طراحی یک پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن - پارتیشن اداری

اگر می خواهید دفترکار خود را نوسازی کنید، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. ممکن است که شما نمای خاصی در ذهن خود داشته باشید یا تمام سبک های مختلف پارتیشن اداری را بررسی کرده باشید. حتی اگر فقط به دنبال تغییر جزئیات در محل کار خود هستید، تصمیم گیری در این مورد همچنان دشوار خواهد بود.

در نظر گرفتن یک پارتیشن اداری مدرن می تواند یکی از گزینه های انتخابی باشد. شرکتهای بزرگ با ارائه خدماتی که هر نوع نیاز آنها را تأمین می کند، برای تشویق کارمندان خود به صرف وقت بیشتر در محیط کار بسیار تلاش می کنند. فضاهایی که روزگاری اداری و ساده بودند، اکنون امکانات ناهار خوری و اوقات فراغت با کیفیت بالا، مهد کودک، مناطق خنک کننده و در بعضی از مکان ها حتی سالن های زیبایی داخلی و امکانات پزشکی را فراهم کرده است. مطمئناً هیچ سازمانی نیازی به درج این ویژگی ها ندارد اما همه می توانند از آنها الهام بگیرند. بنابراین اگر به دنبال طراحی دفتر کار مدرن هستید پارتیشن اداری مدرن را در لیست کاری خود قرار دهید.

نکات مهم در طراحی پارتیشن اداری مدرن

• فضا پارتیشن اداری مدرن را باز کنید
فضایی که در آن کار می کنید بزرگ یا کوچک باشد؟ شما همیشه می توانید با معرفی یک طرح بازتر از فضا نهایت استفاده را ببرید. اگر این بدان معنا است که پارتیشن اداری مدرن را بهم بریزید، مکعب ها را جدا کرده یا چیدمان میز را کاملاً مرتب کنید، این کار را انجام دهید. چیدمان دفتر کار نه تنها از فضای شما بیشترین استفاده را می کند، بلکه در بعضی موارد می تواند منطقه را بزرگتر جلوه دهد و فضای کار بیشتری را برای همکاری به کارمندان ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا در جهت ایجاد نیروی کار کارآمدتر، با کارمندانی که احساس می کنند آزادی و فضای بیشتری برای برقراری ارتباط و کار تیمی نیاز دارند، کار کنید.

پارتیشن اداری - پارتیشن اداری مدرن - آرمن مجری نمای پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

• نور بیشتری در پارتیشن اداری مدرن تعریف کنید
به اثبات رسیده که نور طبیعی باعث شادی و بهره وری بیشتر در افراد می شود که تنها در مورد ایجاد نیروی کار کارآمد می تواند مفید باشد. اطمینان از اینکه فضای پارتیشن اداری مدرن تا آنجا که ممکن است نور طبیعی را فراهم می کند، به معنای سایه انداختن و ایجاد یک فضای جذاب تر است. از این گذشته، مهم است که دفتر خود را جایی قرار دهید که کارمندان از گذراندن روزهایشان خوشحال و راحت باشند. همچنین کاهش نیاز به نور مصنوعی می تواند به کاهش هزینه های انرژی در طولانی مدت کمک کند و وجه نقد اضافی بیشتری را برای تمرکز بر سایر عناصر دفتر فراهم می کند.

• پارتیشن اداری مدرن شیشه ای را در نظر بگیرید
یکی از بهترین راه ها برای به روز بودن دفتر کار با دنیای مدرن معرفی شیشه های بیشتر است، اگرچه ممکن است مغرضانه عمل کنیم. همه ما آسمان خراش های با نمای شیشه ای عظیم و مدرن را در مراکز شهر و عناصر شیشه ای داخلی را دیده ایم که از انها بسیار تعریف می شود. بسیاری از دفاتر در سراسر جهان این روند را انتخاب می کنند و به این نتیجه می رسند که هرچه شیشه بیشتر باشد، بهتر است. سیستم با طراحی شیشه، ایده خوبی برای دفاتر مدرن است که در آنها می خواهند میزان نور طبیعی را به حداکثر برسانند. با اینکار، در عین حال که فضای کاری بازتری را ایجاد می کنید، حریم خصوصی را نیز حفظ می کنید. در بحث تقسیم یک دفتر و ایجاد مکان های خصوصی برای جلسات و غیره، پارتیشن اداری مدرن با شیشه، یک گزینه عالی است. بهترین چیز در مورد پارتیشن های شیشه ای این است که آنها طراحی دفتر را مختل نمی کنند و در عوض می توانند به تقویت آی تی کمک کنند.

• فضاهای شکننده با پارتیشن اداری مدرن ایجاد کنید
امروزه بیشتر دفاتر مدرن با بکارگیری پارتیشن اداری مدرن، چیزی فراتر از یک اتاق پر از میز و کامپیوتر هستند طراحان پارتیشن اداری مدرن به این نکته توجه دارند که باید به کارمندان فرصت دهند تا از محیط دفتر جدا شوند و فضای متفاوتی داشته باشند که به افکار خلاقانه اجازه می دهد جریان یابد. فضای شکننده فقط به معنای خنک شدن و خوردن ناهار نیست و در واقع می تواند برای کمک به بهره وری و دور از کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرد. نکته مهم در مورد فضاهای شکننده، آزادی طراحی آنها است. در واقع چنین فضایی دیگر نیازی به رسمی بودن ندارد. شما هنگام طراحی پارتیشن اداری مدرن، فرصت کافی برای ایجاد سرگرمی و خلاقیت در یک محیط خنک و مدرن را دارید.

پارتیشن اداری مدرن - سیستم پارتیشن اداری
آرمن مجری پارتیشن اداری مدرن

• فضای اداری را مارک بزنید
وقتی صحبت از تجارت می شود، مارک تجاری مهم است. شما وب سایت، تبلیغات، محصولات و موارد دیگر را مارک می کنید، پس چرا دفتر خود را نیز مارک نمی کنید؟ بسیاری از افراد پارتیشن اداری مدرن را با مارک تجاری پر می کنند و در واقع مارک را به خوبی در آن پراکنده می کنند و رنگ اصلی خود را نیز در این مورد متمرکز می کنند. مارک تجاری دفتر کار شما باعث ایجاد جذابیت بصری می شود که می تواند برای ایجاد دیوارهای نمایشی و افزودن ویژگی های جذاب به منطقه عالی به نظر برسد. مارک تجاری دفتر می تواند به اندازه مارک ثابت شما مهم باشد، گرچه بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن دور باشند. این آرم و مارک تجاری منحصر به فرد شما است و شما هستید که می توانید با آن هر کاری که می خواهید انجام دهید. ان را ثابت بر روی دیوارها یا شیشه ها بچسباید.

• عناصر تقویت کننده روحیه را در پارتیشن اداری مدرن اضافه کنید
شاید متوجه شده باشید که ویژگی اصلی یک محیط اداری و پارتیشن اداری مدرن معمولاً بر افزایش تجربه کارمندان متمرکز است. اطمینان از اینکه دفتر مکانی است که آنها می خواهند وقت خود را در آن صرف کنند بسیار مهم است، بنابراین به نفع یک کارفرما است که اقدامات اولیه را برای پیاده سازی پارتیشن اداری مدرن در نظر بگیرد. عناصر تقویت کننده روحیه مانند گیاهان، طبیعت، هنر، حیوانات خانگی اداری و سایر عناصر می توانند به ایجاد جو مناسب در دفتر و تقویت روحیه کارمندان کمک کنند. روحیه و جو مناسب برابر است با نیروی کار مولد و این دقیقاً همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button