شیشه پارتیشن اداری

شیشه پارتیشن اداری - آرمن مجری تنواع نما

ما در آرمن طرح و نما در زمینه طراحی، تهیه و نصب پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر و فضای داخلی و همچنین صفحات مخصوص شیشه ای و نرده های شیشه ای مخصوص مهمان و صنعت اوقات فراغت تخصص داریم. دیوارهای شیشه ای تک و دو جداره شیشه ای یک روش خارق العاده برای تغییر موقعیت کاری در بسیاری از فضای داخلی است. دفاتر، هتل ها، اتاق های مجلل و اتاق اجتماعات از جمله مکان هایی هستند که می توان در آنها پارتیشن ادارای راه اندازی کرد.

پارتیشن شیشه ای یکی از مدرن ترین پارتیشن های اداری می باشند که متناسب با آن باید در آن بکار رود. شما می توانید برای ایجاد یک اتاق کاملاً جدید یک منطقه از آن را تقسیم کنید تا جلوه مدرن تری به فضای داخلی آن ببخشید. این پارتیشن ها که به طور گسترده برای دفاتر و محل کار استفاده می شوند ، متناسب با فضای شما ساخته می شوند، مهم نیست که چقدر غیر معمول یا پیچیده باشد. نرده ها و موانع شیشه ای بدون ایجاد خلل در زیبایی، طراحی زیبا و کمنحصر به فرد را به یک مانع ایمن اضافه می کنند. به خاطر داشته باشید نرده های شیشه ای بدون فریم به عنوان یکی از شیشه پارتیشن اداری می توانند نمای شیشه ای مدرن تمیز و شفاف با حداقل تداخل ساختاری را ارائه دهند. شیشه پارتیشن اداری زیبا برای نصب یک پارتیشن مدرن و شیک با بکارگیری انواع راهکارهای مختلف می تواند بهترین گزینه به حساب آید.

شیشه پارتیشن اداری - office partitions
شیشه پارتیشن اداری – آرمن طرح و نما

انواع شیشه پارتیشن اداری

• فریم لس و فریم دار
این شیشه پارتیشن اداری جهانی هم برای فضاهای تجاری و هم مسکونی مناسب است. انعطاف پذیری و ظاهر مدرن براق آنها فضای داخلی را تکمیل می کند. این شیشه پارتیشن اداری ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، شیشه معتدل یا چند لایه و تجهیزات قابل تنظیم، از بهترین تولید کنندگان قابل سفارش می باشد. پارتیشن های شیشه ای از جمله برترین سازه های ساختمانی می باشند که با محیط زیست سازگار هستند و با حداقل تعمیر و نگهداری کهنه می شوند. شیشه پارتیشن اداری فریم لس جایگزینی مدرن برای ساختار معمولی دیوار معمولی است. در فضاهای کوچک، دیوار شیشه ای برای ایجاد حداکثر فضا در منطقه محدود ضروری است.

یکی دیگر از مزایای بزرگ بکارگیری در طراحی پارتیشن های برای منازل و فضاهای اداری، توانایی انتقال نور طبیعی است که به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. امکان ترکیب شدن این نوع پارتیشن با درهای شیشه ای کشویی یا لولادار، شرایطی را برای شما فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که پیکربندی فضا را در نظر بگیرید.

• درب های لولایی و کشویی
انتخاب نوع مناسب درب که مطمئناً متناسب با طرح و دیگر جنبه های خانه، دفتر کار و حتی هر یک از خصوصیات ساختمان خصوصی شما باشد، همان چیزی است که واقعاً می خواهید داشته باشید. اگر می خواهید خانه خود را زیباتر از قبل جلوه دهید، چرا دو درب شیشه ای داخلی را امتحان نمی کنید. این درهای شیشه ای از کف تا سقف و به طور شگفت انگیز دارای برخی از این ویژگی های خاص و در عین حال مفید است که می تواند خانه شما را به سطح بالاتری برساند. این در به راحتی ورودی بزرگ را به راهی زیبا تبدیل می کند. از این درها می توان به طور کامل برای اهداف مسکونی و تجاری استفاده کرد که مطمئناً محیط نور اضافی را همراه با احساس باز بودن فراهم می کند. این درب های دوجداره شیشه ای داخلی مقرون به صرفه، مدرن و شیک هستند. درب های شیشه ای با توجه به اندازه می توانند هر طرحی را که شما می خواهید داشته باشید، پیاده سازی کنند.

