زيبايی های خانه خود را با سقف شيشه ای چند برابر كنيد

پروژه ویلای منظر دریا نمای کرتین وال نمای اسکای لایت پنجره آلومینیومی نرده شیشه ای

سقف اسكای لايت

سقف شیشه ای ثابت باعث زيبا به نظر رسيدن ساختمان می شود و در نهايت موجب خواهد شد تا روشنايی ساختمان تامين شود. از آن جايی كه نور طبيعی از سقف شيشه ای عبور می كند، بنابراين باعث صرفه جويی در مصرف انرژی می شود. طراحی و توليد انواع نورگیر سقفی  باعث شده كه همه افراد بتوانند اين نوع سقف ها را براحتی نصب کنند.

خانه ای مجلل با سقف شيشه ای

سقف شيشه ای باعث زيبا به نظر رسيدن فضای خانه می شود.  امروزه اكثر سقف خانه های مجلل ، سقف شيشه ای دارند. این سقف مي تواند متحرك يا ثابت باشد. شما می توانيد زير سقف شيشه ای اسکای لایت اوقات خوشی را سپری كنيد. اگر زير سازی سقف ها به درستی انجام نگيرد، در آينده ای نزديك مشكلات متعددی برای سقف ايجاد خواهد شد.

سقف شیشه ای - نورگیر سقفی - سیستم نمای اسکای لایت
سقف شیشه ای اسكای لايت
مزايای سقف های شيشه ای
  • عمر طولانی
  • فرم پذيری
  • زيبايی
  • تنوع طرح و رنگ

سقف شيشه ای برقی يكی از جديدترين تكنولوژی های صنعت ساختمان است كه كاربر با ريموت سقف را باز يا بسته می كند. این سقف هوشمند بوده و به هنگام بارش باران و برف، بسته می شود.

عملكردهای مختلف سقف شيشه ای

عملكرد بصری عملكرد مكانيكی عملكرد حرارتی عملكرد ايمنی
نما و جلوه شيك مقاومت و استحكام لازم در برابر باران، برف ، تگرگ جذب دمای بيشتر ايمنی بيشتر
ديد به داخل و خارج ساختمان عمر مفيد طولانی بالانس دمايی انتخاب طرح و نوع شيشه
ورود نور طبيعی به داخل ساختمان مقاومت نسبت به المان های حرارتی جلوگيری از هدر رفت انرژی

 

سقف شیشه ای نمای مدرن ساختمانی

امروزه در مكان های مختلف از سقف شیشه ای استفاده می شود. مصالحی مانند، آهن، سیمان و گچ در برابر زیبایی شیشه رنگ باخته اند. استفاده از شیشه موجب شده كه پیمانكاران عمرانی و معماران به هنگام ساخت ساختمان از قدرت خلاقیت و ابتكار خود استفاده كنند. مهندسان و معماران می توانند در مكان های مختلفی مانند پاسیو، تالار رستوران های بزرگ و گراند هتل ها از شیشه استفاده كنند. برای ساخت سقف شیشه ای ساختمان، شیشه های به ضخامت 10 و 12 میلی متر استفاده می شود. شیشه سكوریت الزامی و اجباری است تا میزان شكستگی شیشه به كمترین حد خود برسد. شیشه سكوریت در صورت احتمال شكستگی كمترین آسیب را به فرد وارد می كند.

لمینیت كردن باعث امنیت بیشتر شیشه ها خواهد شد. لمینیت كردن باعث می شود تا در صورت شكست شیشه، در محل مثلثی شكل خود باقی بماند و هرگز روی سر ساكنان خانه فرو نریزد. امروزه اكثر رستوران ها و كافی شاپ های بزرگ از سقف های شیشه ای استفاده می كنند و به كارگیری سقف شیشه ای در خارج از مراكز خدماتی باعث خواهد شد تا ساكنان و مشتریان در برابر برف ، باران و برف و نور شدید آفتاب مصونیت داشته باشند. سقف شیشه ای باعث زیبا شدن محیط شده و در دو نوع سقف شیشه ای ثابت و متحرك وجود دارد.

سقف شیشه ای اسکای لایت نمای اسکای لایت - آرمن مجری نمای ساختمان
سیستم نمای اسکای لایت

یراق آلات نمای اسپایدر

در بیشتر موارد، از یراق آلات استیل یا آهن استفاده می شود كه یراق آلات استیل 316 یا 304 بهترین است. سیستم های نگهدارنده شیشه های نمای  اسپایدر یكی دیگر از یراق آلاتی است كه در ساخت نمای اسپایدر استفاده می شود و سازه های كابلی و فین گلس بهترین یراق آلات بوده و گران تر هستند. یراق آلات به شكل X یا H است و شكل یراق آلات اسپایدر با توجه به نماهای مختلف ، متفاوت خواهد بود.

سیستم نمای اسپایدر - نمای شیشه ای اسپایدر
سیستم نمای اسپایدر

انواع یراق آلات نمای اسپایدر

  •       Fitting
  •       Routel
  •       Canopy Fitting
  •       Bar Strrut
  •       Tension Rods

شركت آرمن در زمینه طراحی و اجرای نمای اسپایدر یكی از شركت های پیشرو در ایران است كه براساس تخصص و تجربه می تواند نیاز شما مشتریان عزیز برآورده كند.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button