پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن اداری - انواع پارتیشن اداری - آرمن مجری نمای ساختمان

یکی از مهمترین المان هایی که تاثیر زیادی بر زیبایی محیط و دفتر کار می گذارد، پارتیشن بندی با بهترین متریال است. زیبایی و در عین حال حفظ حریم شخصی برای افراد مختلف در دفتر کار از مهمترین مزیت های پارتیشن بندی دفتر کار می باشد. نکات مهم پارتیشن بندی دفتر کار که باید به آنها توجه ویژه شود تا کار به خوبی اجرا و نصب گردد. برای آشنایی با این نکات مهمترین موارد آن را نام می بریم.

  • زیبایی و تاثیر پارتیشن بر روی روحیه افراد بسیار بالاست پس در انتخاب رنگ، شکل ظاهری و سایز آن باید دقت کافی داشت. اینکه پارتیشنی که انتخاب شده با دیگر دکوراسیون از نظر رنگ بندی ارتباط داشته باشد.
  • اجرا و نصب پارتیشن اداری به صورت اصولی و تخصصی انجام بپذیرد زیرا هر گونه اشتباهی ممکن است هزینه های زیادی را به بار آورد.
  • عایق بودن پارتیشن در برابر صدا و سرما و گرما از نکات مهم برای دفتر کار است زیرا ایجاد سر و صدا باعث اختلال در روند کار کارمندان می شود.
  • جنس و متریال مقاوم و ضد آب بودن پارتیشن بندی دفتر کار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • نکته مهم نحوه تقسیم بندی دفتر است باید به گونه ای اجرا شود که حداکثر استفاده از فضای دفتر شود و فضا بزرگتر از ابعاد واقعی نشان داده شود.
  • با توجه به اینکه پارتیشن ها انواع مختلفی دارند در انتخاب آن دقت شود و نمونه ای مناسب برای دفتر کار انتخاب شود.

طراحی دفتر کار با پارتیشن بندی

دیزاین و دکوراسیون دفتر کار در پیشبرد اهداف یک شرکت یا اداره اهمیت بالایی دارد. پارتیشن بندی یکی از ایده آل ترین سوژه برای طراحی دفتر کار خواهد بود. برای طراحی دفتر کار با پارتیشن حتما باید به موارد خاصی توجه کرد. رنگ بندی و هارمون رنگ تاثیر زیادی بر تغیر دفتر کار دارد. بهتر است از رنگ های استفاده شود که با دیگر موارد مانند مبل و رنگ دیگر هم آرایی داشته باشد. انتخاب نوع پارتیشن نیز یک دید تخصصی دارد. آیا دوست دارید از پارتیشن ثابت استفاده کنید یا متحرک؟

آرامش و سکوت در هنگام کار را می پسندید یا شلوغی؟ نورگیری و روشنایی برای شما چقدر اهمیت دارد؟ به دنبال جنس چوب هستید یا شیشه؟ همه این سوالات یک راهنمای خوب برای طراحی دفتر کار با پارتیشن بندی خواهد بود. پس مهمترین ملاکی که در طراحی پارتیشن اداری نقش دارد نوع نیاز خود شما خواهد بود. با توجه به ابعاد دفتر، تعداد کارمندان، میزان تقسیم بندی و رنگ و جنس پارتیشن یک طراحی فوق العاده و اختصاصی که نشان دهنده نوع فعالیت و برند شما باشد را می توانید طراحی کنید در این مسیر آرمن طرح و نما با شما همراه خواهد بود.

انتخاب نوع پارتیشن برای دفتر کار

همانطور که گفتیم در انتخاب نوع پارتیشن برای دفتر کار دست بازی دارید. براساس نوع نیاز هر کدام را می توانید انتخاب کنید. پارتیشن های تک جداره و دوجداره کارایی عالی برای محیط کاری دارند. اگر سر و صدا شما را اذیت می کند بهتر است از نوع دو جداره استفاده کنید. پارتیشن ها انواع متفاوتی مانند پارتیشن مگنئو و آلوئه دارند که متریال های ساخت آنها با هم کمی متفاوت است. آلوئه از چوب و شیشه و آلومینیوم ساخته شده و مگنئو علاوه بر این موارد استیل را نیز دارا می باشد.

 در تقسیم بندی نوع پارتیشن دفتر کار می توانیم به نمونه های ثابت و متحرک نیز اشاره کنیم. بیشترین انتخاب مشتری نوع ثابت آن است. برای دفتر کار نمونه های مناسب هستند که هم عایق صدا باشند و هم یک دید مناسب برای فضای بیرون را داشته تا کارفرما به خوبی به تمامی کارکنان خود اشراف داشته باشد. پارتیشن چوبی و شیشه بیشترین استفاده را در میان انواع مختلف این کار دارند.

