طراحی پارتیشن اداری به همراه ایده های نوسازی

طراحی پارتیشن اداری به همراه ایده های نوسازی

چرا داشتن طراحی پارتیشن اداری در محیط کار ضروری است؟ داشتن محیط کار خوب و کارآمد و در عین حال امکان تمرکز بیشتر برای کارکنان بسیار مهم است که در نهایت عملکرد کارکنان را به بار می آورد. با این حال، پیاده سازی چنین محیطی همیشه کار ساده ای نیست، به خصوص وقتی که منطقه کاری باز است. کار کردن با کسی که در یک مکان با شما در ارتباط است و کار او با مکالمه و سر و صدای بلند همراه است و یا مشغول انجام فعالیت پر سروصدا یا نگران کننده باشد. این شرایط ممکن است کار را برای شما سخت کند، به ویژه اگر در حال انجام کار مهمی باشید. فضاهای کار باز نیز باعث می شود تا کارمندان از مسائل کوچک مانند اعتصاب مکالمه با افرادی که در اطرافشان نشسته اند درگیر شوند و از کار خود فاصله بگیرند و وقت خود را صرف کارهای بیهوده کنند و زمان مفید کاری را از دست دهند. از این رو با کاهش سرعت عملکردی، ساعات کاری را هدر می دهند. به دلایلی مانند این موارد، داشتن یک پارتیشن اداری برای کمک به حل مشکلات حواس پرتی های خارجی و سرعت بخشیدن به کار با ایده های خلاقانه برای فضای داخلی دفتر بسیار مهم است. علاوه بر این، به حفظ حریم خصوصی و فضای کارمندان کمک می کند.

ایده ها و الهامات مربوط به طراحی برای دفتر یا محیط کار به اضافه بکارگیری ایده های نوسازی بسیار است که در اینجا قصد داریم هر یک از انواع طراحی پارتیشن اداری را به شما معرفی کنیم. گذشته از کمک به کارمندان در تمرکز و مراقبت از حریم شخصی آنها، طراحی پارتیشن می تواند در حفظ زیبایی محیط دفترکار نقش داشته باشد. انواع مختلف و سبک های مختلف در دسترس است که می تواند حس زیبایی شناسی و عملکرد بهتر را به دفترکار شما بیفزاید. بنابراین پارتیشن اداری محیط کاری را ایجاد می کند که باعث می شود فرد هنگام کار احساس بهتری داشته باشد.

طراحی پارتیشن اداری- آرمن طرح و نما
طراحی پارتیشن در محیط اداری

انواع طراحی پارتیشن اداری

از آنجا که پارتیشن های اداری عناصر مهمی در یک دفتر هستند، باید طرح های پارتیشن را با دقت انتخاب کنید تا از آنها بیشترین بهره را ببرید. پارتیشن اداری باید از سبک مناسب برخوردار باشد که با محیط اداری مطابقت خوبی داشته باشد. طراحی پارتیشن باید با دقت انتخاب شود و کیفیت آن باید با ایده های بهترین دکور باشد تا محل کار را جذاب تر جلوه بدهد. این فرآیند انتخاب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بر عملکرد کارکنان تاثیر می گذارد و همچنین به افزایش میزان رضایتمندی مشتریان کمک خواهد کرد.

انواع متریال

• طراحی پارتیشن چوبی
طراحی چوبی و طراحی پارتیشن اداری با چوب ظاهری سنتی تر به دفتر ارائه می دهند و در عین حال همه چیز را درجه یک نگه می دارند. آنها رایج ترین و مورد علاقه ترین گزینه برای طراحی دیواره های پارتیشن هستند زیرا به راحتی در محیط کار ترکیب می شوند و احساس طبیعی تری را به فضا می بخشند. طراحی پارتیشن اداری چوبی در انواع مختلفی از متریال های مختلف مانند چوب خالص یا روکش چوپ وجود دارد. آنها به طرح های پارتیشن چوبی کامل محدود نمی شوند و می توانند با لعاب ترکیب شوند تا با فیشور مبلمان و سایر موارد جلوه ای روشن تر به اتاق بدهند. همچنین این گزینه برای پارتیشن های اداری بسیار محبوب است زیرا محیطی ضد صدا ایجاد می کند و حواس افراد را در محیط کاری پرت نمی کند.

