کاربرد نمای اسپایدر

کاربرد نمای اسپایدر

با پیشرفت مداوم در علم و فناوری، کاربرد نمای اسپایدر و دیوارهای شیشه ای کاربردهای بیشتری پیدا می کنند، با توجه به اینکه ساختار آنها نیز در حال تحولات بزرگی است. از این طریق، دیوارهای شیشه ای با نمای اسپایدار کامل نه تنها حفظ ایمنی نمای کرتین وال از جنس آلیاژ آلومینیوم بلکه باعث رفع معایب بعدی در ساختار منحصر به فرد و محدودیت های سازه های ساختمانی می شود.

جایگاه اتصالات استیل ضد زنگ در کاربرد نمای اسپایدر

اتصالات اسپایدر از جنس استیل ضد زنگ که از طریق فرآیند ریخته گری از فولاد ضد زنگ تولید می شوند، به تنهایی قابل استفاده هستند. هنگام استفاده، باید پیچ و مهره و سایر مؤلفه را به هم متصل کنید، زیرا اتصالات هر اسپایدر شیشه ای تنها مختص یک قسمت است و نمی تواند ثابت را برای کل دیوار شیشه ای فراهم کند. به عبارت ساده تر، از آن برای اتصال پیچ به منظور محکم نگه داشتن شیشه استفاده می شود، در عین حال نیرویی خواهد بود که به قسمت های اتصال منتقل می شود، بنابراین با اتصال کل مجموعه می توان کاربرد نمای اسپایدر را ثابت کرد. بنابراین، اتصالات عنکبوت شیشه ای از جنس استنلس استیل بخش مهمی در دیوار شیشه ای اسپایدر است، درست جایی که مشخصات مکانیکی آن را کاملاً نشان می دهد.

اتصالات اسپایدر - کاربرد نمای اسپایدر - سیستم نمای اسپایدر - سازه اسپایدر
اتصالات اسپایدر

اتصال اجزای اسپایدر شیشه ای با در نظر گرفتن کاربرد نمای اسپایدر

یک دیوار بزرگ شیشه ای با اجزای مختلف بهم وصل شده است. زیرا هر قطعه شیشه قادر به اتصال خودکار نیست. علاوه بر اینکه نمی توانیم آنها را به هم چسبانده و وصل کنیم ، بنابراین فقط با ترکیبی از یک سری اجزاء و اتصالات می توان آنها را به عنوان یک قطعه کامل ساخت. چنین دیوار شیشه ای ابتدا نیاز به عملکرد تحمل پذیر دارد. ثانیا، به دلیل داشتن کاربرد نمای اسپایدر شیشه ای در قسمت بیرونی مجبور به تحمل باد، باران و خورشید است. به اضافه اینکه به دلیل شفاف بودن، اجزای آن از دیوار شیشه ای پشتیبانی می کنند تا در برابر خورشید مقاومتر باشد. با توجه به اینکه از بسیاری از موادی که در زیر اشعه ماوراء بنفش خورشید آسیب می بینند، نمی توان استفاده کرد. از آنجایی که اتصالات اسپایدر شیشه ای از جنس استنلس استیل و دارای ویژگی های ضد فشار و ضد خوردگی است، بنابراین در اینجا بسیار مناسب است.

دیوار شیشه ای به دلیل کاربرد نمای اسپایدر در اتصال و استحکام بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر اینکه در برابر کشش مقاومت بهتری دارد. باید عملکرد ضد آب و ضد باد داشته باشد که آن را آب نکند. یکی از دلایل استفاده از اسپایدار و کاربرد نمای اسپایدر وقتی باران می بارد و باد می وزد، نمی تواند به درون آن نشت کند. علاوه بر این از جمله کاربرد نمای اسپایدر می توان به این اشاره کرد که از قابلیت ضد سر و صدای خوبی نیز برخوردار باشید. اتصالات اسپایدر شیشه ای از جنس استنلس استیل نقش اصلی را در اتصال شیشه ای ایفا می کند. مقدار اتصالات اسپایدر شیشه ای از جنس استنلس استیل مورد نیاز بستگی به تکه های شیشه و میزان تقاضای طرح دارد، بنابراین مهمترین کار این است که اتصالات علمی، امنیتی و ثابت انجام شود.

سیستم نمای اسپایدر - نمای اسپایدر - نمای اسپایدر - نمای شیشه ای
سیستم نمای شیشه ای اسپایدر

انواع اتصالات اسپایدر برای تشکیل کاربرد نمای اسپایدر

اتصالات اسپایدر شیشه ای از جنس استنلس استیل اشکال مختلفی دارد. در مورد شکل اتصالات اسپایدار شیشه ای از جنس استنلس استیل با توجه به کاربرد نمای اسپایدر و با توجه به طراحی نمای کل دیوار شیشه ای مورد استفاده تصمیم می گیرد. شکل های اسپایدر شیشه ای متنوعی وجود دارد که همگی به عنوان مجموعه در پیاده سازی کاربرد نمای اسپایدر، مورد استفاده قرار می گیرند. اگر یک عنصر از اسپایدار شیشه ای باشد، باید از یک پیچ برای اتصال اجزای آن استفاده شود.

اتصالات اسپایدر شیشه ای
اتصالات اسپایدر شیشه ای

برای انجام این اتصال شما دو راه پیشرو دارید، اینکه از دو یا سه پیچ استفاده کنید. اگر دیوار شیشه ای شما دو راه دارد، باید از دو پیچ استفاده کنید. اگر اسپایدر شما سه راه است، باید از سه پیچ استفاده کنید. به همین ترتیب، در مدل چهار راه باید از چهار پیچ استفاده کنید که در نهایت می توانید یک مجموعه کامل را تشکیل دهید. یعنی باید برای راه های بیشتر از پیچ های بیشتر استفاده کرد. در اتصال اتصالات و پیچ و مهره های اسپایدر از جنس استیل ضد زنگ با توجه به کاربرد نمای اسپایدر، سوالات فنی بسیاری وجود دارد. اگر اتصالات اسپایدر شیشه ای صاف و یکدست است، بنابراین اتصالات باید دقیق انجام شود.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button