• پارتیشن با شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه دوجداره
ویژگی های صوتی قدرتمند پارتیشن دو جداره فریم لس و لمینت، یک راه حل عملی و ابتکاری برای تقسیم بندی محتاطانه فضای اداری ارائه می باشد. درست جایی که هم حفظ حریم خصوصی بصری و هم حفظ حریم خصوصی صوتی ضروری است. به شکلی متفاوت و متناوب این شیشه پارتیشن اداری ترکیبی از ضخامت های شیشه ای سخت و لمینی، طیف گسترده ای از عملکردهای صوتی را تا 45db فراهم می کند. پشتیبانی ساختاری پیشرفته از هر دو صفحه شیشه ای توسط طرح های منحصر به فرد آرمن طرح و نما امکان پذیر می باشد.

شیشه پارتیشن اداری
office partitions

کاربرد شیشه پارتیشن اداری

اگر می خواهید به فضای تجاری یا دفتر کار خود یک طراحی زیبا و ظریف بدهید، پس باید نصب پارتیشن های شیشه ای را در نظر بگیرید. آنها در هر دفتر حرفه ای بسیار مورد توجه و کاربردی هستند. پارتیشن های ساخته شده از شیشه های تجاری به طور خاص برای تحقق بخشیدن به چیدمان دفتر شما طراحی شده اند که با استفاده از آنها از فضای کاری دفتر نهایت استفاده را می برید. به طور معمول شیشه پارتیشن اداری در دو نوع تک جداره و دو جداره موجود هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. حداقل اندازه گیری صنعتی برای پارتیشن های تک جداره حدود 25 میلی متر مربع است. به این ترتیب آنها نور طبیعی زیادی برای نفوذ ایجاد می کنند. علاوه بر اینکه نصب آنها ارزان تر است، از نظر عایق بودن صدا کمتر کارآمد هستند.

شیشه پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

مزایا

پارتیشن اداری مزایای غیر قابل انکاری دارد که در مورد مزایا و معایب آن بحث های زیادی صورت گرفته است. در حالی که برخی از مدیران معتقدند كه فقط می توانند با تفكیك تیم های خود به بالاترین بازدهی دست یابند تا از ایجاد مزاحمت و حواس پرتی از هم تیمی ها جلوگیری كنند، برخی دیگر احساس می كنند كه یك محیط زنده و تعاملی برای حداكثر بهره وری حیاتی است. صرف نظر از اینکه پارتیشن های شیشه ای اداری مزایای غیرقابل انکاری دارند. در زیر مزایای نصب شیشه پارتیشن اداری ذکر شده است.
• بهره وری بهبود یافته
نصب شیشه پارتیشن اداری در ادارات باعث افزایش بهره وری در بین نیروی کار می شود. کارمندان با آگاهی از اینکه ممکن است تحت نظارت مداوم باشند کار را با دقت بیشتری انجام می دهند.
• انعطاف پذیری
بیشترین سود مالی در نصب شیشه پارتیشن اداری از میزان انعطاف پذیری ارائه شده ناشی می شود. در حالی که تغییر در چیدمان یک اتاق با دیوارهای سنتی کاری خسته کننده و پرهزینه است، خارج نمودن شیشه پارتیشن اداری و منتقل کردن آن از یک مکان به مکان دیگر، آسان است. در صورتی که بخواهید بخشی را در دفتر خود اضافه کنید یا نیاز به بخش های اضافی دارید، بسیار عالی است.

