پانچ متال، نمای متفاوت ساختمان شما

نمای پانچ متال (Punch Metal) - سیستم نمای ساختمان

پانچ متال نمایی متفاوت است که امروزه در ساخت بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. پانچ متال یا همان نمای ورق مش معمولا از جنس فولاد، آهن و آلومینیوم است. ورق مش برای نمای ساختمان هایی اجرا می شود که می خواهند نما را به صورت دو پوسته اجرا کنند. از آنجایی که ساخت این نما به صورت پیش ساخته می باشد می تواند سرعت ساخت و اجرای نما را بسیار بالا ببرد. در گذشته به دلیل سختی هایی که برای شکل دهی و دقت در اندازه گیری ورقه های نمای پانچ متال بوده، قیمت این نما بسیار بالا بوده است اما امروزه با پیشرفت صنعت شما می توانید طرح ها و شکل های مختلفی از ورق مش را با قیمتی مناسب مشاهده کنید.

نمای پانچ متال (Punch Metal)، نمای ورق مش یا نمای اکستنش متال یکی از نماهای مدرن در ساختمان ها محسوب می شود. استفاده از نمای پانچ متال با کاهش تابش نور خورشید به فضای داخل ساختمان باعث کاهش مصرف انرژی در بخش سیستم سرمایش خواهد شد.
نمای پانچ متال (Punch Metal)، نمای ورق مش یا نمای اکستنش متال یکی از نماهای مدرن در ساختمان ها محسوب می شود.

مزایا و کاربرد پانچ متال

نمای پانچ متال معمولا بر روی نمای شیشه ای و یا بر روی دیوار نصب می شود. استفاده از ورق مش در هر دو می تواند مزایایی را برای ساختمان به ارمغان بیاورد که ما تعدادی از این مزیت ها را در زیر برای شما آورده ایم:

    • زیبایی فوق العاده و جذاب برای نما
    • جلوگیری از ورود نور با شدت زیاد به خصوص در ساختمان هایی که نمای جنوبی دارند
    • جلوگیری از ورود آلودگی صوتی و صداهای اضافه به داخل ساختمان
    • کمک به تهویه ی هوای داخل ساختمان
    • پوشش دهی قسمت هایی از نما که با استفاده از لوله های نامنظم و… ظاهری نامناسب پیدا کرده است
    • سرعت بالا در نصب

قیمت پانچ متال 

استفاده از این نما می تواند دست طراح را برای طراحی نمایی تحسین برانگیز بسیار باز بگذارد زیرا این سبک از نما را با دستگاه های CNC برش داده می دهند که از دایره های یکنواخت آن، نقش های زیبایی به صورت ظریف ایجاد می شود. اگر برای نمای ساختمانتان به دنبال یک طرح خاص هستید می توانید طرح مورد نظرتان را سفارش دهید البته این کار ممکن است هزینه ها را برای شما بالا ببرد.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند قیمت را در اجرای این نوع نما بالا ببرد کیفیت جنس آن می باشد. همه می دانیم اگر که به دنبال جنس با کیفیت باشیم باید هزینه ی بالاتری را برای آن بپردازیم.

مورد دیگری که می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد ماده ای است که ورق مش بر روی آن نصب می شود. نصب کردن این نما بر روی دیوار بسیار آسان تر از نصب آن بر روی شیشه می باشد. همین موضوع باعث می شود که قیمت نصب بر روی دیوار کمتر از قیمت نصب بر روی شیشه باشد. البته نصب نمای این نما بر روی شیشه می تواند زیبایی بیشتری به دکوراسیون داخل ساختمان و نمای بیرون ساختمان بدهد.

شرکت آرمن با ارائه بهترین نمای پانچ متال در سبک ها و طرح های مختلف، در کمترین زمان، متناسب ترین ها را با سبک و کاربری ساختمان شما به شما پیشنهاد می دهد. همچنین می توانید برای دریافت مقرون به صرفه ترین نما با طراحان شرکت ما مشورت کنید. آرمن مجری اجرای نمای ساختمانی سال ها در این زمینه تجربه درخشان دارد.

نمای پانچ متال
آرمن مجری اجرای نمای پانچ متال

جنس صفحات پانچ متال

نکته ی بسیار مهمی که در ساخت نما باید در نظر داشت شرایط آب و هوایی و جغرافیایی می باشد. همیشه باید جنس نما را به گونه ای انتخاب کرد که متناسب با شرایط آب و هوایی باشد. معمولا نمای پانچ متال از ورقه های کامپوزیت آلومینیوم و یا فولاد ساخته می شود. درصورتیکه جنس دیگری را مد نظر دارید با ما در میان بگذارید. تا طراحان ما امکان اجرای آن را بررسی کنند. در صورت امکان جنس بهتری را که مناسب با شرایط شما باشد پیشنهاد خواهند داد.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button