع می باشد که در این میان از انواع متریال های مختلف با توجه به سلیقه و بودجه خود بهره مند و استفاده می کنند که پارتیشن بندی یکی از بهترین و زیباترین انواع متریال های انتخابی در جداسازی فضای ادارات محسوب می شود. به گونه ای می توان گفت پارتیشن اداری شیشه ای نقش دیوار را در داخل ساختمان بر عهده دارد مدیران برای بهره مندی از تقسیم بندی لوکس و مدرن می تواند این متریال را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار تقاضای اجرا و نصب آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

به این نکات می توان اشاره نمود که با توجه به انواع شیشه های مختلف کاربران می توانند بر اساس سلیقه خود یکی از مناسب ترین گزینه را انتخاب و اجرا نمایند که در این میان انتخاب مقاوم ترین و با استحکام بالا برای پارتیشن بندی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که شیشه سموریت یکی از مقاوم ترین و بهترین انواع این متریال بوده و با داشتن ویژگی های بی نظیر برای اطمینان خاطر از کیفیت پارتیشن اداری بهترین انتخاب به شمار می رود.

دیوارهای پارتیشن تمام شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

 شیشه در پارتیشن ها

با استفاده از شیشه پارتیشن در محیط اداری می توان فضای بسیار تمیز و شفافی را ایجاد نمود به گونه ای می توان بیان کرد این متریال در پارتیشن سازی اداری یک جزء حیاتی و موثر در طراحی و دکوراسیون داخلی محسوب می شود. همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره نمودیم استفاده از شیشه پارتیشن دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشد که از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نظافت آسان و سریع
  • مقاومت بالا در مقابل صدا ها و عایق صوتی در انواع دو جداره و تک جداره
  • مقاومت بالا در مقابل رطوبت و انبساط و انقباض ناشی از برودت
  • مانع از ورود گرد و غبار
  • نصب آسان و راحت
  • هزینه های مناسب
  • قابل جمع آوری و نصب مجدد
  • قابلیت انعکاس و انتشار نور به داخل فضا برای مکان هایی که به پنجره دسترسی ندارند
  • مقاومت در برابر ضربات احتمالی ناشی از تردد وسایل و افراد

پارتیشن های شیشه ای با داشتن کاربرد بسیار در زمینه های مختلفی مورد استفاده واقع بوده و تنها به استفاده در محیط های اداری و تجاری محدود نمی باشد از جمله کاربرد پارتیشن های شیشه ای می توان به پارتیشن هتل و رستوران، پارتیشن برای آپارتمان، پارتیشن مراکز تجاری و … اشاره نمود.

پارتیشن اداری - پارتیشن شیشه ای - پارتیشن اداری
پارتیشن اداری – آرمن طرح و نما

شیشه با چه ترکیب هایی از پارتیشن استفاده میشه؟

شیشه پارتیشن با ترکیب های مختلف قابل اجرا بوده و این امر با توجه به درخواست و تقاضای کارفرمایان متنوع می باشد از جمله انواع ترکیب های پارتیشن شیشه ای می توان به شیشه و چوب، شیشه و آلومینیوم اشاره نمود که کاربران بر اساس دکوراسیون و طراحی داخلی مناسب ترین ترکیب را انتخاب و تقاضا می کنند که در این میان می توان گفت هر یک از گزینه های ذکر شده با داشتن مزایا و ویژگی های بی نظیر ایده آل ترین گزینه ها بوده و با اجرای هر یک از این دو مورد ذکر شده می توان زیباترین روش برای جداسازی فضا در اداره ها و شرکت ها را اجرا نمود. پارتیشن های شیشه ای با اشغال فضای بسیار کم و بهترین نوردهی از قابلیت ها و مزیت های بسیار جذاب و لوکسی برخوردار می باشد به گونه ای می توان گفت شیشه پارتیشن اداری به عنوان یکی از مدرن ترین و به روز ترین نوع پارتیشن بندی محسوب می شود و برای افرادی که به دنبال مدرنیته کردن فضای کاری خود هستند ایده آل ترین گزینه به شمار می رود.

قیمت پارتیشن شیشه ای، با توجه به عوامل متعددی محاسبه و مشخص می شود و با توجه به نوسانات صورت گرفته نمی توان مبلغ مشخصی را برای این محصول مشخص نمود. از جمله عوامل تاثیر گذار در نرخ قیمت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  تعداد درب های بازشو موجود در طراحی
  • انواع فریم آلومینیومی رنگ کوره ای با اندازه های متنوع
  • سازه آهنی با رنگ کوره ای یا استنلس استیل
  • چگونگی باز شدن درب های شیشه ای
  • متراژ و ضخامت شیشه استفاده شده

آرمن مجری پارتیشن اداری یکی از معتبرترین و پرتقاضاترین شرکت های فعال در حوزه اجرا و نصب پارتیشن ها بوده و مخاطبان می توانند با ورود به وب سایت آرمن طرح و نما اطلاعاتی دقیق در خصوص قیمت اجرای پارتیشن های اداری به دست آورند.

شیشه پارتیشن - پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری
partition-glass

اجرا و طراحی

برای اجرای پارتیشن شیشه ای می توانید از مجرب ترین پرسنل و طراحان شرکت آرمن طرح و نما بهره مند شوید که با ارسال کارشناسان و بررسی محیط مربوط و انجام اندازه گیری و نقشه پروژه در صورت مورد پسند واقع بودن کارفرمایان اقدامات لازم را اجرا می نمایند. ارائه خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی ها و امکانات شرکت خدماتی ما بوده و کاربران می توانند از تمامی مزیت ها و ویژگی های خدمات شرکت ما بهره مند شوند.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button