پنجره آلومینیومی تک جداره

پنجره های تک جداره - پنجره آلومینیومی ترمال بریک - انواع سیستم نما

پنجره آلومینیومی تک جداره از جمله پنجره های با تقاضای زیادی در ساختمان ها و بازار پنجره ها می باشد و با رشد این تقاضا مجموعه ای از یراق آلات با مشخصات فنی متفاوت وجود دارد. خریداران اکثراً در مورد پنجره آلومینیومی تک جداره و لوازم جانبی آن، رنگ پروفیل، ترکیب و توانایی تزئینی پنجره های آلومینیومی سوال می کنند. همچنین یکی از سوالات متداول، سوال از پنجره آلومینیومی دوجداره است. هنگام خرید ممکن است در انتخاب پنجره تک جداره و دوجداره دچار مشکل شوید. با انتخاب پنجره های دو جداره شما مزایای بیشتری را نسبت به پنجره های تک جداره خواهید داشت اما قطعاً هر یک از آنها متناسب با ویژگی که دارند، کاربردها و شرایط استفاده مختلفی نیز دارند.تنوع بسیاری وجود دارد، به عنوان مثال شما می توانید رنگ، مشخصات، فرم پنجره و دیگر ویژگی های آن را به صورت سفارشی انتخاب کنید. همچنین می توانید شیشه مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر این پنجره، پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینیومی در بازار موجود هستند و شما متناسب با نیاز خود هریک از آنها را انتخاب کنید.

پنجره تک جداره می تواند یک انتخاب ایده آل برای خانه شما باشد.پنجره های تک جداره یا تک محفظه از دو شیشه بهم پیوسته تشکیل شده است که توسط یک لایه هوا از یکدیگر جدا می شوند. دلیل مناسب بودن این پنجره برای مناطق گرم این است که خاصیت عایق بندی خاصی ندارد. همچنین واحد شیشه ای تک جداره، دارای وزنی سبک است که باعث افزایش عمر و ساختار پنجره می شود، زیرا باعث بارگیری اتصالات و دیواره ها نمی شود. مزیت اصلی پنجره آلومینیومی تک جداره ارزان بودن آن است و در عین حال عملکرد آن نیز چشمگیر است. فراموش نکنید که این پنجره نسبت به سایر پنجره های دوجداره، نور را که باعث ایجاد فضای دنج در خانه می شود بهتر وارد خانه می کند.

پنجره های آلومینیومی - پنجره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره های آلومینیومی

معماری پنجره آلومینیومی تک جداره

سالها است که معماران و سازندگان پنجره ها، نوع آلومینیومی را به خاطر مقاومت کلی و ارزش ماندگاری آن ارزش گذاری کرده اند. شکستن آن به دلیل ترکیب مقاومت، دوام و انعطاف پذیری طراحی سخت است. از پنجره های آلومینیومی می توان برای پروژه های جایگزینی و پنجره های ساختمانی جدید استفاده کرد.

اجزای استثنایی پنجره آلومینیومی تک جداره

برای ساخت پنجره های آلومینیومی استثنایی، برخی از سازندگان از اجزای با کیفیت بالا استفاده می کنند. غلتک ها، قفل ها، اجزای قاب و اتصالات پنجره تک جداره آلومینیومی نیز به گونه ای طراحی شده اند که پنجره های آلومینیومی را در خط مقدم ظاهر، امنیت و مقاومت نگه می دارند. بسیاری از آنها طراحی های منحصر به فرد دارند و عملکردی را ارائه می دهند که در دیگر اجزا و پنجره های موجود در بازار پیدا نخواهید کرد.

پنجره آلومینیومی تک جداره - پنجره آلومینیومی ترمال بریک
Single-walled aluminum window

سبک های عملیاتی

با پنجره پنجره آلومینیومی تک جداره ، صفحه بازشونده هنگام باز شدن به صورت عمودی به سمت بالا می لغزد و بر روی صفحه بالایی پنجره ثابت قرار می گیرد. می توانید با یک حرکت و با عملکرد قفل فنری، پنجره را به طور ایمن ببندید و قفل کنید. در این مدل پنجره اگر پنجره بسته باشد، یعنی پنجره قفل شده است. پنجره های سری آلومینیومی تک جداره می توانند ظاهری معاصر و در عین حال بی نظیر را در خانه شما ایجاد کنند. مواد بکار رفته در ساخت قاب آن بسیار محکم است و خدمات زیر را به شما ارائه می دهد:

  • خطوط دید باریک برای برجسته کردن نماهای گسترده
  •  گوشه های مهر و موم شده و مکانیکی به هم پیوسته که با گذشت زمان دو برابر عمر می کنند.
  • شیشه بکار رفته در آن برای بهره وری انرژی مناسب است.
  •  آلومینیوم بهبود یافته حرارتی انتقال گرما و سرما را کاهش می دهد و توانایی عایق بودن را بهبود می بخشد.
  • ضمانت مادام العمر آن موجب آرامش خاطر شما خواهد شد.
پنجره های تک جداره
پنجره آلومینیومی

مزایا

سبک و در عین حال قوی است و آن را می توان با طیف گسترده ای از ویژگی ها پیکربندی کرد. باریک بودن قاب تمرکز را روی شیشه قرار می دهد و متعاقباً نمایی خاص را ارائه می دهد. شیشه پنجره ها از چند پانل و اغلب با فریم های آلومینیومی ساخته می شوند تا زندگی در خانه و فضای باز را تسهیل بخشند. قاب این نوع پنجره در رنگ های آنودایز شده یا پخته شده برای ماندگاری رنگ در دسترس است. گوشه های مهر و موم شده و اتصالات مکانیکی در طول سالها استفاده مانند روز اول باقی می مانند. از دیگر مزایای این پنجره ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  نسبت به سایر پنجره ها باریک تر هستند.
  •  از دوام و مقاومت خوبی برخوردار هستند.
  • چشم اندازه باریک
  •  میزان تعمیر و نگهداری کم

پنجره آلومینیومی تک جداره در خانه های ساحلی توصیه نمی شوند. در حالی که این ماده در برابر آب مقاوم است، ممکن است دچار خوردگی در اثر آب نمک و هوای مرطوب شود. خوردگی بر عملکرد سخت افزار و عملکرد قاب تأثیر می گذارد. از آنجایی که آلومینیوم به خوبی گرما و سرما را هدایت می کند، اکثر سازندگان با ویژگی بهبود حرارتی را برای مناطق مختلف ارائه می دهند. پنجره های آلومینیومی با بهبود حرارتی مجهز به وقفه های حرارتی برای جدا کردن سطوح داخلی و خارجی و کاهش انتقال گرما هستند.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button