 

نصب پارتیشن برای دفتر کار

یکی از مهمترین اصولی که در نصب پارتیشن برای دفتر کار اهمیت زیادی دارد انتخاب درست و به جا است زیرا در محیط کاری باید متریالی استفاده شود که مورد پسند ارباب رجوع و کارکنان باشد. بنابراین پارتیشن شیشه ای یک انتخاب درست و معقول به شمار می رود. برای نصب این کار از بهترین یراق آلات بهره می برند به گونه ای که کیفیت عالی دارند و بعد از مدت طولانی خراب نشود و زنگ نزند. نصب این محصول یک کار تخصصی است تا به درستی و در مدت زمان مناسبی انجام شود.

دقت در نوع و جنس پارتیشن در هنگام نصب اهمیت دارد و تیم اجرایی به بهترین شکل ممکن همه این موارد را در نظر دارد. اولین قدم برای نصب، انتخاب محل دقیق نصب پارتیشن است. باید به گونه ای باشد که از فضای داخلی به بهترین نحو بهره ببرند. قبل از اینکه پارتیشن به محل مورد نظر ارسال شود همه قطعات برش خورده اند و یراق آلات نصب آن مهیا می شوند. بعد از آنکه یراق ها نصب شدند با توجه به نوع ثابت یا متحرک باید پارتیشن ها سوار آن شوند. عدم دقت در نصب و استفاده نکردن از نیروی متخصص ممکن است هزینه های زیادی را ایجاد کند.

اجرای پارتیشن بندی دفتر کار

نحوه نصب و اجرای پارتیشن بندی دفتر کار را توضیح دادیم بهتر است در مورد مواردی که اهمیت بالایی در اجرای درست و اصولی دارند نیز سخن بگوییم. در گذشته به جای پارتیشن از دیوار آجری استفاده می کردند که دارای معایب زیادی بود از جمله آنها عدم تغیر در چهره و شکل ظاهری دفتر کار بود اما امروزه با طراحی و اجرای پارتیشن در دفتر کار بهترین فضای ممکن ایجاد شده است. به راحتی به کمک شرکت آرمن می توانید فضای مدرن و کلاسیکی را برای پارتیشن بندی دفتر کار خود در نظر بگیرید و بعد از مدتی اقدام به تغیر شکل آن کنید. اجرای پارتیشن قوانین خاص خود را دارد و هر جنس و متریالی که در آن به کار رفته است باید به صورت اصولی در این اجرا و نصب به کار روند. برای هر چه بهتر شدن کار از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

 

مزایای پارتیشن بندی اتاق کاری 

  • نورپردازی فوق العاده و انعکاس نور بیرون به داخل و کم شدن مصرف برق
  • عایق صدا و گرما و سرما بوده و آرامش کارکنان را فراهم می کند.
  • حفظ حریم شخصی افراد با استفاده از پارتیشن بندی
  • استفاده بهینه و درست از فضای دفتر کار یا اداره
  • هزینه معقول و منطقی در مقابل دیگر موارد مانند دیوار آجری
  • نصب آسان و بدون کثیفی در مقابل دیوار آجری که با ملات انجام می شود
  • ایجاد یک محیط امن برای همه کارکنان و احترام متقابل افراد به حریم خصوص و ….

 

قیمت پارتیشن بندی دفتر کار

تنوع در ساخت و اجرای پارتیشن منحصر به فرد است. تنوع بالایی که در این کار وجود دارد بر روی قیمت این نوع سازه ها اثر مستقیمی دارد زیرا در هر نمونه از آن جنس و متریال به کار رفته متغیر است. استفاده از چوب، ام دی اف، شیشه، استیل و آلومینیوم همگی بر روی قیمت پارتیشن بندی دفتر کار تاثیر دارد. میزان بهره بردن از هر کدام از این جنس بر روی قیمت موثر واقع می گردد. ابعاد دفتر کار، میزان زمانی که برای نصب پارتیشن بندی دفتر کار لازم دارد نیز یکی از المان های مهم در قیمت گذاری است. شرکت های اجرایی پارتیشن با تخصص بالایی که دارند با بهترین قیمت برای پارتیشن بندی محیط های مختلف اقدام می کنند. قیمت گذاری برای این مورد براساس مدل، رنگ، کیفیت، عایق بودن صدا، ضد آب بودن، تک جداره یا دو جداره بودن و همچنین میزان استفاده از یراق آلات نوسان دارد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button