• تعمیر و نگهداری آسان
اگرچه ممکن است درست به نظر نرسد اما تمیز کردن و نگهداری یک شیشه پارتیشن اداری نسبتاً آسان است. زیرا همیشه می توانید از یک محلول تمیز کننده پنجره برای پاک کردن سریع پانل های شیشه استفاده کنید. اگرچه می توانید از همین روش برای تمیز کردن صفحات شیشه ای تصفیه شده استفاده کنید اما استفاده از پارچه میکروفیبر بیش از هر دستمالی توصیه می شود.
• کارآمد
با نصب شیشه پارتیشن اداری می توانید به طور خاص نیاز به روشنایی الکتریکی را به ویژه در طول روز کاهش دهید. کاهش وابستگی به نور مصنوعی که اجرای آن غالباً گران است، میزان انرژی مصرفی را به حداقل می رساند که باعث می شود در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. صرف نظر از منافع مالی، حداقل مصرف برق تأثیر مثبتی بر محیط زیست دارد.
• روشنایی بهبود یافته
وقتی صحبت از محل کار می شود، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که امروزه با آن روبرو می شویم، خصوصاً اینکه اغلب منجر به کاهش انرژی محیط کار و خستگی کارکنان می شود. با این وجود می توانید با دستکاری در طرح پیشنهادی، سلامتی و روحیه کارمندان خود را بهبود ببخشید تا نور طبیعی کافی داشته باشد. نصب شیشه پارتیشن اداری در دفترکار یکی از بهترین راه ها برای ورود نور خورشید به محیط داخلی ساختمان و به میزان کافی است.
• حریم خصوصی
برخلاف تصور عمومی، نصب شیشه پارتیشن اداری لزوماً حریم خصوصی را به خطر نمی اندازد. بسیاری از افراد هنگام در نصب پارتیشن شیشه ای مردد هستند زیرا آنها نمی خواهند حریم خصوصی کارمندان خود را از بین ببرند. شیشه پارتیشن های اداری، احساس باز بودن فضا را با وارد نمودن نور طبیعی به محیط کار فراهم می کند، البته بدون اینکه حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد.

• ارزش زیبایی شناسی
بدون شک پارتیشن های شیشه ای اداری نمای شیشه ای مدرن و زیبا برای شرکت شما ایجاد می کنند. پارتیشن های شیشه ای اداری با داشتن طیف گسترده ای از طراحی ها، ظاهری کاملاً مدرن را ارائه می دهند که تقریباً می تواند مکمل هر محل کاری باشد.
• با دوام
جدای از همه کاره بودن پارتیشن بندی دفتر کار، استاندارد صحیح ضخامت، شیشه برای پارتیشن اداری شیشه ای مطمئناً در برابر سایش و استفاده روزمره از دفتر کار مقاومت می کند. به این ترتیب پارتیشن های شیشه ای با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند.

محدودیت ها

شیشه پارتیشن اداری با وجود تمام مزایا و کاربردهایی که در پیاده سازی یک پارتیشن مدرن و جذاب دارد، از محدودیت هایی نیز برخوردار می باشد. یکی از محدودیت های آن دیده شدن و در معرض دید بودن است. افرادی که مشاغل حساس و محرمانه دارند، نمی توانند از این سبک پارتیشن استفاده کنند. علاوه بر این شفاف بودن شیشه در پارتیشن اداری اغلب مشکل ساز است. چرا که اکثر افراد ممکن است آن را نبینند و با آن برخورد کنند. در نهایت ابعاد فضا و نوع نمای ساختمان در پیاده سازی و نصب آن می تواند محدودیت هایی ایجاد کند. غالباً فضا و محیط هایی که با این نوع پارتیشن، تقسیم شده اند، بزرگ و وسیع هستند. بنابراین پارتیشن نمودن فضای کوچک حتی با شیشه های پارتیشن اداری چندان مطلوب نخواهد بود.

 
لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button