با طراحی سقف شیشه ای ویلا ، طبیعت داشته باشید

سقف شیشه ای ویلا - نمای اسکای لایت - سیستم نمای اسکای لایت - سقف شیشه ای - نورگیر سقفی

اصل طراحی و ساخت خانه های ویلایی یا سقف شیشه ای ویلا ، ایجاد شفافیت با پایداری در ساخت ترکیب و رابطه ای محکم میان ویلا و چشم انداز می باشد. هماهنگی بین چشم انداز و فضای داخلی، معماری و طبیعت، تعیین کننده پایه و اساس طراحی نورگیر سقفی ویلا است. به ویژه در مورد خطوط دید، مواد، رنگ ها و روشنایی که باید هر یک از آنها در طراحی سقف شیشه ای ویلا در نظر بگیرید. چنین ویلاهایی از داخل به بیرون طراحی می شوند و ضمن تدارک سرپناه و صمیمیت، منظره ای بی وقفه به طبیعت اطراف را به شما می بخشد. همه این جنبه ها با هم کار می کنند تا حس بی انتهایی خانه را تضمین کنند.

گیاهان و آب در امتداد خط آب با سنگ های پله ای که به سایر قسمت های باغ منتهی می شوند، متناوب هستند. در کنار آب، ویلا با طراحی سقف شیشه ای ویلا، منظره ای بهینه از دریاچه دارد. تراس هایی در دو سطح مختلف، ویلا را به زمین و آب متصل می کند، خانه را در طبیعت مسحور می کند و از آن به خوبی استقبال می کند.

پنجره های گوشه ای شیشه ای در اتاق نشیمن در کنار سقف شیشه ای ویلا، آشپزخانه و سایر اتاقها باعث می شود که ساکنان احساس کنند که در میان آب و آسمان زندگی می کنند. میان ویلای شما و ویلای مجاور، تپه ای از زمین با درختان بلند، حریم شخصی را تضمین می کند. طراحی نورگیر سقفی ویلا، بیشتر باعث افزایش احساس حریم خصوصی می شود. در کنار طراحی ویژه نما، عناصر داخلی از قبیل شومینه و کمد های انبار، خانه را به مکان های مختلفی تقسیم می کنند و باعث ایجاد مناطق صمیمی و خصوصی تر در حجمی شفاف و بزرگ می شوند. در قلب ویلا، یک خلأ تمام قد همه سطوح را به هم متصل می کند و یک سری دیگر از خطوط، دید مورب و عمودی ایجاد می کند که راه پله همه اتاق ها را با هم در یک فضای داخلی قرار می دهد. سقف شیشه ای ویلا موجب می شود، نور فراوانی به زیرزمین تابیده شود و فضای داخلی را به تراس پشت بام متصل می کند و می توانید از منظره پانوراما طبیعی لذت ببرید، گویی که بی سر و صدا بر فراز دریاچه شناور هستید.

نمای اسکای لایت - سقف شیشه ای
نورگیر سقفی

 

مزایای طراحی سقف شیشه ای ویلا

  • سقف شیشه ای ویلا، زندگی با برنامه باز، منظره ای از دریاچه، درختان، آسمان و طبیعت را از هر گوشه خانه ارائه می دهد و به مهمانان این امکان را می دهد که زندگی بسیار خوبی در خارج از دریاچه که افراد جهت راحتی از فضاب بسته ویلا به آن پناه می برند، در داخل ویلا نیز از آن بهره مند شوند.
  • با طراحی سقف شیشه ای ویلا مصرف انرژی خانه بسیار کمتر است. با استفاده از انواع فناوری های سبز از جمله پمپ حرارتی هوا، پانل های خورشیدی، سیستم های بازیابی گرما و شیشه های سه جداره در کنار سقف شیشه ای ویلا، شما میتوانید مصرف انرژی را کاهش دهید.
  • ترکیب داخلی مواد خاکی و شفاف با شیشه، چوب تیره، فلز تیره و دیوارهای سفید و روشن، سقف شیشه ای ویلا تضمین می کند که تنها بوم بسیار جذاب مادر طبیعت است.
  • ویلاهای قدیمی با سقف شیشه ای ویلا مناظر بیرونی و طبیعت اطراف آن را درون خود غوطه ور می کند و رابطه ای محکم و یکپارچه بین خانه و چشم انداز ایجاد می کند.
  • در ورودی ویلا از طریق یک پل که به صورت مورب شما به راهرو دسترسی خواهید داشت که به منظور به حداکثر رساندن حریم شخصی و جلوگیری از حذف درختان می توانید از طرح اسکای لایت ویلا استفاده کنید.
  • یک سقف شیشه ای ویلا، چندین دیواره شیشه ای داردکه این امکان را می دهد تا نور به راحتی و آزادانه در سراسر ملک جریان یابد.
  • اتاق ها دارای سقف های بلند با حداکثر نمایش منظره، نور و خورشید و همچنین مقیاس و حجم بیشتری از فضای داخلی هستند. هر کدام از اتاق ها حداقل 6 متر در طول و 2.8 تا 3.5 متر ارتفاع خواهند داشت.
اجرای اسکای لایت - نمای اسکای لایت - نمای شیشه ای اسکای لایت
Skylight design

سقف شیشه ای ویلای ساحلی یا فنلاندی

ویلا های ساحلی شیشه ای یک مکان استراحت عالی برای تعطیلات، ماه عسل یا به راحتی استراحت از زندگی پرمشغله است. برای طراح لذت بردن افراد در چنین ویلایی مهمترین نکته در طراحی است. اسکای لایت منظره ای باورنکردنی از دریا را ارائه می دهند که می توانید در تمام طول سال در تختخواب خود آن را تحسین کنید. همچنین در پاییز و زمستان می توانید رنگهای منحصر به فرد آسمان، آسمان پرستاره و احتمالاً ستاره های شمالی را از طریق سقف شیشه ای ویلا مشاهده کنید. بهار یک آسمانی جذاب برای مشاهده تحولات طبیعت بیدار شده پس از زمستان طولانی است. یخ برف ها ذوب می شود و پرندگان در دسته های بزرگ به سرزمین خود باز می گردند.

انواع نورگیر سقفی - skylight
skylight – نورگیر سقفی

شما می توانید از جادوی شب سفید یا سقف شیشه ای ویلا، از روزهای بی پایان تابستان لذت ببرید و امکان لذت بردن از نور طبیعی را نیز در اواخر عصر ادامه دهید. به صور خاص شما می توانید هوای تازه و آرامش تضمین شده را چنین ویلایی تجربه کنید. این ویلاها با دریا و طبیعت احاطه شده اند اما چنین مناطقی با پارک ها، رستوران ها و سایر خدماتی که شهرهای کوچک ارائه می دهند، فاصله دارد. کلیه ویلاها دارای ورودی خصوصی هستند. یک فنجان قهوه بنوشید و با پای برهنه به بیرون بروید ، از شبنم صبح لذت ببرید و هوای دریا را روی صورت خود حس کنید و در پایان روز، زیر نورگیرسقفی ویلا از اقامت خود لذت ببرید. سقف شیشه ای ویلای ساحلی یک طرح فنلاندی است و از چوب فنلاندی با کیفیت و در نزدیکی شهر ساخته می شود. مواد بکار رفته در ساخت آن، مواد زیست محیطی و ماندگار است. همچنین چوب فنلاندی ماده ای سالم است که هوای داخل ویلا را حتی برای افرادی که آلرژی دارند سالم نگه می دارد. ویلای ساحلی به گونه ای طراحی شده که در طبیعت فنلاند به خوبی به چشم بخورد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button