سقف شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال کرتین وال قیمت کرتین وال

سقف شیشه ای کرتین وال، از به روز ترین و مدرن ترین سقف های ارائه شده در عصر معاصر به شمار می رود. کرتین وال برای پروژه های ساختمان های مسکونی و تجاری امروزی پیچیده تر از سقف های گذشته هستند. زیرا شیشه به کار رفته در چنین سقف هایی اغلب تحت عملیات حرارتی و لمینت قرار می گیرند تا قدرت، ایمنی و امنیت بیشتری داشته باشند.
در نتیجه با افزایش قابلیت های عملکردی، و کارایی بالا، از چنین شیشه هایی بیشتر در ساخت و سازهای مسکونی و تجاری استفاده می شود. خطرات سقف شیشه یا همان سقف شیشه ای کرتین وال واضح است، سقوط شیشه های شکسته از ارتفاع می تواند کشنده باشد و هنگام تصمیم گیری برای شروع پروژه ای که شامل پانل های سقف شیشه ای است، باید. استاندارد پانل های سقف شیشه ای بالاترین عملکرد را داشته باشند. باید از شیشه های مقاوم و لمینت استفاده شود. این بخشی از زندگی است و حوادث اتفاق می افتد، اما اطمینان حاصل کنید که روند نصب مطابق با مشخصات انجام شده، آسیب جدی را برطرف می کند.

سقف شیشه ای نور را به خوبی دریافت می کند و با توجه به انعکاس بالای نور، هیچ آسیبی به چشم وارد نمیشود. قیمت نصب و اجرای نمای شیشه ای کرتین وال با توجه به کاربرد زیاد مانند تامین انرژی، دریافت نور و … بسیار مناسب و ارزان می باشد. این نوع سقف شیشه ای در نوع و طرح های متنوعی تولید و عرضه می گردد و معروف ترین آن ها کرتین وال می باشد.

سقف شیشه ای کرتین وال،کرتین وال
سقف شیشه ای کرتین وال

عملکرد سقف شیشه ای

البته عملکرد سقف شیشه ای کرتین وال طی دوره های مختلف و با آزمایشات متفاوت سنجیده شده است، و توانسته تمامی مراحل ایمنی و پایداری را به خوبی پشت سر بگذارد، برای همین است که جزو پرتقاضا ترین سقف های مدرن امروزی به شمار می رود. قاب فلزی مخصوص به کار برده شده در کرتین وال شیشه ای حکم نگهداری شیشه را بر عهده دارد و به راحتی می تواند نیروهای موجود را به زمین و یا به سازه ساختمان انتقال دهد.

جنس شیشه در سقف شیشه ای

تنوع شیشه های مورد استفاده برای سقف شیشه ای روز به روز در حال افزایش است، از شیشه های تقویت شده مخصوص گرفته تا شیشه های چند لایه، شیشه اسپندرال، شیشه شناور، شیشه آنیل و … . هر کدام از این شیشه ها مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارند. اما آنچه که باید به آن توجه کرد، عملکرد بسیار خوب آنها در برابر نیروهای جانبی مانند زلزله و باد است. با این اوصاف، وقتی صحبت از ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه تجاری و مسکونی و یا اداری می شود، نصب سقف شیشه ای کرتین وال یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید بگیرید.

سقف شیشه ای کرتین وال پروژه ویلای منظر دریا
سقف شیشه ای کرتین وال پروژه ویلای منظر دریا

 

نصب و اجرای سقف شیشه ای کرتین وال (curtain wall)