طراحی چوبی و طراحی پارتیشن اداری
طراحی چوبی و طراحی پارتیشن اداری

• طراحی پارتیشن آلومینیومی
از مهمترین مزیت های طراحی دیواره های پارتیشن ساخته شده از آلومینیوم این است که از دوام بالایی برخوردار هستند، می توانند با توجه به نیاز شما از روکش پودری استفاده کنند و اتصالات آنها را می توان با روکش های آلومینیومی پنهان کرد یا به صورت پرسی طراحی را به اتمام رساند تا در صورت لزوم دیواره ها را شستشو دهید. طراحی پارتیشن آلومینیومی در انواع مختلفی از متریال ها و سبک های مختلف موجود است.
• طراحی پارتیشن شیشه ای
این طرح ها بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن هستند. طرح های پارتیشن شیشه ای بیشتر برای طراحی پارتیشن اداری مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا بیشتر دفترخانه ها و ساختمان های شرکتی با این طرح، پیاده سازی می شوند. همچنین محیط کاری باز به دلیل توانایی بالا در انتشار نور طبیعی عالی، می تواند یک محیط کار را به مکانی روشن تر و پر انرژی تر تبدیل کند. شما می توانید برای چنین محیطی از نوع شیشه ای را انتخاب کنید.

پارتیشن اداری - طراحی پارتیشن اداری - خرید پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

ایده های طراحی پارتیشن اداری

• طراحی پارتیشن اداری به اضافه انعطاف پذیر و زیبایی شناسی
این نوع از طراحی پارتیشن دارای صفحه نمایش آکوستیک با پانل های دیواری است که هم برای پنل دیواری و هم برای پنل اداری در دسترس است. طرح های موجود در این طراحی پارتیشن منحصر به فرد و به هم پیوسته هستند که به یک طراحی پارتیشن جالب و رنگارنگ می پردازد. این پنل ها به همراه پایه پشتیبانی می شوند که باعث می شود هر زمان که بخواهید طبق تغییرات دفتری، موقعیت پارتیشن اداری را تغییر دهید. این طراحی پارتیشن دیواره ای در قسمت های اداری که در آن به رنگ ها و شکل های بصری جذاب تر نیاز است، مناسب ترین هستند.

• طراحی پارتیشن بدنه
این یک طرح پارتیشن کشویی است که صفحه نمایش آزاد ارائه می دهد و در صورت نیاز می توانید بدنه آن را تغییر دهید. مفهوم طراحی پارتیشن اداری کشویی به شما این را امکان می دهد تا ضمن اضافه کردن نمای جالب در فضای اطراف، بخش پارتیشن اداری را دور دفتر تغییر دهید.

طراحی پارتیشن اداری
office partitions

• طراحی پارتیشن سازگار با محیط زیست
طراحی پارتیشن سازگار با محیط زیست، منطقه ای اختصاصی را برای قرار دادن برخی از گیاهان فراهم می کند که می تواند بعنوان یک پارتیشن بین فضاهای اداری عمل کند. هدف این ایده ایجاد یک محیط طبیعی دلپذیر، مثبت و جامع است که به کارکنان فرصتی می دهد تا هنگام انجام وظایف خود با طبیعت ارتباط برقرار کنند. با افزایش نیاز به ایده های خلاقانه و نوآورانه، محیط دفتر باید به مکانی تبدیل شود که این نیاز رو به رشد را پشتیبانی می کند.

• طراحی پارتیشن شیشه ای بدون قاب
تقسیم شیشه ای با طول کامل و بدون شکاف، احساس ایجاد فضای بیشتری را به محیط کار می دهد و اجازه می دهد تا حداکثر نور در پارتیشن اداری جریان یابد. پارتیشن اداری شیشه ای بدون قاب، شیک و جذاب هستند و زیبایی بیشتری از محیط کار را به نمایش می گذارد. از فریم های تک یا دو جداره در این طراحی استفاده می شود. فریم های تک در مکان هایی محبوب هستند که به خطوط روشن و تمیز نیاز دارند. چارچوب حداقل در مورد این نوع از طراحی پارتیشن مورد نیاز است.
• طراحی پارتیشن در کنار مبلمان اداری
اکثر مدیرانی که بودجه زیادی در دست ندارند یا نمی خواهند برای طراحی پارتیشن های ویژه پول خرج کنند، آنها می توانند از نرم افزار طراحی مبلمان برای تقسیم بخش های فضای کاری استفاده کنند. همین امر باعث می شود فضا بزرگتر و بازتر به نظر برسد. در حالی که ممکن است تصور کنید فضای دفتر شما شما پس از نصب پارتیشن های اداری چقدر تنگ و کوچک خواهد شد، ابزاری مانند نرم افزار تجسم سه بعدی MagikTour درک بهتری از فضای نهایی را به شما ارائه می دهد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button