سازه های شیشه ای جلوه ای مدرن و زیبا

سازه های شیشه ای - نمای مدرن شیشه ای

دامنه استفاده از سازه های شیشه ای در عصر امروزی بسیار گسترده می باشد و می توان گفت بهره مندی از این متریال تنها به نمای ساختمان ها و پنجره ها محدود نبوده و در طراحی و دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده واقع می شود. سازه شیشه ای با توجه به سوق یافتن جامعه به مدرنیته شدن در اولویت انتخاب بسیاری از کاربران و مخاطبان واقع شده و در انواع طرح ها و کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می گردد که افراد با توجه به سلیقه و پسند خود می توانند مناسب ترین گزینه از انواع طرح ها و مدل های این متریال را خریداری کنند.

نمای شیشه ای ساختمان ها یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع نماهایی می باشد که در کنار زیبایی ظاهری و منحصر به فرد بودن از حداکثر روشنایی برخوردار بوده و عایق بسیار مناسب در مقابل حرارت و اشعه های مضر نور خورشید محسوب می شود. برخی از افراد با تصور اینکه انتخاب نماهای شیشه ای می تواند هزینه های بسیاری را به دنبال داشته باشد از انتخاب این متریال در اجرای نماهای خود امتناع می کنند در صورتی که می توان گفت هزینه های اجرای نماهای شیشه ای بسیار مناسب و ارزان بوده و کارفرمایان می توانند با بهره مندی از این سازه، لوکس ترین و شیک ترین نما را برای اجرای ساختمان های خود در نظر بگیرند. نماهای شیشه ای با داشتن ویژگی هایی از جمله شفافیت و روشنایی توانسته است خود را در دنیای معماری جای کرده و توجه بسیاری را به خود جلب نماید و جلوه ای مدرن و زیبا به همراه داشته و در کنار ظرافت از استحکام و مقاومت قابل توجهی نیز بهره مند می باشد.

انواع سازه های شیشه ای و کاربرد

سازه های شیشه ای با داشتن کیفیت و کارایی قابل توجه در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و می توان گفت انواع سازه ها و کاربرد هر یک در طیف گسترده از دلایل اصلی پرتقاضا و پرفروش بودن این متریال در سال های اخیر در میان مشتریان شده است. با بهره مندی از شیشه می توان به پارتیشن سازی در فضاهای عمومی، اجرای اتاق های شخصی در اداره ها و شرکت ها، اجرای ویترین ها برای واحد های تجاری، نرده ها و جان پناه های شیشه ای، نماهای تمام شیشه و … اقدام نمود. در خصوص دانش مهندسی سازه ها شاهد پیشرفت بسیاری می باشیم که طراحان و معماران با بهره مندی از تجربه و تخصص خود توانسته اند برای افزایش شفافیت در عناصر معماری خواسته های خود را بر روی میز مهندسین ساز قرار داده و با بهره مندی از انواع مختلف سازه ها به اجرای بهترین نماها و دکوراسیون داخلی بپردازند.

سازه های شیشه ای
سازه های شیشه ای

سازه های شیشه ای در چه مکان هایی قابل استفاده هستند؟

با ورود شیشه به صنعت ساخت و ساز شاهد ایجاد تغییراتی شگفت انگیزی در معماری و طراحی ساختمان ها شده اسم به گونه ای که می توان گفت سازه های شیشه ای امروزه با داشتن کاربرد بسیار در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این سازه ها در هر مکانی امکان پذیر بوده و امروزه شاهد اجرای نماهای شیشه ای ، اجرای پارتیشن های اداری و دکوراسیون داخلی می باشیم به گونه ای می توان گفت استفاده از متریال شیشه در ساخت و ساز به گونه ای رواج یافته است که در سراسر جهان نیز با محبوبیت معماران و طراحان به بهره مندی از سازه در پروژه های عمرانی می باشیم. رشد چشمگیر این متریال در ساخت و ساز نشان از کیفیت بی نظیر و ویژگی های محبوب آن می باشد.

سازه های شیشه ای اسپایدر

نمای اسپایدر به گونه ای از نماهای مدرن و لوکسی گفته می شود که خود ایستا بوده و در این نما شیشه توسط اتصالات نقطه ای به سازه وصل می باشد. از این نوع سازه ها در ساختمان های اداری و تجاری بسیار بهره مند می شوند که از ویژگی های آن می توان گفت از در صفحه شیشه هیچ گونه سازه افقی و عمودی دیده نمی شود که این موضوع در نماهای کرتین وال یک ضعف بسیار بزرگی شناخته می شود.

نمای شیشه ای دو پوسته
نمای شیشه ای

سازه های شیشه ای کرتین و ال

یکی از انواع سازه هایی می باشد که با توجه به کیفیت و کاربرد بسیار در اولویت انتخاب بسیاری از کاربران واقع می باشد اجرای این نوع سازه در انواع طرح های مختلفی انجام شده که نمای کرتین وال چسب سیلیکون یکی از انواع اجرای این سازه بوده و با بهره مندی از چسب سیلیگون می توان از مقاومت کششی بسیار خوبی را بهره مند بود هم چنین مقاومت در برابر تغییرات دمایی و مقاومت در برابر تابش پرتو فرابنفش از دیگر ویژگی های چسب سیلیکون می باشد که نظر بسیاری از معماران به نصب کرتین وال با این چسب را جلب نموده است. نمای شیشه ای کرتین وال به عنوان یکی از پرکاربردترین نماهای شیشه ای شناخته شده و نیاز به تجربه و تخصص کافی برای اجرای با کیفیت و در کارایی بسیار بالا دارد.

مزایا نمای کرتین وال

– جلوگیری از دستبرد و سرقت

– کاهش هزینه های نگهداری و مراقبت

– کاهش مصرف انرژی

– نهایت استفاده از شفافیت نور روز

– امکان ترکیب با سایر پوشش های نما

آرمن مجری نمای شیشه ای ساختمان بهترین امکانات و خدمات را در زمینه اجرای سازه های شیشه ای ارائه نموده و کاربران می توانند با ورود به وب سایت رسمی ما با هزینه های مناسب از بهترین نماهای شیشه ای با بهترین معماران و طراحان آرمن طرح و نما بهره مند شوید.

لینکدین
پینترست
تلگرام

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button