پروفیل اسکای لایت

پروفیل اسکای لایت - اجرای اسکای لایت

سازه های اسکای لایت با نمای سطحی و با انتخاب گسترده ای از شیشه ها و نمای منحصر به فرد با عملکرد بالا در دسترس هستند، هر یک از شرکت هایی که این سازه ها را برای طراحی کاملاً سفارشی تولید می کنند، امکانات طراحی تقریباً نامحدودی را ارائه می دهند، پروفیل اسکای لایت یکی از سازه های مورد نیاز در نصب و پیاده سازی نمای اسکای لایت می باشد.

پروفیل اسکای لایت که برای کاربردهای سقف شیب دار توسعه یافته طراحی شده است، یک سیستم شیشه ای با قاب آلومینیومی است که بر روی تیرهای سقف قرار می گیرد و یک نمای اسکای لایت با قاب باریک، یک ظاهر تمیز و جذاب روی سقف ایجاد می کند. این سیستم که در پایه های حاشیه ای یا خودکار و براق بر روی عرشه موجود است، چندین صفحه شیشه ای عایق بندی شده را در خود جای می دهد. با پیاده سازی ، ما در صدد ارائه نورگیرهای کم مصرف در انواع مختلف رنگ و سبک به مشتریان خود هستیم. سیستم سقف شیشه ای به عنوان راهکاری برای افزایش روشنایی روزانه در محیط تجاری می باشد که به شما کمک می کند در هزینه های انرژی خانه یا محل کار خود صرفه جویی کنید، در حالی که محیط را با نور طبیعی فراوان روشن می کنید. پروفیل اسکای لایت علاوه بر تأمین مزایای زیست محیطی، به منظور بهبود زیبایی نمای هر ساختمان و افزودن عنصر طراحی خیره کننده به خانه شما طراحی شده است.

Skylight profile - پروفیل اسکای لایت - آرمن مجری نمای اسکای لایت
نورگیر سقفی – آرمن مجری نمای اسکای لایت

کاربرد پروفیل اسکای لایت

پروفیل اسکای لایت کاربردهای فراوانی دارد که از میان آنها به ترتیب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• برای اطمینان از سرب با اطمینان آب، این ماژول با صفحه پله ای مجهز شده است که از واحد خارج شده و روی سطح سقف قرار می گیرد. به این ترتیب مایع و رطوبت داخلی از طریق یک سیستم کانال که آب اضافی را به سقف توزیع می کند، از ناحیه ساخت و ساز تخلیه می شود.
• ماژول ها با یک سیستم واشر دو سطحی متصل می شوند که از نفوذ هوا به دلیل بارهای زیاد باد محافظت می کند. روکش که در بالای ماژول های متصل شده است، شامل چندین کانال جبران فشار است که باعث کاهش بار واشر می شود و مفاصل ماژول ها بالاترین طبقه بندی را برای نفوذ پذیری هوا آماده می کند.
• پروفیل اسکای لایت از یک ماده کامپوزیت بسیار سخت ساخته شده است و قدرت آن ناشی از یک بخش کاملاً تخصصی است. روند آن ترکیبی از مقاومت خمشی بالا و مقاومت بی نظیر در برابر شکستگی ایجاد می کند. این ترکیب منحصر به فرد، کامپوزیت را به عنصری ایمن و بادوام و همچنین اندازه گیری محکمی در برابر باد و تغییر شکل تبدیل می کند.
• هدایت حرارتی بسیار کم و مجموعه ای از گزینه های شیشه کم توان باعث می شود که محلول ماژولار به طور کلی از لحاظ انرژی فوق العاده کارآمد باشد. این سیستم شیشه های 2 یا 3 لایه را در ترکیب با سه پوشش مختلف ارائه می دهد. ترکیبات مختلف پروفیل اسکای لایت به شما این امکان را می دهد تا اسکای لایت را دقیقاً مطابق با خواسته های خود سفارشی کنید، خواه کنترل گرما یا محافظت در برابر هوای سرد را ترجیح می دهید.
• اسکای لایت های ماژولار مجهز به یک واحد شیشه ای 2 لایه استاندارد با توان کم هستند. متناوباً یک واحد شیشه ای 3 لایه برای پروژه های بسیار کمی در دسترس است. هر دو واحد لعابکاری با پوشش های مختلف برای سطوح مختلف انرژی و حفاظت خورشیدی با شیشه های داخلی چند لایه فویل برای ایمنی بیشتر در دسترس هستند.
• ارائه واحدهای شیشه ای در کنار پروفیل اسکای لایت بسته به نوع انتخاب پوشش، نور همراه با رنگ آمیزی طبیعی فضای داخلی تحت تأثیر قرار می گیرد.

پروفیل اسکای لایت - آرمن مجری نمای اسکای لایت- مجری نمای ساختمان
پروفیل اسکای لایت

طراحی و ساخت پروفیل اسکای لایت

تمام اجزای پروفیل اسکای لایت کاملاً مطابق با سیستم کلی اسکای لایت طراحی شده اند. در تأسیسات تولیدی کنترل شده برای اطمینان از تناسب و مونتاژ کامل همه جوانب آن کنترل می شود. یک سیستم براکت منحصر به فرد با یک طراحی ساده، فرایند نصب قابل پیش بینی را تضمین می کند که متناسب کردن کل ماژول را در عرض چند دقیقه امکان پذیر می کند. محافظت از ساختمان به معنای محافظت از آن در برابر خطرات ناشی از آن است. همچنین پروفیل اسکای لایت با کنترل آب و هوا اجازه می دهد تا کار در داخل ساختمان به راحتی انجام شود و این سرعت را به یک تقاضای محوری تبدیل می کند. پروفیل اسکای لایت برای پشتیبانی از سریعترین فرایند نصب قابل تصور در محل ساخت و ساز برای بستن پیچ نهایی ارائه شده است. بنابراین در طراحی از انعطاف بیشتری برخوردار می باشد.

پروفیل اسکای لایت - آرمن مجری نمای اسکای لایت
سقف نورگیر شیشه ای

مزایا

پیشرفته، ابتکاری و اثبات شده. هنگامی که طرحی را توسعه می دهید که می تواند به طور بالقوه نحوه طراحی، نصب و راه اندازی Skylight را تغییر دهد. به این ترتیب پروفیل اسکای لایت دارای سه مزیت پیشرفته، ابتکاری و اثبات شده می باشد. پروفیل اسکای لایت برای مدت زمان طولانی کار می کند، شما مطمئناً از کلمات گران قیمت مانند سه کلمه کلیدی بالا استفاده خواهید کرد. با این حال، همانطور که شروع به توصیف میزان خاص بودن اسکای لایت می کنیم، بدیهی به نظر می رسد که این سه پوشش به خوبی پوشانده شده و برای آنها تست شده است. هنگامی که پروفیل اسکای لایت در سال 2011 معرفی شد، این اولین مفهوم پیش ساخته بود که شامل عملکرد انرژی بالا، ثبات حرارتی و مقاومت عالی در طراحی باریک و کاملاً یکپارچه را به اثبات می رساند. از آن زمان اسکای لایت های ماژولار با پروفیل اسکای لایت به طور متنوع به عنوان ابتکاری ترین سیستم اسکای لایت موجود در بازار عرضه شدند و هم اکنون به یک گزینه ثابت در ساختمانهای تجاری در سراسر اروپا تبدیل شده است.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button