بهترین نوع پارتیشن با مناسب ترین قیمت

هزینه پارتیشن اداری
هزینه پارتیشن اداری تحت تأثیر عوامل مختلفی است که پس از مشخص شدن فاکتورهای مختلف می توان قیمت آن را تعیین نمود. گروه مهندسی آرمن طرح و نما با توجه به سابقه درخشان و رضایتمندی بالای مشتریان در اجرا و نصب پارتیشن های مختلف در این بخش به بررسی عوامل مؤثر بر هزینه پارتیشن اداری خواهد پرداخت چرا که امروزه ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی بسیار زیادی به جهت کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار از پارتیشن اداری استفاده می کنند و آرمن طرح و نما بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به عنوان مجری پارتیشن اداری در کشور ارائه می کند.
پارتیشن های شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای

عوامل تأثیرگذار در هزینه پارتیشن:

جنس ساختار پارتیشن:

یقینا مهم ترین فاکتور تأثیرگذار بر هزینه پارتیشن اداری، جنس مواد اولیه ساخت یا نوع پارتیشن اداری است که انتخاب خواهید کرد و در ادامه محبوب ترین موارد را اشاره می کنیم که بسته به نوع انتخاب شما که وابسته به دکوراسیون داخلی، زمینه فعالیت و بودجه شماست، متغییر خواهد بود:

  • شیشه ای یا Glass: از انواع پارتیشن اداری که می توانید با بکارگیری شیشه های سندبلاست هم به زیبایی آن اضافه کنید و هم امنیت و حریم خصوصی آن را بالاتر ببرید که البته به هزینه پارتیشن اداری اضافه خواهد کرد. نصب راحتی داشته و در صورتی که مایل باشید می توانید بدون رد گذاشتن لوگو یا استیکر شرکت را نیز بر روی آنها بچسبانید.
  • سالید یا Solid: یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن اداری برای سازمان ها و ارگان هایی که حفظ تمرکز کارکنان و حریم خصوصی آنها اهمیت بسیار بالایی دارد. به عنوان مثال در سازمان های معماری و مهندسی که رفت و آمد افراد می تواند موجب حواس پرتی پرسنل طراحی گردد این نوع پارتیشن ها عالی هستند، ضمن اینکه نصب بسیار سریع دارند. با این حال هزینه پارتیشن سالید از نوع شیشه ای سندبلاست بیشتر است.
  • آکوستیک یا Acoustic: این نوع پارتیشن در انواع دو جداره و تک جداره و به شکل شیشه ای و سالید است که دو جداره سالید بالاترین قیمت و تک جداره شیشه ای کمترین قیمت را در این نوع پارتیشن اداری دارد.
  • جابجا شدنی یا Relocatable یا Demountable: در اداراتی که نیاز دارند تا به هر دلیلی هر چند وقت یکبار برخی از قسمت های دکوراسیون داخلی را تغییر دهند و در عین حال فقط یکبار می خواهند هزینه کنند این نوع پارتیشن اداری فوق العاده است. البته این نوع پارتیشن ها مقاومت زیادی ندارند که قیمت را در مقابل خاصیت جابجا شدنی آن متعادل تر می کند و هزینه پارتیشن اداری این نوع مقرون به صرفه است.
  • چوبی یا Wood/Timber: پارتیشن اداری چوبی یا همان سیستم پارتیشن آلوئو با طرح چوب کاملا متفاوت است و قیمت پارتیشن چوبی اصل به مراتب گران قیمت تر از روکش چوبی است. در نوع اصل حس متفاوتی از طبیعی بودن دکوراسیون، زیبایی و مقاومت بسیار زیاد را خواهید داشت. از این نوع پارتیشن بیشتر برای پخش پذیرش و اتاق کنفرانس استفاده می کنند با این حال امکان استفاده در هر جایی وجود دارد. ضمنا هزینه بسته به اینکه جنس چوب آن از افرا، بلوط، گردو و یا غیره باشد نیز کاملا متفاوت خواهد بود.
  • آلومینیومی یا Aluminum: پارتیشن اداری آلومینیومی سالیان زیادی است که به عنوان مقاوم ترین نوع و همچنین با انعطاف پذیری بالا و نصب راحت شناخته شده که در صورت نیاز قابلیت جابجایی نیز دارد. مقاومت در برابر عبور صدا و همچنین آتش گرفتگی به مدت 60 دقیقه از ویژگی های این نوع پارتیشن است که سبب شده هزینه ی آن نسبتا بالا باشد.

دکوراسیون فعلی:

با توجه به اینکه در برندسازی، هر شرکت حتی دکوراسیون داخلی خود را نیز باید هوشمندانه انتخاب کند و نوع دکوراسیون داخلی شرکت ها نیز رصد می گردد لذا بسیار مهم است که پارتیشن اداری انتخاب شده فعلی با دکوراسیون قبلی هماهنگی کامل داشته باشد به عنوان مثال نمی توان از پارتیشن اداری چوبی با سبک کلاسیک در کنار آلومینیومی قبلی استفاده کرد. در مواردی که که در ابتدای طراحی هستید انتخاب بهترین نوع که با زمینه فعالیت همخوانی داشته باشد نیز بر هزینه پارتیشن اداری تأثیرگذار است چرا که نیاز به سفارشی سازی خاصی است.

هزینه پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

متراژ:

هزینه پارتیشن اداری به متراژ شما نیز بستگی دارد، باید متر مربع مکان اداری مشخص گردد و سپس در قیمت پایه ضرب شود.

پیچیدگی نصب و شرایط:

در برخی از ادارت و سازمان های دولتی و خصوصی، شرایط نصب راحت نیست و ضمن اینکه باید چندین نیروی نصاب ماهر حضور داشته باشند تا تمامی پارتیشن ها را تراز شده و بدون هیچ مشکلی تحویل کارفرما دهند. به همین دلیل به هر میزان شرایط کاری نصب پارتیشن اداری سخت تر باشد، هزینه برای دستمزد نصاب نیز بیشتر خواهد شد.

گروه مهندسی آرمن طرح و نما، بهترین مجری پارتیشن اداری در کشور و با در اختیار داشتن کادر نصب و مشاوره کاملا حرفه ای، با اعزام نیروی متخصص و فنی خود بهترین مشاوره را در زمینه انتخاب پارتیشن اداری مناسب ارائه خواهد کرد تا بتوانید برحسب بودجه، محیط کار، زمینه فعالیت و شرایط کلی بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و مناسب ترین هزینه برای شما مشخص گردد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button