هنگام نصب پانل های شیشه ای کرتین وال، یافتن یک شرکت معتبر که کاملاً استانداردهای موجود در این زمینه را رعایت کند، بسیار مهم است، تا نه تنها یک سرویس حرفه ای و ایمن به شما ارائه دهد بلکه یک کیفیت کار را نیز تضمین کند. نصب و اجرای سقف شیشه ای کرتین وال نیاز به تخصص، دانش و مهارت لازم دارد، نصب و اجرای این نوع سقف در هر مکانی ارزان و مقرون به صرفه تر است. البته مهمترین نکته برای نصب آن، عایق بندی مناسب سقف است. معمولا برای نصب و اجرای این نوع سقف ابتدا مکان مورد نظر طبق نقشه با استفاده از پروفیل آلومینیوم یا فلز شاسی کشی یا به اصطلاح قاب بندی می شود، ابعاد و اندازه قاب ها متناسب با ابعاد شیشه و درزهای موجود آن در نظر گرفته می شود.
بعد از شاسی کشی نوبت به اجرای عایق می رسد، معمولا این کار قبل از بارگذاری بلوک شیشه ای یا بعد از آن و متناسب با نوع نمای شیشه ای انجام می شود. بعد از جایگذاری بلوک شیشه ای اتصالات موجود به یکدیگر وصل می شوند و یک سقف یکپارچه شیشه ای شکل می گیرد.

طراحی و نصب نمای کرتین وال - قیمت کرتین وال
طراحی و نصب نمای کرتین وال

کاربرد سقف شیشه ای کرتین وال

کاربرد سقف شیشه ای کرتین وال را می توان در فضایی مانند پاسیو و تراس، رستوران ها و کافی شاپ ها، حیاط خلوت، ساختمان های اداری و آموزشی خاص، گلخانه ها و … مشاهده کرد. سیستم کرتین وال از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است و در برابر عناصر محیطی تاثیر گذار مانند، آلودگی صوتی، گرما و سرما و رطوبت کاملا عایق و مقاوم است. از دیگر کاربردهای مهم نمای کرتین وال شیشه ای مدرن و سقف شیشه ای این است که نور بیشتری را به فضای داخلی هدیه می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

مزایای سقف شیشه ای مدرن

جدای از فواید آشکار ورود بیش از حد نور به فضای داخلی، فواید دیگری نیز دارد که بیشتر از هزینه های اولیه خواهد بود. بسته به اندازه ناحیه ای که می خواهید سیستم کرتین وال نصب کنید، پانل های شیشه ای به میزان قابل توجهی هزینه نور مصنوعی را کاهش می دهند. در صورت استفاده از شیشه های چند لایه محکم، این امر به گرم نگه داشتن اتاق در ماه های زمستان و خنک تر شدن در ماه های تابستان کمک می کند.
وقتی صحبت از سقف شیشه ای می شود، اکثر مردم به پانل های سقف شیشه ای، گلخانه ها و دهلیزها فکر می کنند، با این وجود سقف شیشه ای کرتین وال می تواند در هر نقطه ای از خانه یا محل کار شما استفاده شوند. حتی با وجود پنجره های بزرگتر، اتاقی که دارای صفحات شیشه ای سقف است به طور خودکار بزرگتر به نظر می رسد، زیرا نور طبیعی خورشید در طول روز در همه جای خانه در جریان است. استفاده از نمای کرتین وال شیشه ای مدرن یا سقف شیشه ای در بیرون از خانه نیز یک روش عالی برای لذت بردن از نشستن در باغ شما در کنار باربیکیو هنگام باریدن باران است و هنوز همان احساس باز بودن را دارید که سقف جامد مانع آن می شد.

کرتین وال - نمای کرتین وال
قیمت کرتین وال

قیمت سقف شیشه ای کرتین وال

مسلماً هنگام انتخاب سقف شیشه ای کرتین وال هزینه برای شما مهم است، و سعی خواهید کرد تا بتوانید سیستمی را انتخاب کنید که برای شما مقرون به صرفه باشد. اما باید گفت سقف های شیشه ای کرتین وال همواره ارزان و مقرون به صرفه هستند.
اما جدای از هزینه، مهمترین نکته بعدی این است که یک پیمانکار یا یک شرکت معتبر و دارای مجوز برای نصب پروژه خود انتخاب کنید. اگر پروژه در حد مطلوب به اتمام نرسد، یک نشت کوچک می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. برای این کا ما آرمن طرح و نما را پیشنهاد می کنیم.
آرمن طرح و نما بیش از ۵ سال است که به مشتریان مسکونی، تجاری و صنعتی خدمات ارائه می دهد و دارای گواهینامه های مربوط به این کار است. کیفیت کار تکنسین های این مجموعه تضمین شده و خدمات آنها نیز بسیار ارزان قیمت است.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button