معرفی انواع  پارتیشن اداری متحرک و کاربرد آنها

پارتیشن اداری متحرک - پارتیشن اداری - انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری متحرک به دسته ای از پارتیشن ها گفته می شود که در حول محور ریل سقفی با کفی امکان حرکت و جابجایی را دارا بوده و در بسیاری از فضاها برای جداسازی بخش های محیط کاری از این نوع پارتیشن ها استفاده می کنند. در صورت نیاز به ایجاد دیوار موقتی پیشنهاد می شود از پارتیشن های متحرک استفاده نمایید که این روش فضاسازی به راحتی دو محیط مختلف را از یکدیگر جدا کرده و در صورت نیاز میتوان این دیوار موقتی را برداریم.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن های متحرک در انواع مختلفی قابل اجرا بوده و مشتریان می توانند بر اساس نوع نیاز و درخواست خود مناسب ترین و بهترین گزینه را در اولویت خود قرار دهند. از جمله پارتیشن اداری متحرک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  پارتیشن های متحرک لولایی
  •  پارتیشن های متحرک چرخدار
  •  پارتیشن های متحرک آکاردئونی
  •  پارتیشن های متحرک آکاردئونی چوبی

پارتیشن های اداری متحرک تنها برای استفاده در محیط ادارات و شرکت ها محدود نبوده و می توان از این روش برای تقسیم بندی فضا در ساختمان ها مسکونی، هتل ها و رستوران ها نیز بهره مند باشیم. کارایی استفاده از پارتیشن سازی در ادارات بسیار قابل توجه واقع بوده و با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارا می باشد در اولویت انتخاب اغلب مخاطبان و کارفرمایان قرار گرفته است. قیمت پارتیشن اداری متحرک با توجه به انواع مختلف در نرخ های مختلفی محاسبه می شود.

پارتیشن اداری متحرک - پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری
پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن لولایی

پارتیشن اداری متحرک نشان از هوشمندانه ترین روش بهره مندی از فضا برای تغییر کاربری محیط می باشد که با توجه به طرح های متنوع و با کاربرد متنوع در زمینه های بسیاری مورد استفاده واقع می شود پارتیشن لولایی یکی از انواع پارتیشن اداری متحرک می باشد که به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های اجرایی پارتیشن سازی بوده و با بهره مندی از پنل های متحرک و نصب لولا بین درب های مجزا قابلیت و توانایی جابجایی را دارا می باشد.

در حالت کلی پارتیشن های متحرک لولایی از کارایی بیشتر در مقایسه با دیگر انواع پارتیشن ها داشته و اغلب در سالن های چند منظوره اداری مورد بهره برداری واقع می شود. ایجاد فضای تعاملی، ایجاد فضای خصوصی، برچیدن و برپایی سریع، جمع شدگی، قابلیت حرکت، مقاومت بالا، حمل و نقل آسان و سبک بودن از جمله مزیت های این نوع پارتیشن سازی بوده و توانسته است رضایت بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند.

پارتیشن چرخدار

با تغییراتی که در معماری و طراحی داخلی ساختمان ها به وجود آمد شاهد افزایش تقاضا برای پارتیشن در محیط های عمومی و خصوصی می باشیم که به جای اجرای دیوار از این روش تقسیم سازی فضا استفاده می کنند. پارتیشن چرخدار به عنوان یکی از مدرن ترین و به روز ترین انواع پارتیشن های متحرک بوده در کوتاهترین مدت زمان قابل اجرا می باشد. پارتیشن اداری متحرک چرخدار به عنوان یکی از پرکاربردترین دیوارهای متحرک به شمار می رود که در زمینه های مختلف از جمله مراکز پزشکی و بیمارستانی، مراکز تجاری و اداری و … استفاده می شود. چرخدار بودن این پارتیشن ها امکان جابجایی راحت و سریع برای این آیتم را ارائه می دهد و افراد می توانند برای اجرای دیوار موقت در محیط کاری خود از این نوع پارتیشن سازی متحرک بهره مند شوند.

پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

پارتیشن آکاردئونی

پارتیشن اداری متحرک آکاردئونی که جنس آن از چرم بوده و با توجه به استحکام و مقاومت بالا در اولویت انتخاب مخاطبان و کاربران قرار می گیرد. به منظور تفکیک و مجزا کردن محیط های اداری به بخش های مفیدترین و پرکاربردتر می توان از این روش پارتیشن سازی متحرک بهره مند شویم که با توجه به ویژگی های بسیار پارتیشن آکاردئونی می توان گفت تقاضای اجرای آن روز به روز در حال افزایش میباشد از جمله مزیت های پارتیشن اداری متحرک آکاردئونی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نصب سریع و آسان
  • ایجاد فضایی با قابلیت آکوستیکی و عایق صدا
  • دارای طرح ها و رنگها و ابعاد مختلف
  • امکان جابجایی آسان به مکان دیگر
  • طراحی ایده آل و متناسب با محیط
  • تفکیک فضا به صورت متحرک و ثابت
  • امکان نصب بر روی سقف کاذب و چهارچوب فلزی یا چوبی
  • قابل استفاده در کسب و کار های مختلف
پارتیشن اداری متحرک - پارتیشن اداری - قیمت پارتیشن اداری
Movable office partition

پارتیشن آکاردئونی چوبی

در پایان می خواهیم شما را با پارتیشن آکاردئونی چوبی آشنا کنیم استفاده از این نوع پارتیشن هیچ محدودیتی در معماری و خلاقیت نداشته و افراد می توانند برای برخوردار شدن از بهترین امکانات و خدمات با ورود به وب سایت رسمی آرمن طرح و نما به مشاهده انواع پارتیشن های متحرک پرداخته و مناسب ترین گزینه را برای فضاسازی محیط مدنظر خود انتخاب کنند.

پارتیشن اداری متحرک آکاردئونی چوبی با داشتن ظاهر بسیار شیک و مدرن در فضاهای عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد کاربران می توانند بر اساس نوع و مقدار نیاز خود از پارتیشن آکاردئونی چوبی در ابعاد مناسب بهره مند شوند. استفاده از این نوع پارتیشن متحرک برای اتصال دو فضا به یکدیگر از کارایی بسیاری برخوردار بوده و به منظور تقسیم فضاهای ملاقات و اتاق های کنفرانس می توان از آن استفاده کرد حرکت بر روی ریل ها و جابجایی راحت از جمله مزیت های پارتیشن آکاردئونی چوبی می باشد و بدون تردید با دکوراسیون و طراحی داخلی اداره های مدرن و شیک نیز همگونی خواهد داشت و افراد می توانند به منظور مدرن سازی محیط کاری خود از این نوع پارتیشن متحرک بهره مند شوند.

 

 

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button